AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #1 Skrevet 14. september 2021 Hun spurte om jeg kunne tegne en tegning til henne. Noe som representerer oss. Vi har datet i seks månd så vi kjenner hverandre ganske godt. Men var ikke dette et spesielt spm? Jeg har sagt ja til og gjøre det men aner virkelig ikke hva jeg skal tegne. Må vel bli noe med hjerte. Anonymkode: a1b67...5f7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #2 Skrevet 14. september 2021 PS jeg finnes ikke kreativ eller god på tegning så dette kom som lyn fra klar himmel. Anonymkode: a1b67...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #3 Skrevet 14. september 2021 Nei, uff, ikke hjerte. Det er klisjé, og kommer åpenbart ikke fra deg. Du kjenner jo denne dama nå. Dere har datet i et halvt år. Et hjerte sier ingenting om dere. Hva er det som gjør det? Det trenger ikke være noen store greier, men et eller annen som bringer dere sammen. Dette er ikke en oppgave i å være mest kreativ eller flinkest i noe. Det handler om å vise omtanke for den andre. Dette klarer du helt fint. At du ikke er flink til å tegne får hun ta med sjarm. Anonymkode: 641e7...b3c 6
Maggi2 Skrevet 14. september 2021 #4 Skrevet 14. september 2021 Haha så merkelig 😅 anbefaler å søke på how to draw........ på YouTube. Der tar de deg igjennom tegningen steg for steg, nesten uansett hva du søker på. Feks how to draw a wolf 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #5 Skrevet 14. september 2021 Hun høres ung og litt barnslig ut. Anonymkode: 2840e...340 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #7 Skrevet 14. september 2021 Veldig rart når du ikke kan å tegne. Anonymkode: f160c...241 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #8 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hun høres ung og litt barnslig ut. Anonymkode: 2840e...340 35 år. Anonymkode: a1b67...5f7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #9 Skrevet 14. september 2021 Maggi2 skrev (32 minutter siden): Haha så merkelig 😅 anbefaler å søke på how to draw........ på YouTube. Der tar de deg igjennom tegningen steg for steg, nesten uansett hva du søker på. Feks how to draw a wolf Takk😅 Anonymkode: a1b67...5f7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #10 Skrevet 14. september 2021 Vinterjenta skrev (26 minutter siden): Men ble det så du tegna no? Har ikke begynt enda. Anonymkode: a1b67...5f7
Gjest TheCatLady Skrevet 14. september 2021 #11 Skrevet 14. september 2021 Hadde synes at det var rart selv, men hadde tegnet et eller annet som jeg forbandt med oss to. Enig i at et hjerte ikke blir helt rett og egentlig litt upersonlig egentlig. Samme med roser og alt sånt fjas.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #12 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): 35 år. Anonymkode: a1b67...5f7 Oi, trodde hun var 17 eller noe. Anonymkode: 2840e...340 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #13 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Oi, trodde hun var 17 eller noe. Anonymkode: 2840e...340 Å tenke at alle kvinner egentlig er usikre og klissete 17-åringer på innsiden, har hjulpet meg ganske mye. Anonymkode: 0bd16...ff9 2
draug 75 Skrevet 15. september 2021 #14 Skrevet 15. september 2021 Ånei! Jeg får detektering av testing her. At hun har lest/ hørt eller fablet ihop noe om at ei tegning fra di side skal kunne si noe viktig fra underbevisstheten om du og dere og forholdet, i fem kategorier. Og at uansett hva du tegner så blir det feil. Sånn at den egentlige testen er hvordan du takler at hun blir sur/ lei seg/ skuffet/ sint/ fornærmet når hun går tegninga. Jeg veit ikke hvordan jeg sjøl kunne gjort det. Med dagsform kunne det blitt ei vitsetegning av Larson- typen, ei tegning av en båt og et fly, av noen som har sex, Brudeferden i Hardanger.... Og den virkelige testen hadde jeg strøket på med å si "så du er ikke fornøyd, altså." 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #15 Skrevet 15. september 2021 Bare si at du ikke vil. Sånt er så tullete. Ellers enig med draugen Anonymkode: f295d...943 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #16 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Å tenke at alle kvinner egentlig er usikre og klissete 17-åringer på innsiden, har hjulpet meg ganske mye. Anonymkode: 0bd16...ff9 Kan forsikre deg om at vi ikke er det, noen av oss hater tull, kliss og romantiske komedier. Men akkurat dette eksemplaret høres litt sånn ut 😅 Anonymkode: 2840e...340 1
Gjest TheCatLady Skrevet 15. september 2021 #17 Skrevet 15. september 2021 Rart at alt skal tolkes som at den andre er ute etter å ta en osv. Kan det ikke bare være et klissete forslag fra hennes side. Det kan være at hun ler og synes at det er morsomt at han med sine dårlige tegneegenskaper har tegnet et eller annet som representerer dem.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #18 Skrevet 15. september 2021 Dette kunne lett vært meg. Jeg er typen som på sparket kunne skrevet et dikt, laget en liten sang, tegnet en tegning. Jeg spør også ektemannen hele tiden ut av det blå "åh, kan ikke du dikte en sang/skrive et dikt/tegne en tegning til meg?" Det er ingen test, det er bare en del av kjærlighetsspråket mitt. Eller jeg har sett for mye britisk periodedrama! Og når jeg spør ham, så får jeg enten noe tilbake, eller så sier han "ikke i dag, skal gjøre det en annen gang du spør". Dette er ikke en naturlig ting for ham, men han gjør det, for han vet hvor morsomt jeg synes det er. (Og jeg tror han med årene har begynt å like det litt også 😜). Det trenger ikke være klissete heller, det kan være morsomt. Som i bilen: der har vi snart skrevet et helt album med teite sanger om alt fra Espa-boller til skikkelig trusehumor. Du trenger jo ikke å gjøre det så viktig. Tegn noe lite som minner deg om henne, eller noe dere har gjort på en date. Eller tegn en tegning av at du ber henne med ut på date med dato og klokkeslett, og legg den i postkassen hennes? Det er ikke en tegning som skal måles i verdi basert på kunstferdighet, kun affeksjonsverdi, så du trenger ikke bli van Gogh for å tegne til henne. Anonymkode: 21ce8...670 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #19 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er ingen test, det er bare en del av kjærlighetsspråket mitt Det er i samme gata som gaver altså? Det kan bli veldig vanskelig for en mann som ikke snakker dette kjærlighetsspråket. Noen får helt noia av å skulle finne på ting å gi, og ennå verre her, når kreativiteten skal settes på prøve. Det er ikke lett for en mann å skulle vise seg som en kjiping, som ikke er med på leken, men det er kanskje det rette? Best å finne ut tidlig, at man ikke snakker samme språk. Anonymkode: 0bd16...ff9
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #20 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det er i samme gata som gaver altså? Det kan bli veldig vanskelig for en mann som ikke snakker dette kjærlighetsspråket. Noen får helt noia av å skulle finne på ting å gi, og ennå verre her, når kreativiteten skal settes på prøve. Det er ikke lett for en mann å skulle vise seg som en kjiping, som ikke er med på leken, men det er kanskje det rette? Best å finne ut tidlig, at man ikke snakker samme språk. Anonymkode: 0bd16...ff9 Ja, jeg vil tenke at det kommer under den kategorien, ja. Dersom man absolutt ikke klarer å respondere på den type kjærlighetsspråk, så er jeg helt enig i at det er bra at man finner det ut tidlig. For behovet kommer jo ikke til å forsvinne hos meg, og det hadde vært vanskelig for meg å aldri få svar på den type oppmerksomhet. Jeg krever jo ingenting, men jeg har et ønske om å se at mannen prøver. For det er jo det kjærlighet handler om - å strekke seg mot den andre. Det verste jeg vet er å stryke folk på ryggen. Mannen elsker det, så da gjør jeg det 90% av gangene han spør. Men i TS sitt tilfelle virker det til å være et engangstilfelle? Eller så har daten begynt å føle seg sikker nok til å vise mer av seg selv? Dersom TS absolutt ikke vil, så må hen bare kommunisere dette til daten. Men jeg tror ikke det ligger så mye bak spørsmålet, kan ikke se for meg at noen tester noen med et ønske om en tegning. Anonymkode: 21ce8...670
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå