Gå til innhold

Har du valgt venner pga utseendet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noengang valgt venner basert på utseendet til vedkommende? Ubevisst eller bevisst? 
 

Jeg vet med meg selv at jeg trekkes mot ikke så penge, men ofte søte folk.

 

Men har også tenkt at det er litt trost jeg ikke har penere venninner 🙈

Anonymkode: 0cb9f...eba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, selvfølgelig ikke, men jeg synes jo at alle mine venner er de vakreste i verden, fordi jeg er så glad i dem. Det blir som med kjæresten og mine barn.  De er også vakrest i verden 😁. Ihvertfall i mitt hjerte 

Anonymkode: ea1da...a2b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøst skrev (1 time siden):

Har unngått å ha pene venninner når jeg har vært i forhold, ja. Flere år siden jeg var i et forhold sist dog. 

Seriøst? Hvorfor? Redd for konkurranse? Da er typen din uansett ikke verdt å ha.

Jeg har selvsagt ikke valgt venner etter utseendet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysticgirl skrev (4 minutter siden):

Seriøst? Hvorfor? Redd for konkurranse? Da er typen din uansett ikke verdt å ha.

Ja. En kombinasjon av dårlig selvtillit og sjalusi. Og konkurransen er jo der alltid uansett, så jeg var redd for å "tape". Hadde litt erfaring med det også dessverre. Hadde venninner som så mye bedre ut enn meg, men som jeg ikke introduserte for kjæresten.

Er lenge siden. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, haha.

Felles interesser er det som gjør at jeg blir venner med folk. Som oftest betyr det at vi spiller samme dataspill, eller at vi liker å ruse oss kraftig i helgene.

Anonymkode: 65396...bdc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men når jeg tenker på det ligner alt for mange av mine venninner på meg utseendemessig 🤔

Anonymkode: 38c2e...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst skrev (12 timer siden):

Ja. En kombinasjon av dårlig selvtillit og sjalusi. Og konkurransen er jo der alltid uansett, så jeg var redd for å "tape". Hadde litt erfaring med det også dessverre. Hadde venninner som så mye bedre ut enn meg, men som jeg ikke introduserte for kjæresten.

Er lenge siden. :) 

Men....da er du jo ikke spesielt bra venninnemateriale? 🤷‍♀️

Skjønner jo at en dårlig opplevelse er kjip, men hadde følt meg rimelig satt ut om ei venninne unngikk meg fordi hun opplevde jeg var «penere». 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fløff skrev (18 minutter siden):

Men....da er du jo ikke spesielt bra venninnemateriale? 🤷‍♀️

Skjønner jo at en dårlig opplevelse er kjip, men hadde følt meg rimelig satt ut om ei venninne unngikk meg fordi hun opplevde jeg var «penere». 

 

Da er det bra at vi ikke var venninner for en del år siden, da. ;) Og jeg kan leve med å ikke være "spesielt bra venninnemateriale". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bevisst, men jeg innrømmer glatt at jeg trekkes raskere mot dem med om ikke nødvendigvis modellpent, så i det minst søtt, sjarmerende og ellers tiltrekkende utseende, framfor de som ser ut som sure troll.

Anonymkode: 92cd8...60c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri valgt venner på grunn av utseende. :)

Men jeg har valgt bort noen pga utseende før. Første gangen jeg møtte en god venninne av meg, troppet hun opp i rosa joggedress, langt lyst hår, drita full, og en relativt mislykket lip-filler. 😂 

Så unngikk denne dama konsekvent, da jeg tenkte at vi sikkert ikke hadde så mye til felles. (Er feminin selv, og ingenting i mot lip-fillers, men det var bare hele kombinasjonen av dama, og måten hun var på da hun var kadese). 

Under en annen fest ble vi sittende å prate litt, og da kom det frem at hun akkurat hadde hatt kjærlighetssorg, og at det hadde 'klikka' litt i den perioden jeg traff henne for første gang. Hun nevnte også at hun var glad for at hevelsen i leppen hadde roet seg, og at hun dro på med alt for mye fillers.

Jeg fortalte også etterhvert at jeg ble litt skeptisk første gangen jeg så henne, og det skjønte hun veldig godt, det hadde hun blitt og, sa a 😂 Men etter den kvelden ble vi veldig gode venner, og jeg er veldig glad for at vi tilfeldigvis havnet i prat, dama er jo kjempeålreit! 

Anonymkode: 4b957...cd7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...