Gå til innhold

Cameltoe

Jannemor65

Anbefalte innlegg

Trinepia skrev (26 minutter siden):

Det der er egentlig en vanesak. I mange tilfeller så er det vanskelig eller umulig å unngå cameltoe. Fram til slutten av tenårene så var jeg en aktiv turner. Mange av disse draktene skjuler ikke kroppskonturene så veldig godt, så det var nok noen ganger at mye var på utstilling. Ofte så fikk man cameltoe, eller man opplevde at turndrakten ville krype oppover i rompa. Men slik var det jo også for de andre jentene som jeg trente sammen med også. De forsto det jo. Det verste var jo på turnstevner og konkurranser, hvor man følte at masse mennesker, både jenter, gutter, damer og menn satt og så «rett hjem» på deg. Det var også vanskelig rett før man skulle utføre øvelsene og man sto der i kun turndrakta sammen med både guttene og jentene i den samme turngruppa. Man følte at man sto der naken, men dette var nok mer noe man selv følte enn noe annet. Men det føltes litt pinlig de første gangene man oppdaget at man hadde cameltoe pga turndrakten. Nå i dag så tenker jeg sjelden på slikt. Jeg er en aktiv svømmer, og om man har cameltoe eller om brystvortene synes gjennom badedrakten, det bryr jeg meg ikke særlig om. Jeg er i bassenget for å svømme. Om noen liker det, så er det jo deres sak. Klart det er litt morsomt og pirrende om man får litt ekstra oppmerksomhet pga slikt, men dette er ikke noe jeg fokuserer på.

👏Tenk at noen kan svare så fornuftig på slike problemstillinger! Det handler faktisk om deg selv og hvordan du er skapt. Det er ikke noe å skjemmes for, eller ha angst for å bli avslørt. 

Anonymkode: f4436...e25

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

👏Tenk at noen kan svare så fornuftig på slike problemstillinger! Det handler faktisk om deg selv og hvordan du er skapt. Det er ikke noe å skjemmes for, eller ha angst for å bli avslørt. 

Anonymkode: f4436...e25

Takk. ☺️Nei, vi har ingen grunn til å skjemmes. Vi burde heller være stolte over den kroppen vi har. Kvinnekroppen skal vi vise fram, vi er jo kvinner, og vår styrke ligger i kurvene. Vulva er vårt viktigste bevis på vår kvinnelighet og vårt sterke vesen, og det er ingen grunn til å forsøke å gjemme den bort! Om et par kjønnslepper vises, så er det jo slik vi kvinner er skapt. At andre blir ufokusert pga våre kvinnelige egenskaper, så er det jo ikke vi som skal legge begrensninger på vårt liv for å unngå dette, men det er de andre som må skjerpe seg og heller se helheten i oss ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jannemor65 skrev (På 15.9.2021 den 12.13):

Hva er innafor. Jeg liker å gå i tights og det ser jeg mange andre gjør også. Det er flere som har den så stramt at kjønnet vises gjennom stoffet og lager cameltoe, (inklusive meg selv). Hva er greit, tenker dere? Noe vi bør tenke over og vokte oss for, eller syns vi det er litt fint å «vise» frem formene? Hva gjør det med selvfølelsen?

Fryktelig tacky😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jannemor65 skrev (På 15.9.2021 den 12.13):

Hva er innafor. Jeg liker å gå i tights og det ser jeg mange andre gjør også. Det er flere som har den så stramt at kjønnet vises gjennom stoffet og lager cameltoe, (inklusive meg selv). Hva er greit, tenker dere? Noe vi bør tenke over og vokte oss for, eller syns vi det er litt fint å «vise» frem formene? Hva gjør det med selvfølelsen?

Jeg liker det samme selv og kan ikke se at det skal være et problem. Det er som andre skriver her pirrende å få oppmerksomhet pga det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lager du cameltoe med vilje så kan du bare slutte med det. Ville du laget cameltoe når du besøkte dine foreldre? Hvis ikke så er det ikke noe du bør vise verden rundt, spar det til noen du vil pirre opp. 

Anonymkode: 638c7...d8b

Får stort sett cameltoe i alle bukser og tights jeg har, så ja har det også når jeg er på besøk hos både foreldre og besteforeldre

Anonymkode: 7331e...3d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Får stort sett cameltoe i alle bukser og tights jeg har, så ja har det også når jeg er på besøk hos både foreldre og besteforeldre

Anonymkode: 7331e...3d3

Hvorfor skal du ikke kunne det? Er det noen som kler seg i burka fordi de skal til foreldre eller besteforeldre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trinepia skrev (21 timer siden):

Takk. ☺️Nei, vi har ingen grunn til å skjemmes. Vi burde heller være stolte over den kroppen vi har. Kvinnekroppen skal vi vise fram, vi er jo kvinner, og vår styrke ligger i kurvene. Vulva er vårt viktigste bevis på vår kvinnelighet og vårt sterke vesen, og det er ingen grunn til å forsøke å gjemme den bort! Om et par kjønnslepper vises, så er det jo slik vi kvinner er skapt. At andre blir ufokusert pga våre kvinnelige egenskaper, så er det jo ikke vi som skal legge begrensninger på vårt liv for å unngå dette, men det er de andre som må skjerpe seg og heller se helheten i oss ☺️

Så utrolig bra skrevet, kunne ikke vært mer enig :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinepia skrev (21 timer siden):

Bra skrevet..

M@ster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeansy skrev (6 minutter siden):

Vær stolt av den jenter og kvinner som jeg er ;) 

IMG_7329.jpg

Men, altså! Synes dere virkelig at dette er fint/sexy? Var det nå litt konturer så er det greit nok, men dette forstår jeg ikke at er sexy!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myre skrev (7 minutter siden):

Men, altså! Synes dere virkelig at dette er fint/sexy? Var det nå litt konturer så er det greit nok, men dette forstår jeg ikke at er sexy!

Jeg synes at det er ganske sexy og jeg får masse oppmerksomhet av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeansy skrev (12 minutter siden):

Jeg synes at det er ganske sexy og jeg får masse oppmerksomhet av det. 

Åja, det er bilde av deg? Jeg kan jo forstå at du får oppmerksomhet! Jeg syns ikke det er sexy, men så er jeg ikke mann heller da😆 Jeg mener absolutt ikke å snakke ned den naturlige kvinnekroppen, men jeg personlig tenker at personen har vært uheldig dersom jeg ser dette hos noen. Har ikke tenkt tanken at det var med vilje!🙂🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeansy skrev (36 minutter siden):

Vær stolt av den jenter og kvinner som jeg er ;) 

IMG_7329.jpg

@jeansy Er du fru kg i ny drakt? 

Anonymkode: f80db...f62

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myre skrev (4 minutter siden):

Åja, det er bilde av deg? Jeg kan jo forstå at du får oppmerksomhet! Jeg syns ikke det er sexy, men så er jeg ikke mann heller da😆 Jeg mener absolutt ikke å snakke ned den naturlige kvinnekroppen, men jeg personlig tenker at personen har vært uheldig dersom jeg ser dette hos noen. Har ikke tenkt tanken at det var med vilje!🙂🙃

Det er av meg ja. Det er ikke den buksen som gir den peneste kameltåa, men det var nå den jeg hadde på. Jeg var ikke uheldig, det er sånn jeg går med buksene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jeansy skrev (36 minutter siden):

Ny drakt? Hva mener du?

Nytt brukernavn 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeansy skrev (41 minutter siden):

Det er av meg ja. Det er ikke den buksen som gir den peneste kameltåa, men det var nå den jeg hadde på. Jeg var ikke uheldig, det er sånn jeg går med buksene mine.

Er dette et bedre bilde kanskje?

IMG_6394.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeansy skrev (6 minutter siden):

Er dette et bedre bilde kanskje?

IMG_6394.jpg

😍 For et syn 🤤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider