Gå til innhold

Har du valgt venner pga utseendet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trøst skrev (13 timer siden):

Ja. En kombinasjon av dårlig selvtillit og sjalusi. Og konkurransen er jo der alltid uansett, så jeg var redd for å "tape". Hadde litt erfaring med det også dessverre. Hadde venninner som så mye bedre ut enn meg, men som jeg ikke introduserte for kjæresten.

Er lenge siden. :) 

Jeg synes det er bra du er ærlig jeg. Jeg tror det er er mange av oss som har slike tanker men føler at det er tabu å snakke om det ❤️
 

Jeg har selv vært slik tidligere, men har heldigvis blitt mer selvsikker med årene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde mange venner før. Nå er jeg blitt feit og derfor venneløs.

Anonymkode: 0ba3f...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri, i så sterk grad at jeg ikke en gang har tenkt på spørsmålet før nå.

Anonymkode: a9244...fc8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvelous skrev (3 timer siden):

Jeg synes det er bra du er ærlig jeg. Jeg tror det er er mange av oss som har slike tanker men føler at det er tabu å snakke om det ❤️
 

Jeg har selv vært slik tidligere, men har heldigvis blitt mer selvsikker med årene.

Det er ikke akkurat noe jeg er stolt over, og det er nok ganske tabu å snakke om. Er ikke noe jeg hadde innrømmet ovenfor venninner eller kjæreste. 

Løsningen her i gården har vært å ikke ha kjæreste i det hele tatt. Da slipper man slike bekymringer. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En finner ofte venner som er like pene som seg selv. Samme med partner, en er på en måte like pene. 
En hot og skikkelig stram kar finner seg ikke ei småfeit stygg dame. - eller motsatt. Slik er det bare. 
alle mine venninner er sånn ca på mitt nivå utseende messig. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er stygg, så jeg har naturlig nok venner som er ca. like stygge som meg. Det er ikke noe jeg velger. Men når man er stygg, så vil middelmådige og pene mennesker skygge banen.

 

Anonymkode: a38e6...10f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vil innrømme det men man ser som regel venner som har mange likhetstrekk. 

Anonymkode: 34273...6d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Jeg baserer vennskap på kjemi, felles interesser og humor. 
Elsker at jeg kan være meg selv 100% med. Så må de være til å stole på. Er de ikke det så ryker de. Ferdig snakka.

Anonymkode: d0bce...af3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri i livet 😂 Jeg bryr meg svært lite om utseende deres. Men når jeg tenker over det synes jeg vennene mine er pene 🥰

Anonymkode: 27c26...d6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker over det, så har jeg bare pene venninner. Tror likevel ikke det er derfor jeg har blitt kjent med dem da. Men de er fine alle sammen

Anonymkode: ac270...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei, aldri i livet 😂 Jeg bryr meg svært lite om utseende deres. Men når jeg tenker over det synes jeg vennene mine er pene 🥰

Anonymkode: 27c26...d6d

 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når jeg tenker over det, så har jeg bare pene venninner. Tror likevel ikke det er derfor jeg har blitt kjent med dem da. Men de er fine alle sammen

Anonymkode: ac270...5c3

Dere motsier dere selv. Tror dere at det er tilfeldig at dere bare har pene venner? Nei, svaret er at dere unngår sosial kontakt med stygge og mindre pene mennesker. Slik er verden, og slik er menneskelig psykologi. Men dere lyver for dere selv når dere sier dere ikke bryr dere om utseende.

Anonymkode: a38e6...10f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

 

Dere motsier dere selv. Tror dere at det er tilfeldig at dere bare har pene venner? Nei, svaret er at dere unngår sosial kontakt med stygge og mindre pene mennesker. Slik er verden, og slik er menneskelig psykologi. Men dere lyver for dere selv når dere sier dere ikke bryr dere om utseende.

Anonymkode: a38e6...10f

Det er ikke sikkert at de er pene for andre, men for min del går skjønnhet også ut på personlighet og utstråling. Jo mer kjent jeg blir med folk, jo vakrere blir de (og selvsagt noenganger motsatt). Ikke alt handler om det ytre 😉

Anonymkode: 27c26...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...