jeansy Skrevet 17. september 2021 #61 Del Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt ærlig? Så ser dette ut som noe man kun ser hos narkomane sosialklienter. Dritstygt. Anonymkode: 9eb53...2e9 Jeg er verken narkoman eller en sosialklient. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 17. september 2021 #62 Del Skrevet 17. september 2021 Myre skrev (3 minutter siden): Som jeg skrev, dette er mitt syn. Jeg er prøver å være respektfull mot de som er enige med meg, men også de som er uenige. Jeg kan likevel dele mine tanker og meninger i et forum som dette. Du viser ikke respekt for andres meninger og synspunkter ved å hevde at du ikke forstår at noen kan like noe du selv ikke liker. Men la gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myre Skrevet 17. september 2021 #63 Del Skrevet 17. september 2021 jeansy skrev (1 minutt siden): Det respekterer jeg på samme måte som jeg tror du respekterer meg Ja, jeg respekterer din mening. Jeg var litt kjapp med å kommentere bildet ditt. Jeg står for meningene mine, men hadde formulert meg mildere hadde jeg fått med meg at bildet var av deg. Jeg beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #64 Del Skrevet 17. september 2021 Myre skrev (27 minutter siden): Og her skriver du under på poenget mitt! Du pusher seksualiteten din og ditt behov for bekreftelse/anerkjennelse over på den du måtte møte på din vei. Altså. Mange kvinner vil nok finne dette litt mer enn ventet og litt..sjokkerende. Men hun kler seg neppe slikt for heterokvinner. Og det er hennes sak, hennes kropp. Hun har bukse på, og presser ikke seksualiteten sin i trynet på noen bare ved å vise at hus har tiss. Det er usolidarisk (slutshaming) av deg som kvinne å rakke ned på hvordan hun velger å kle seg. Du trenger faktisk ikke å mene noe om det! Anonymkode: 6ecae...09f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #65 Del Skrevet 17. september 2021 Hot or not? Anonymkode: 47673...6c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeansy Skrevet 17. september 2021 #66 Del Skrevet 17. september 2021 Myre skrev (Akkurat nå): Ja, jeg respekterer din mening. Jeg var litt kjapp med å kommentere bildet ditt. Jeg står for meningene mine, men hadde formulert meg mildere hadde jeg fått med meg at bildet var av deg. Jeg beklager! Det går veldig bra Det har alltid vært folk som har sine meninger om klesstilen min. Sånn har det alltid vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myre Skrevet 17. september 2021 #67 Del Skrevet 17. september 2021 Trøst skrev (2 minutter siden): Du viser ikke respekt for andres meninger og synspunkter ved å hevde at du ikke forstår at noen kan like noe du selv ikke liker. Men la gå. Hvordan skal en da kunne være uenig med noen, dersom en ikke kan innrømme at en ikke ser det samme som motdebatanten? Jeg har vært høflig og saklig, men sagt min mening. Jeg forstår selvfølgelig at andre har andre meninger, men ville si min akkurat som andre kan si sin mening. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #68 Del Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hot or not? Anonymkode: 47673...6c6 Hot! Med det blikket i tillegg😍Og jeg er hetro og kvinne! Anonymkode: 6ecae...09f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 17. september 2021 #69 Del Skrevet 17. september 2021 jeansy skrev (21 minutter siden): Jeg viser det bevisst og det har jeg gjort siden jeg gikk på ungdomsskolen. Jeg liker å se hvor menn fester blikket sitt - på puppene mine eller i skrittet Jeg deler dine tanker og liker at kvinner fester synet sitt på bulen min😉 Det jeg merker det mest på, at de sitter i egne tanker når vi prater sammen. Den fjerner jo all konsentrasjon🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #70 Del Skrevet 17. september 2021 Så kvalmt som det går an... Anonymkode: b7bc5...758 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeansy Skrevet 17. september 2021 #71 Del Skrevet 17. september 2021 Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Jeg deler dine tanker og liker at kvinner fester synet sitt på bulen min😉 Det jeg merker det mest på, at de sitter i egne tanker når vi prater sammen. Den fjerner jo all konsentrasjon🙈 Akkurat 😄 Det er jo litt morsomt. I sommer var det en kollisjon rett bak meg når jeg gikk i noen veldig korte shorts. Det er ganske morsomt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myre Skrevet 17. september 2021 #72 Del Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Altså. Mange kvinner vil nok finne dette litt mer enn ventet og litt..sjokkerende. Men hun kler seg neppe slikt for heterokvinner. Og det er hennes sak, hennes kropp. Hun har bukse på, og presser ikke seksualiteten sin i trynet på noen bare ved å vise at hus har tiss. Det er usolidarisk (slutshaming) av deg som kvinne å rakke ned på hvordan hun velger å kle seg. Du trenger faktisk ikke å mene noe om det! Anonymkode: 6ecae...09f For det første: Jeg har en rettighet til å mene noe og uttale denne meningen. Det er ikke en rettighet som har kommet lett for oss kvinner. For det andre: om du mener jeg er usolidarisk og ikke støtter opp om kvinners rettigheter, både moralsk, juridisk, etisk og økonomisk, på grunn av mitt syn på svært uttalt, bevisst cameltoe, så kan jeg greit leve med det. Mener du at jeg skal være enig i alt en kvinne foretar seg og mener for ikke å være usolidarisk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 17. september 2021 #73 Del Skrevet 17. september 2021 jeansy skrev (25 minutter siden): Så du synes jeg viser for mye? For meg blir det for mye. Men jeg elsker holdningen din, at du våger å være så frekk og selvsikker at du leker med menns primitive og enkle lyst . Cameltoe kan ha en utrolig effekt, når den vises med litt mer diskresjon, og litt mer naturlig. Så ja, litt mindre, og i andre bukser, er det jeg tenner på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 17. september 2021 #74 Del Skrevet 17. september 2021 jeansy skrev (Akkurat nå): Akkurat 😄 Det er jo litt morsomt. I sommer var det en kollisjon rett bak meg når jeg gikk i noen veldig korte shorts. Det er ganske morsomt Haha, det kunne like gjerne ha vært meg, jeg kan ikke gjøre to ting samtidig. Så da vet du sikkert hvorfor det smalt😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeansy Skrevet 17. september 2021 #75 Del Skrevet 17. september 2021 Paramount skrev (3 minutter siden): For meg blir det for mye. Men jeg elsker holdningen din, at du våger å være så frekk og selvsikker at du leker med menns primitive og enkle lyst . Cameltoe kan ha en utrolig effekt, når den vises med litt mer diskresjon, og litt mer naturlig. Så ja, litt mindre, og i andre bukser, er det jeg tenner på. Hører hva du sier men jeg kommer nok til å fortsette med å dra buksa opp sånn som jeg gjør nå. Jeg går for det meste i jeans. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeansy Skrevet 17. september 2021 #76 Del Skrevet 17. september 2021 Bamseklemmer skrev (3 minutter siden): Haha, det kunne like gjerne ha vært meg, jeg kan ikke gjøre to ting samtidig. Så da vet du sikkert hvorfor det smalt😜 Det vet jeg, for begge så på meg når jeg snudde meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 17. september 2021 #77 Del Skrevet 17. september 2021 jeansy skrev (1 minutt siden): Det vet jeg, for begge så på meg når jeg snudde meg Jeg skjønner bare ikke hvorfor så mange er sure og sta på en fredagskveld? Du får faktisk pepper fordi du er litt annerledes... håper ikke det tar humøret fra deg. Det er iallefall ingen tvil i hvem jeg skulle ha tatt en pils med😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeansy Skrevet 17. september 2021 #78 Del Skrevet 17. september 2021 Bamseklemmer skrev (10 minutter siden): Jeg skjønner bare ikke hvorfor så mange er sure og sta på en fredagskveld? Du får faktisk pepper fordi du er litt annerledes... håper ikke det tar humøret fra deg. Det er iallefall ingen tvil i hvem jeg skulle ha tatt en pils med😉 Det tar ikke humøret fra meg, jeg er vant til det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 17. september 2021 #79 Del Skrevet 17. september 2021 jeansy skrev (5 minutter siden): Det tar ikke humøret fra meg, jeg er vant til det Jeg synes du takler det fint må jeg si, men å vise sin cameltoe er jo forsåvidt også provokerende... men det er jo på en tennede måte🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 17. september 2021 #80 Del Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hot or not? Anonymkode: 47673...6c6 Hun er jo like hot idag, men som gilf😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg