Gå til innhold

Dere som lever av OnlyFans og lignende, hva sier dere når folk spør hva dere jobber som?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 9/24/2021 at 8:11 AM, AnonymBruker said:

Horeri er ikke veien til et sunt liv. Innerst inne har ingen respekt for horer. Folk som ser på seg som verktøy er ikke annet enn verktøy. Nada respekt irl. 

Anonymkode: 50859...b0e

Personlig har jeg for lang tid forstått at jeg ikke har noe som helst behov for andre menneskers bekreftelse eller respekt, så lenge jeg har respekt for meg selv. Og det har jeg, fordi jeg vet at jeg er et godt menneske som respekterer alle andre mennesker - selv om jeg så ikke er enig i deres valg. 

Tenk det, at jeg har respekt for meg selv til tross for at jeg har solgt seksuelt innhold over nettet. Det er nesten så en kan begynne å tro at man faktisk kan bestemme sin egen verdi selv, i stedet for å la den bli formet av andre! :)

Anonymkode: 7f712...d00

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katten.2.0 skrev (På 19.9.2021 den 14.10):

Man kan jo bare si at man er freelancefotograf?

Jada.

Og ei vaskedame er en renholdsingeniør.

Anonymkode: d3dd6...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som driver med onlyfans eier somregel ikke skam og sier det rett ut er min erfaring.

Anonymkode: 894d2...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

De som driver med onlyfans eier somregel ikke skam og sier det rett ut er min erfaring.

Anonymkode: 894d2...c9e

Og man bør heller ikke skamme seg over å være sex-arbeider. Herlighet, kvinner kan da gjøre det de vil med egen kropp, så fremt de ikke skader andre. Blir kvalm over noen av svarene her. 

Anonymkode: 58aab...390

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg sier digital skaper, men nå jobber jeg også IRL 80% stilling i servicebransjen. Jeg er 44år og viser absolutt ikke noe nakenhet via OF eller SC. Kun dominanse med litt ekstra spicy klær ja, men gir de kommando og oppgaver. Har en ekstra inntekt med dette, som utgjør 10-30k i mnd som jeg betaler forskuddsskatt på.

Folk må roe seg. Er ingen jobber som er viktigere enn andre. Alt har sin rolle i samfunnet, nå har menn lagt opp til dette så hvorfor skal hun ikke håve inn? Utdannelse er ikke det viktigste, ei heller rikdom. Tak over hodet, noen å være glad i, venner å dele livet med, opplevelser, latter og støtte, en jobb du gleder deg til å gå på. Det er det viktigste! Btw å kjøpe ett OF abonnement er IKKE å kjøpe/selge kroppen sin (i ordets rette forstand), man selger tilgang til å få se den naken (som noen gjør) mot betaling, ingen fysisk kontakt. Er så vittig å se innpå slike kommentar felt, hvor utrolig snevert og dømmende syn på andres livsvalg. Velger noen å sette prislapp på bildene/videoene sine og h*n er komfortabel å jobbe slik? Go for it! Et liv, dine valg gjør hva DU ønsker☺️

Endret av PollyPocket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...