Gå til innhold

Rart spm fra date

Fremhevede innlegg

Skrevet

På fredag er det Kulturnatt, og en av aktivitetene er aktmodelltegning i Frognerparken. Ville hun synes det var greit om du kom med en tegning av en naken dame ...?

Anonymkode: 8e418...632

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...et slikt ønske hadde jeg sagt nei til. Hvis jeg ikke tegner spesielt selv og heller ikke har lyst til det, 
så blir jeg ikke med på hobbypsykologtest-tolking via mine eventuelle kreative evner for at noen skal se
meg innerst i sjela og bestemme seg for om jeg er "rett person" for den som ber om dette. Det får holde
å bli kjent på vanlig måte i godt dagslys så alle kan se hva som skjer.  

• Liker 4
Skrevet

Trenger vel ikke gjøre det så vanskelig, tegn noe strekmanngreier. Er dere musikkfans, tegn to strekmenn med masse noter rundt seg. Liker dere skogsturer, tegn to strekmenn og noen trekanter som er graner, eller høye trekanter for fjell. Liker dere å drikke, tegn strekmenn med glass. 

Anonymkode: 831d3...cbb

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Trenger vel ikke gjøre det så vanskelig, tegn noe strekmanngreier. Er dere musikkfans, tegn to strekmenn med masse noter rundt seg. Liker dere skogsturer, tegn to strekmenn og noen trekanter som er graner, eller høye trekanter for fjell. Liker dere å drikke, tegn strekmenn med glass. 

Anonymkode: 831d3...cbb

Hvis man tegner noe enkelt, får man kanskje høre at man ikke har lagt nok innsats i dette.

Om hun bor i blokk, kan det være en idé å om natten tegne et digert hjerte på fortauet slik at hun kan se det fra vinduet; man må bare sjekke værmeldingen først, og se om det ikke regner. Mange ville se på dette som en romantisk kjærlighetserklæring.

25 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Hmm...et slikt ønske hadde jeg sagt nei til. Hvis jeg ikke tegner spesielt selv og heller ikke har lyst til det, 
så blir jeg ikke med på hobbypsykologtest-tolking via mine eventuelle kreative evner for at noen skal se
meg innerst i sjela og bestemme seg for om jeg er "rett person" for den som ber om dette. Det får holde
å bli kjent på vanlig måte i godt dagslys så alle kan se hva som skjer.  

Tja, når man er i stand til å blande felles kroppsvæsker i løpet av et intimt samleie, burde det vel ikke være så vanskelig å lage en liten tegning?

Anonymkode: 8e418...632

Skrevet

Høyrest ut som ein test ja. Om du ikkje vil så kan du no sei nei og forklare at du ikkje er flink å teikne. Ev kan du jo gjere noko anna enn å lage ei teikning. Skrive eit dikt, lage ein blomsteroppsats av haustblomar du finn i naturen, komponere ein spesiell matrett eller liknande og sei du heller gjorde det sidan du ikkje er flink på teikning.

Om dama er interessert i deg så vil ho no forhåpentlegvis akseptere at du gjer noko anna enn det ho ber om så lenge du legg det fram på ein fin måte 

Lukke te!

Anonymkode: b5cf9...727

• Liker 1
Skrevet

Sånn ble det. Hun gråt av takknemlighet. 

Screenshot_20210914_223335_com.facebook.orca.jpg

Anonymkode: a1b67...5f7

• Liker 1
Skrevet

Hm. Dette gjorde jeg i begynnelsen av første klasse på barneskolen. Var vel slik at læreren skulle ta en ‘psykologisk vurdering’ av selvbildet vårt eller noe. 

muligens har hun baktanker. 🥴 lols. 

Anonymkode: 39cf1...607

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2021 den 19.40):

Hun spurte om jeg kunne tegne en tegning til henne. Noe som representerer oss. 

Vi har datet i seks månd så vi kjenner hverandre ganske godt. Men var ikke dette et spesielt spm? 

Jeg har sagt ja til og gjøre det men aner virkelig ikke hva jeg skal tegne. Må vel bli noe med hjerte. 

Anonymkode: a1b67...5f7

Var det spesielt så var det i så fall spesielt koselig! Denne kvinnen elsker deg og ber deg tegne noe som får hun til å føle du elsker henne og...hun vil bare føle dere er en enhet og spør egentlig om hjertet ditt..

Og det er ikke en tegnekonkurranse...hun bryr seg ikke om hvorvidt du kan tegne eller ikke ...! 

Noen av de som svarer her har kan umulig ha halvparten av intelligensen til hun damen din..og jeg tror hun er hakket for vass for deg og..!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2021 den 19.52):

Hun høres ung og litt barnslig ut.

Anonymkode: 2840e...340

Hun høres voksen og intelligent ut..

Anonymkode: 198d7...bc4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...