AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #81 Del Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hot or not? Anonymkode: 47673...6c6 Hot😍 Anonymkode: f80db...f62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeansy Skrevet 17. september 2021 #82 Del Skrevet 17. september 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #83 Del Skrevet 17. september 2021 Det er jo ingen cameltoe. Mer som et utbrettet kyllingbryst, eller en delt pung. Ikke pent eller sexy. Litt freakshow spør du meg. Anonymkode: 29556...cef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #84 Del Skrevet 17. september 2021 Myre skrev (1 time siden): For det første: Jeg har en rettighet til å mene noe og uttale denne meningen. Det er ikke en rettighet som har kommet lett for oss kvinner. For det andre: om du mener jeg er usolidarisk og ikke støtter opp om kvinners rettigheter, både moralsk, juridisk, etisk og økonomisk, på grunn av mitt syn på svært uttalt, bevisst cameltoe, så kan jeg greit leve med det. Mener du at jeg skal være enig i alt en kvinne foretar seg og mener for ikke å være usolidarisk? Nettopp fordi det ikke har kommet lett til oss kvinner syns jeg ikke du skal dra opp stigen etter deg. Vi har sloss for å få lov til å se ut som vi vil uten å bli påført skam for vår seksualitet eller for å ikke passe inn i idealet. Hore og Madonna osv. Du får selvsagt mene hva du vil, likevel syns jeg du rakker ned på henne ved å si at hun slenger kjønnet sitt i trynet på folk. Det er fint å ha hverandre i ryggen og tenke over hvor det man mener kommer fra😊 Anonymkode: 6ecae...09f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 17. september 2021 #85 Del Skrevet 17. september 2021 jeansy skrev (31 minutter siden): Nå ble jeg litt flau av å skrive at du er dritsexy... du er ikke bare sexy, du har jo en feiende flott kropp og vakkert ansikt også... Det eneste jeg mangler nå er godlyden😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #86 Del Skrevet 17. september 2021 Bamseklemmer skrev (10 minutter siden): Nå ble jeg litt flau av å skrive at du er dritsexy... du er ikke bare sexy, du har jo en feiende flott kropp og vakkert ansikt også... Det eneste jeg mangler nå er godlyden😇 Se der TS. Nå strømmer det nok inn med meldinger fra KGs kåte menn. Du fikk det nok akkurat som du ville. Gratulerer Anonymkode: 29556...cef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 17. september 2021 #87 Del Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Se der TS. Nå strømmer det nok inn med meldinger fra KGs kåte menn. Du fikk det nok akkurat som du ville. Gratulerer Anonymkode: 29556...cef Det svaret ditt tyder bare på missunnelse, du er bare så gjennomskuelig... Hadde du ikke brydd deg hadde du heller ikke orket å svare. I min alder velger jeg å være ærlig med mine komplimenter, det har ingenting med tilstanden nedi underetasjen å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #88 Del Skrevet 17. september 2021 Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Det svaret ditt tyder bare på missunnelse, du er bare så gjennomskuelig... Hadde du ikke brydd deg hadde du heller ikke orket å svare. I min alder velger jeg å være ærlig med mine komplimenter, det har ingenting med tilstanden nedi underetasjen å gjøre. Misunnelig liksom 🤭 neppe. Hun er ute etter oppmerksomhet og det får hun jo. Dersom jeg hadde hatt det samme behovet så kunne jeg fått det uten og vise flaggermusa. Men for deg som liker denslags og bruker kg som en sjekkearena priser det jo selvfølgelig. Anonymkode: 29556...cef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 17. september 2021 #89 Del Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Misunnelig liksom 🤭 neppe. Hun er ute etter oppmerksomhet og det får hun jo. Dersom jeg hadde hatt det samme behovet så kunne jeg fått det uten og vise flaggermusa. Men for deg som liker denslags og bruker kg som en sjekkearena priser det jo selvfølgelig. Anonymkode: 29556...cef Neppe, du er ikke helt sikker altså?🤭 Du det, du har jo like pen flaggermus som de fleste... at du ikke trenger å vise den tyder jo på at du har andre verdier, du kan jo også være like vakker. Jeg har pr.dags dato ikke fremskapts meg et gram flaggermus her på KG, i pm diskutere vi helt andre ting enn dating. Det er faktisk en fin plass å diskutere fritt uten forstyrrelser🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 17. september 2021 #90 Del Skrevet 17. september 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Det ser jo bare ut som om du har skikkelig slarkete gammeldamemus. Hengefitte liksom. Anonymkode: e6106...ff1 Du har sett mange av dem? <_< Bryr meg ikke så mye jeg Kan gå med cameltoe selv av og til selv om det ikke alltid var meningen. Vil heller ha buksen opp enn skliende ned >_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #91 Del Skrevet 17. september 2021 jeansy skrev (3 timer siden): Er dette et bedre bilde kanskje? 😂😂😂😂 Det er det verste jeg har sett. Seriøst, du kan ikke gå ut sånn🙈 Men takk for en god latter😄 Anonymkode: 9cd9f...05b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #92 Del Skrevet 17. september 2021 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Det svaret ditt tyder bare på missunnelse, du er bare så gjennomskuelig... Hadde du ikke brydd deg hadde du heller ikke orket å svare. I min alder velger jeg å være ærlig med mine komplimenter, det har ingenting med tilstanden nedi underetasjen å gjøre. Seriøst?? Anonymkode: b8fa8...da9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #93 Del Skrevet 17. september 2021 jannemor65 (ts) og jeansy er begge nye brukere som kom inn for to dager siden. Mistenker at en mann står bak, se alle trådene til jeansy 🙄 Og de bildene er jo manipulert så det holder. Ingen ser seriøst sånn ut, da må man jo ha operert noe og delt vulva helt i to langt oppover 😂 Anonymkode: 12d8f...0c9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #94 Del Skrevet 17. september 2021 jeansy skrev (4 timer siden): Jeg er verken narkoman eller en sosialklient. Ingen seriøs og respektert kvinne på 47 går sånn ute i offentligheten. Det lukter nav og soppinfeksjon lang vei. Anonymkode: 4012b...748 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 18. september 2021 #95 Del Skrevet 18. september 2021 Selv den mest utpregede cameltoe er uansett uendelig mye penere enn haremsbukser. Hvem faen har innbilt damer at bukser med skrittet nede ved knærne er pent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ansagt Skrevet 18. september 2021 #96 Del Skrevet 18. september 2021 Skikkelig sexy! Det pirrer litt hver gang😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #97 Del Skrevet 18. september 2021 6 hours ago, Resignert said: Selv den mest utpregede cameltoe er uansett uendelig mye penere enn haremsbukser. Hvem faen har innbilt damer at bukser med skrittet nede ved knærne er pent? Hvem faen har innbilt gutter og menn at bukser med skrittet nede ved knærne er pent? Anonymkode: df681...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 18. september 2021 #98 Del Skrevet 18. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvem faen har innbilt gutter og menn at bukser med skrittet nede ved knærne er pent? Anonymkode: df681...ac2 Ja, si det. Amerikanske gjengkriminelle negere og rappere kanskje? Like ille som haremsbukser.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #99 Del Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hot or not? Anonymkode: 47673...6c6 Meget meget hot. Hadde helt sikkert stor innflytelse på platesalget, 10-20% mersalg vil jeg anta. Anonymkode: f4436...e25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #100 Del Skrevet 18. september 2021 TS: Det er skikkelig harry det du driver med. Det er på en måte blotting, og det er nok en spesiell type menn du tiltrekker deg ved å velge å gå som du gjør. At en bil krasjer når du går forbi er ikke det samme som at sjåføren synes du var så himla sexy. Jeg hadde nok også blitt sjokkert hvis jeg hadde kjørt forbi deg. Og man blir ukonsentrert når man blir sjokkert. Som flere andre sier her: Rusavhengige og sosialklienter er det jeg forbinder med å velge å vise seg frem slik. Anonymkode: ca4a0...14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg