Gå til innhold

Dere som lever av OnlyFans og lignende, hva sier dere når folk spør hva dere jobber som?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det skattefritt å være aktiv registrert bruker i onlyfans?

Eller blir onlyfans arbeidsgiver?

Anonymkode: ee3f1...f69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da ikke noe kleint å si hva man driver med?

Salg og markedsføring, frilansfotografering, bilde- og videoredigering og innholdsproduksjon 😉

Anonymkode: 4a494...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Er det skattefritt å være aktiv registrert bruker i onlyfans?

Eller blir onlyfans arbeidsgiver?

Anonymkode: ee3f1...f69

Enkeltkvinnesforetak.

Anonymkode: dc391...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får dere betalt fra disse sidene? Oppgir dere kontonummer feks? Må du oppgi fult navn etc på disse sidene? Ansiktsbilder? 

Anonymkode: de315...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan får dere betalt fra disse sidene? Oppgir dere kontonummer feks? Må du oppgi fult navn etc på disse sidene? Ansiktsbilder? 

Anonymkode: de315...330

Det er veldig enkelt og ingen stress.

Først lager du en bruker på siden. Deretter legger du inn div. info, som f.eks. kontonummer, adresse, kontaktinfo osv. Så må du også verifisere deg med et ansiktsbilde - dette ser bare OF ansatte.

Da kan du starte med å publisere bilder av underlivet ditt, rompa, puppene eller hva enn du måtte ønske.

Anonymkode: da62a...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

"Nice" 😂 så du tjener (40.000 kr på en måned) det en den samme summen en FinDom dame tjener på et par dager med CashMeets. Les hva det er. Mannlige slaver som gir penger gratis og frivillig til en dominant, attraktiv dame, uten å kreve noe tilbake.

Tid er penger og frihet er makt over seg selv og sin egen tid. De som har det som skal til, har for lengst skjønt at det ikke er noe poeng å være en CV-sau, om de har makt til å tjene inn masse penger på andre måter. 

 

Anonymkode: ee42e...b61

Jeg vet godt hva findom er, men jeg er helt og holdent sub til beinmargen og jeg trives ikke med findom. Jeg må trives med det jeg driver med og være komfortabel med det. 

Anonymkode: 7f712...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan får dere betalt fra disse sidene? Oppgir dere kontonummer feks? Må du oppgi fult navn etc på disse sidene? Ansiktsbilder? 

Anonymkode: de315...330

Ja.

Ja.

Ja.

Anonymkode: 7f712...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

"Nice" 😂 så du tjener (40.000 kr på en måned) det en den samme summen en FinDom dame tjener på et par dager med CashMeets. Les hva det er. Mannlige slaver som gir penger gratis og frivillig til en dominant, attraktiv dame, uten å kreve noe tilbake.

Tid er penger og frihet er makt over seg selv og sin egen tid. De som har det som skal til, har for lengst skjønt at det ikke er noe poeng å være en CV-sau, om de har makt til å tjene inn masse penger på andre måter. 

 

Anonymkode: ee42e...b61

Forskjellen er vel at «CV-sauene» både opptjener pensjon, sykepengerettigheter samt har forutsetninger for å ha en inntekt hele sitt yrkesaktive liv ;) 
Det er sikkert noen som tenner på å bli dominert av Olga på 69, men jeg vil anta at det er langt færre enn de som er villige til å betale for å se Linnea på 24, og at inntjeningsmulighetene er deretter ;) 

Anonymkode: f687c...50b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forskjellen er vel at «CV-sauene» både opptjener pensjon, sykepengerettigheter samt har forutsetninger for å ha en inntekt hele sitt yrkesaktive liv ;) 
Det er sikkert noen som tenner på å bli dominert av Olga på 69, men jeg vil anta at det er langt færre enn de som er villige til å betale for å se Linnea på 24, og at inntjeningsmulighetene er deretter ;) 

Anonymkode: f687c...50b

Du mener de samme rettighetene som er under kontinuerlig angrep fra høyresiden i politikken, mens CV-sau, tror at du kommer til å ha de samme rettighetene i 2051 - 2052? 

Jeg vet ikke om du har hørt om noe som heter kapital? Yeah, here's the thing. Man kan leve av avkastningen på den. For øvrig er det ingenting i veien for en dame å ta utdanning på et senere tidspunkt - når hun først har opparbeidet seg millioner på millioner i formue. 

Det finnes intet reellt argument for å bruke de beste årene av livet sitt for å sitte og lese masse useless tekst på en lesesal hvis man faktisk kan tjene mange hundretusener av kroner i stedet. 

Du har tydeligvis ikke lagt merke til (jeg mistenker at du er altfor ung) at det kreves stadig mer og mer av en person for å kunne få det som tilsvarer 550.000 - 600.000 kr i årslønn (brutto). Dette er forresten median og gjennomsnittslønna i Norge. Tidligere krevdes det betydelig mindre innsats for å kunne ha et liv blant middelklassen. En bachelor var mer enn nok. Eller et vanlig fagbrev. Leiligheter i storbyene kostet maks 1,5 til 2 årslønner for bare 20 år siden. Tidligere trengte man ikke å være "flink på data" og kunne en haug med diverse programmer. Tidligere trengte man ikke drasse med seg en laptop i sekken og ikke minst en avansert mobil som koster ca like mye som laptoppen. Etecera etecera.

Når man først har millioner av kroner, så har de en tendens til å hope seg opp og bare bli enda mer penger. Sånn er kapitalismen - et brutalt system som gir fordeler for de som har kapital fra før av, mens de som ikke har kapital, må sprelle rundt på golvet som sauer. 

Når man først har noen millioner kroner, så kan man investere disse i aksjer, fond, bolig eller til og med krypto. Kapital produserer ofte kapital og jo mer en har av dette, jo mer kan man også tjene på toppen av det igjen.

Du har selvsagt ingen forutsetninger for å ha "inntekt resten av ditt liv". Nå om dagen er arbeidsrettighetene under massive angrep og folk som tror at de kommer til å jobbe på samme plass i 30 år, kan bare glemme det. Å forskuttere 30 år frem i tid er ganske naivt og en kan bli slått ut av arbeidslivet ganske lett. Lettere enn du tror.

Derfor bør man alltid utnytte mulighetene en har her og nå.

Har sett selv nok av Dominaer som er i 50-årene og de fortsetter å gjøre det de gjør fordi de liker det. Du har selvsagt også de som pensjonerer seg allerede i 40-årene (etter å ha jobbet som Domina i 10 - 12 år). og det burde si deg det meste angående hvor mye penger de tjener. 

De kan tjene på 1 år, det du må bruke 5 år på å tjene. Timepris for en Domina (for å få juling som slave rett og slett) er alt fra 4.000 - 5.000 kroner, så da kan du regne deg frem til hvor mange timer det tar før 1.000.000 kroner er blitt rundet av. Det tar ikke mange timer, du. 

Så det er ganske tydelig at du ikke forstår helt hva du snakker om, da du tror at alt dreier seg om utseende. Det er det som er annerledes med BDSM - er ikke snakk om utseende, er snakk om fetisjer, og en erfaren Domina på 50 kan være like bra som ei på 20 år. 

 

Anonymkode: ee42e...b61

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 11.20):

Hallo, vi lever i 20! Å selge seg selv er ikke lenger forbundet med skam.

Anonymkode: e33f6...baa

Selvfølgelig er det det.

Det vil alltid være knyttet til skam. Ingen sitter vel i frisørstolen og sier de jobber som "digital prostituert" uten å forvente et visst rart blikk tilbake.

Anonymkode: da9c2...3ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg vet godt hva findom er, men jeg er helt og holdent sub til beinmargen og jeg trives ikke med findom. Jeg må trives med det jeg driver med og være komfortabel med det. 

Anonymkode: 7f712...d00

Jo, men nå var ikke svaret du siterte, ment til deg. Du er smart og har funnet din egen inntektskilde (fotfetisj) og investerer 70% av det i videre vekst, som du selv har påpekt. Og det er damer som deg jeg heier på. Smarte damer som vet å benytte seg av sin makt og muligheter de har. 

Noe som også viser at selv kvinnelige subs kan tjene penger. Man trenger ikke alltid være kvinnelig dominant. 

Jeg reagerer her i tråden mot disse som slenger fra seg "hore" stempelet i hytt og pine og jeg tror det trigger dem hardt når de nå finner ut at det finnes måter å tjene masse penger på, uten at man i det hele tatt trenger å poste nakenbilder eller å ha sex med sine "klienter". 

Har også lagt merke til at det finnes "Legs Fetish" og Nylons fetish. Da er man ikke bare fokusert på føtter. Mange "legs eller nylons" modeller også, som har mange følgere og tjener penger på det. Har lest fra flere av disse at skandinaviske menn er deres største klienter, nettopp fordi det er så sjeldent å se ei dame med et slikt antrekk her i Skandinavia. I andre land, derimot, er det ganske vanlig å se damer i skjørt, nylons og høye hæler / støvletter. 

 

 

Anonymkode: ee42e...b61

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du mener de samme rettighetene som er under kontinuerlig angrep fra høyresiden i politikken, mens CV-sau, tror at du kommer til å ha de samme rettighetene i 2051 - 2052? 

Jeg vet ikke om du har hørt om noe som heter kapital? Yeah, here's the thing. Man kan leve av avkastningen på den. For øvrig er det ingenting i veien for en dame å ta utdanning på et senere tidspunkt - når hun først har opparbeidet seg millioner på millioner i formue. 

Det finnes intet reellt argument for å bruke de beste årene av livet sitt for å sitte og lese masse useless tekst på en lesesal hvis man faktisk kan tjene mange hundretusener av kroner i stedet. 

Du har tydeligvis ikke lagt merke til (jeg mistenker at du er altfor ung) at det kreves stadig mer og mer av en person for å kunne få det som tilsvarer 550.000 - 600.000 kr i årslønn (brutto). Dette er forresten median og gjennomsnittslønna i Norge. Tidligere krevdes det betydelig mindre innsats for å kunne ha et liv blant middelklassen. En bachelor var mer enn nok. Eller et vanlig fagbrev. Leiligheter i storbyene kostet maks 1,5 til 2 årslønner for bare 20 år siden. Tidligere trengte man ikke å være "flink på data" og kunne en haug med diverse programmer. Tidligere trengte man ikke drasse med seg en laptop i sekken og ikke minst en avansert mobil som koster ca like mye som laptoppen. Etecera etecera.

Når man først har millioner av kroner, så har de en tendens til å hope seg opp og bare bli enda mer penger. Sånn er kapitalismen - et brutalt system som gir fordeler for de som har kapital fra før av, mens de som ikke har kapital, må sprelle rundt på golvet som sauer. 

Når man først har noen millioner kroner, så kan man investere disse i aksjer, fond, bolig eller til og med krypto. Kapital produserer ofte kapital og jo mer en har av dette, jo mer kan man også tjene på toppen av det igjen.

Du har selvsagt ingen forutsetninger for å ha "inntekt resten av ditt liv". Nå om dagen er arbeidsrettighetene under massive angrep og folk som tror at de kommer til å jobbe på samme plass i 30 år, kan bare glemme det. Å forskuttere 30 år frem i tid er ganske naivt og en kan bli slått ut av arbeidslivet ganske lett. Lettere enn du tror.

Derfor bør man alltid utnytte mulighetene en har her og nå.

Har sett selv nok av Dominaer som er i 50-årene og de fortsetter å gjøre det de gjør fordi de liker det. Du har selvsagt også de som pensjonerer seg allerede i 40-årene (etter å ha jobbet som Domina i 10 - 12 år). og det burde si deg det meste angående hvor mye penger de tjener. 

De kan tjene på 1 år, det du må bruke 5 år på å tjene. Timepris for en Domina (for å få juling som slave rett og slett) er alt fra 4.000 - 5.000 kroner, så da kan du regne deg frem til hvor mange timer det tar før 1.000.000 kroner er blitt rundet av. Det tar ikke mange timer, du. 

Så det er ganske tydelig at du ikke forstår helt hva du snakker om, da du tror at alt dreier seg om utseende. Det er det som er annerledes med BDSM - er ikke snakk om utseende, er snakk om fetisjer, og en erfaren Domina på 50 kan være like bra som ei på 20 år. 

 

Anonymkode: ee42e...b61

Du «mistenker at jeg er ung»? :klo: :ler: 

Jeg er «gammel» nok til å ikke syntes «550 000 - 600 000 brutto» er en høy lønn, og eier egen bolig som de siste få årene har steget flere millioner i verdi. Jeg vil anta at med en karriere som dominatrix så står man ikke først i køen når det gjelder å få boliglån i banken, så man må «dominere» temmelig mye via nett da, før man evt. får kjøpt seg en bolig 🤷‍♀️

Disse investeringene du nevner gir for øvrig ingen garanti for avkastning, kanskje med unntak av (utleie)bolig i pressområder, men den må i så fall betales kontant i og med at du nok ikke får noe boliglån. 🤔 Men for all del; Dersom du får det til å fungere, og allerede eier både egen bolig og bolig til utleie for å sikre deg til pensjonsalder, så kjør på 🤓


 

 

Anonymkode: f687c...50b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du «mistenker at jeg er ung»? :klo: :ler: 

Jeg er «gammel» nok til å ikke syntes «550 000 - 600 000 brutto» er en høy lønn, og eier egen bolig som de siste få årene har steget flere millioner i verdi. Jeg vil anta at med en karriere som dominatrix så står man ikke først i køen når det gjelder å få boliglån i banken, så man må «dominere» temmelig mye via nett da, før man evt. får kjøpt seg en bolig 🤷‍♀️

Disse investeringene du nevner gir for øvrig ingen garanti for avkastning, kanskje med unntak av (utleie)bolig i pressområder, men den må i så fall betales kontant i og med at du nok ikke får noe boliglån. 🤔 Men for all del; Dersom du får det til å fungere, og allerede eier både egen bolig og bolig til utleie for å sikre deg til pensjonsalder, så kjør på 🤓


 

 

Anonymkode: f687c...50b

Jeg nevner hva median og gjennomsnittslønna i Norge er. Og da er begge kjønn inkludert. Kvinner tjener enda mindre enn dette, så det spiller ingen rolle hva du som individ "mener" ikke er høy lønn.

Det som er fakta, er at kvinner tjener mindre enn menn, til tross for at det ikke trenger å være slik. Så kan kvinner undertrykke sin egen makt - litt morsomt at kvinner som deg prøver å sette andre kvinner på plass, og jeg forstår selvsagt hvorfor, fordi kreative yrker, enten de er Dominatrix eller noe annet, viser hvor verdiløs din bachelor / master / profesjonsstudie er. Ja, det faktisk helt sløsing av tid og ressurser å sitte i sine beste år og lese Ex-Phil og Ex-Fac på lesesalen.

Ja, riktig, din bolig har steget flere millioner i verdi. Men andre ord, har den ikke steget fordi du tjener disse pengene på jobben din, men fordi du INVESTERTE en kapital du hadde, og det er det jeg argumenterer blant annet for. Som Domina, får man rask tilgang til penger og kan investere og tjene millioner langt raskere enn det du kan.

Selvsagt har man ikke garanti for at aksjer eller krypto ikke vil gå ned, men det er derfor man sprer risikoen. For det andre, alt tyder på at de som ikke hadde tilgang til å "leke" på Børsen eller å komme seg inn på boligmarkedet, har tapt veldig mye de siste 15 årene. 

Men du er ikke sikker på noe som helst om 30 år. Man lever her og nå og de beste årene man har, får man aldri tilbake igjen. 

Jeg er ikke Dominatrix, jeg er en mann, så jeg vet ikke hvordan du fikk inntrykket av at jeg er det. Men jeg kjenner flere Dominaer, og de har masse penger, alle som en. Den ene jeg pleide å møte, kjører Porsche Taycan - avbetalt selvsagt og har leiligheter i London og Berlin. To store byer der prisene også har gått opp en del de siste årene. 

Hvor mye man må dominere, enten det er via nett eller real life er avhengig av hva dama selv er åpen for og hva slags submissives hun finner på nettet. Noen leter etter noen få rike slaver, mens andre går for vanlige sub menn og et høyere antall. Det er ikke noe sex inne i bildet. 

Trikset er å finne svakhetene til enhver sub, så bruke det mot dem. Da styrer man praktisk talt deres tankegang. Noen liker hotte outfits, noen har fotfetish, andre har boots / nylon fetish, mens andre liker rett og slett å bli dasket. English Style Corporate Punishment.

Noen eksempler på Dominaer - de har det moro.

https://antonia-davenshaw.com/

https://dominatrixiris.com/in-person-servitude/

Se blant Iris tar for en hel dag som Dominatrix. 5.000 US Dollar, noe som er 45.000 kroner for EN dag, og da er det ikke engang et helt døgn, men altså en arbeidsdag - rundt 8 - 10 timer eller noe rundt der. 

90 minutter = 1.500 US Dollar, altså 13.500 kroner. 

Det koster å tjene ei topp dame, men de har funnet ut av sin egen makt og de styrer livet sitt som de vil - og de er mangemillionærer lenge før de har fylt 40 år.

 

 

 

 

Anonymkode: ee42e...b61

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg nevner hva median og gjennomsnittslønna i Norge er. Og da er begge kjønn inkludert. Kvinner tjener enda mindre enn dette, så det spiller ingen rolle hva du som individ "mener" ikke er høy lønn.

Det som er fakta, er at kvinner tjener mindre enn menn, til tross for at det ikke trenger å være slik. Så kan kvinner undertrykke sin egen makt - litt morsomt at kvinner som deg prøver å sette andre kvinner på plass, og jeg forstår selvsagt hvorfor, fordi kreative yrker, enten de er Dominatrix eller noe annet, viser hvor verdiløs din bachelor / master / profesjonsstudie er. Ja, det faktisk helt sløsing av tid og ressurser å sitte i sine beste år og lese Ex-Phil og Ex-Fac på lesesalen.

Ja, riktig, din bolig har steget flere millioner i verdi. Men andre ord, har den ikke steget fordi du tjener disse pengene på jobben din, men fordi du INVESTERTE en kapital du hadde, og det er det jeg argumenterer blant annet for. Som Domina, får man rask tilgang til penger og kan investere og tjene millioner langt raskere enn det du kan.

Selvsagt har man ikke garanti for at aksjer eller krypto ikke vil gå ned, men det er derfor man sprer risikoen. For det andre, alt tyder på at de som ikke hadde tilgang til å "leke" på Børsen eller å komme seg inn på boligmarkedet, har tapt veldig mye de siste 15 årene. 

Men du er ikke sikker på noe som helst om 30 år. Man lever her og nå og de beste årene man har, får man aldri tilbake igjen. 

Jeg er ikke Dominatrix, jeg er en mann, så jeg vet ikke hvordan du fikk inntrykket av at jeg er det. Men jeg kjenner flere Dominaer, og de har masse penger, alle som en. Den ene jeg pleide å møte, kjører Porsche Taycan - avbetalt selvsagt og har leiligheter i London og Berlin. To store byer der prisene også har gått opp en del de siste årene. 

Hvor mye man må dominere, enten det er via nett eller real life er avhengig av hva dama selv er åpen for og hva slags submissives hun finner på nettet. Noen leter etter noen få rike slaver, mens andre går for vanlige sub menn og et høyere antall. Det er ikke noe sex inne i bildet. 

Trikset er å finne svakhetene til enhver sub, så bruke det mot dem. Da styrer man praktisk talt deres tankegang. Noen liker hotte outfits, noen har fotfetish, andre har boots / nylon fetish, mens andre liker rett og slett å bli dasket. English Style Corporate Punishment.

Noen eksempler på Dominaer - de har det moro.

https://antonia-davenshaw.com/

https://dominatrixiris.com/in-person-servitude/

Se blant Iris tar for en hel dag som Dominatrix. 5.000 US Dollar, noe som er 45.000 kroner for EN dag, og da er det ikke engang et helt døgn, men altså en arbeidsdag - rundt 8 - 10 timer eller noe rundt der. 

90 minutter = 1.500 US Dollar, altså 13.500 kroner. 

Det koster å tjene ei topp dame, men de har funnet ut av sin egen makt og de styrer livet sitt som de vil - og de er mangemillionærer lenge før de har fylt 40 år.

 

 

 

 

Anonymkode: ee42e...b61

Jeg syntes det er pussig at du, som mann, mener at kvinners «makt» er begrenset til deres seksualitet, samt at du ikke forstår at kvinner kan benytte seg av denne «makten» helt uten å selge seksualisert innhold på nett. 
I tillegg må jeg si meg sterkt uenig i at det er «sløsing av tid» å «sitte på lesesalen» og tilegne seg kunnskap som de igjen kan bruke på verdiskapning. For hvilken verdiskapning skapes av å hjelpe menn til å få utløsning mot betaling ? 🤷‍♀️

I tillegg har du en svært forenklet oppfatning både av de menneskelige aspektene ved denne type yrke, samt overvurderer mange av disse menneskenes evne til å gjøre kloke investeringer for å sikre seg for fremtiden. At du lenker til to utenlandske dominatrix’er som tydeligvis gjør det svært bra (har ikke trykket på lenkene 🤷‍♀️) forandrer ikke det faktum at et liv i evig rikdom nok ikke er realiteten for de fleste som forsøker å leve av dette. 

Men for all del; Lev og la lave. Så lenge man ikke plager noen så spiller det ingen rolle for meg hva folk gjør. 🤓
 

 

Anonymkode: f687c...50b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på TS sitt spørsmål:

Man kan jo svare: «Fotomodell»? «Influencer»? eller at man jobber med å «skape innhold for nettbaserte medier»? 🤷‍♀️

Anonymkode: f687c...50b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager kart, jeg. Har aldri problemer med small talk hos frisøren, eller dårlig råd. Gøy på jobben har jeg også. Bare sånn for å illustrere at man kan leve et liv verdt å leve også uten å dele nakenbilder av seg selv for betaling.

Anonymkode: edc61...ed5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Angående Findom... Møter dere disse typene? Eller er det bare chat? 

Anonymkode: de315...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 15.36):

"Nice" 😂 så du tjener (40.000 kr på en måned) det en den samme summen en FinDom dame tjener på et par dager med CashMeets. Les hva det er. Mannlige slaver som gir penger gratis og frivillig til en dominant, attraktiv dame, uten å kreve noe tilbake.

Tid er penger og frihet er makt over seg selv og sin egen tid. De som har det som skal til, har for lengst skjønt at det ikke er noe poeng å være en CV-sau, om de har makt til å tjene inn masse penger på andre måter. 

 

Anonymkode: ee42e...b61

Jepp, jeg har et vanlig liv, med en vanlig jobb og selger ikke meg selv som et ludder fordi jeg faktisk har en utdanning og er brukelig i samfunnet.

Hva andre pornostjerner, horer,influensere  eller andre ubrukelige som ikke er flink nok til å få en jobb gjør bryr  meg virkelig ikke, jeg går ikke ned til rock bottom for å tjene litt mer i en begrenset periode, har nedbetalt hus, mye egenkapital og 12 bitcoins som jeg har hatt siden 2014. alt dette har jeg fra samme gode jobben jeg har hatt siden jeg var 18 som gir meg god pensjon når jeg blir eldre

kos deg med å stå opp for horer og andre ubrukelige fordi du ikke klarer å jobbe, med tiden, så skal du se at folk kommer til å slite, kan ikke tjene gode penger på OF når du er 40 år, feit og har hengepupper. OF er brennhett marked, kun de top beste tjener gode nok penger

skjønner at du driver med OF eller selger trusene dine eller noe sånt når du hardbarket beskytter prostituerte og er misunnelig på meg med vanlig jobb, Lykke til videre 

Anonymkode: 79e57...4ff

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 12.21):

Ingen som har sagt at horeri (og/eller diverse andre lugubre "yrker") ikke er godt betalt, men fåtallet går den veien, nettopp for å ha selvrespekten og ryktet i behold. 

Anonymkode: 0e194...e7e

fåtallet tjener også så godt som folk snakker om her, alt for mye glamorisering av luddere

Anonymkode: 79e57...4ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...