AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #21 Skrevet 15. september 2021 Jeg har avvist flere menn p.g.a. dårlig personlighet enn hvordan de så ut i hvert fall, også superkjekke menn (jeg har en i omgangskretsen som er en vakker mann, men som jeg privat bare kaller Mr Bad Personality 😄). Selvfølgelig kommer man litt lenger på vei om man er superhot med dårlig personlighet enn om man er mindre pen og i tillegg er en dust, men oftest oppdager vi det relativt kjapt uansett. En god personlighet kan også redde en som ikke har vært fullt så heldig med utseendet, utfordringen der er vel å komme i kontakt med damer lenge nok til at de får mulighten til å oppdage at han er en kul fyr (for ja, damer kan selvfølgelig også være overfladiske, de som påstår noe annet ljuger). Dersom du faktisk ser ut som en modell er det kanskje på tide å jobbe med det indre? Anonymkode: 9c774...daf
Tor P Skrevet 15. september 2021 #22 Skrevet 15. september 2021 Logg av PCen, les boka "Models" av Mark Manson, som forteller deg alt du trenger for å snu på flisa. Kan skrive under på at alt den presenterer både stemmer med virkeligheten og funker! Og for guds skyld slutt å bruke tiden din på å sutre her inne på KG, det blir bare patetisk og 99.99% av brukerne her er dritt lei av innleggene dine... Ingen andre har ansvar for livet ditt enn deg selv! Så i stedet for å velte deg i selvmedynk og lært hjelpeløshet så ta deg sammen og gjør en innsats for deg selv!
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #23 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hehe hvis kvinner tenkte at jeg var modell-utseende hadde de gjort alt for å dra meg inn på soverommet dems. De hadde ringt meg, sendt meg melding, banka på døren min. Anonymkode: 66758...925 Du kan jo ikke være tilstede i virkeligheten i det hele tatt. Dette er fader meg en helt sinnssyk tankegang Anonymkode: a619e...19b 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #24 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kan jo ikke være tilstede i virkeligheten i det hele tatt. Dette er fader meg en helt sinnssyk tankegang Anonymkode: a619e...19b Mener du at kvinner ikke tiltrekkes utseende? Anonymkode: 66758...925
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #25 Skrevet 15. september 2021 Tor P skrev (16 minutter siden): Logg av PCen, les boka "Models" av Mark Manson, som forteller deg alt du trenger for å snu på flisa. Kan skrive under på at alt den presenterer både stemmer med virkeligheten og funker! Og for guds skyld slutt å bruke tiden din på å sutre her inne på KG, det blir bare patetisk og 99.99% av brukerne her er dritt lei av innleggene dine... Ingen andre har ansvar for livet ditt enn deg selv! Så i stedet for å velte deg i selvmedynk og lært hjelpeløshet så ta deg sammen og gjør en innsats for deg selv! Ingen bok kan gjøre meg kjekk Anonymkode: 66758...925
Tor P Skrevet 15. september 2021 #26 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ingen bok kan gjøre meg kjekk Anonymkode: 66758...925 Slutt å sutre og les den jævla boka! Jeeeez!
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #27 Skrevet 15. september 2021 Jeg jobbet med en sinnsykt kjekk mann en gang. Så ham bare i gangene til å begynne med, og siklet omtrent hver gang jeg så ham. Så skulle vi jobbe sammen om noe, og med én gang han åpnet kjeften var tiltrekningen borte. Han var stokk dum, aldri vært borti et så bortreist menneske. Så ja, vi kan kanskje tiltrekkes av utseende helt til å begynne med, men videre tiltrekning skjer gjennom kommunikasjon og påfølgende kjemi. Om en kjekk mann ikke har mer enn utseendet så vil han nok slite. Anonymkode: 5e045...9df
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #28 Skrevet 15. september 2021 Det er så mange Chads som er kjekkere, rikere og mer underholdende enn meg. Damene ser på de fremfor den lille meg, blir fort oversett pga min kvinnelige høyde og vekt. Det er bare fair, Chad trenger en sjanse også, så han kan få all forsprangen han vil. Anonymkode: 8a39e...531
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #29 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg jobbet med en sinnsykt kjekk mann en gang. Så ham bare i gangene til å begynne med, og siklet omtrent hver gang jeg så ham. Så skulle vi jobbe sammen om noe, og med én gang han åpnet kjeften var tiltrekningen borte. Han var stokk dum, aldri vært borti et så bortreist menneske. Så ja, vi kan kanskje tiltrekkes av utseende helt til å begynne med, men videre tiltrekning skjer gjennom kommunikasjon og påfølgende kjemi. Om en kjekk mann ikke har mer enn utseendet så vil han nok slite. Anonymkode: 5e045...9df Jeg har flere sånne historier Menn som ser kjekke ut, men så blir man kjent med dem og finner ut at de er helt feil - Og selvsagt det motsatte! Han du ikke la merke til, eller kanskje syntes så litt merkelig ut, som viste seg å være drømmemannen nærmest! Anonymkode: 2721a...c7c
Michaelhe Skrevet 15. september 2021 #30 Skrevet 15. september 2021 Mange veldig snille mennesker forstår ikke hvorfor de er alene, mens en masse rasshol vasser i partnere. Jeg tror svaret ligger i at disse drittsekkene kjemper for det de vil ha. Ingen vet hva du tenker og føler om du ikke sier det.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #31 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Shrek fikk Fiona, så selv troll kan få seg dame. Anonymkode: 1ebda...6fb Shrek hadde sjarm, litt usikker på om TS har det. Anonymkode: 5e045...9df 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå