Gå til innhold

Skjønner ikke

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag var jeg hos fastlegen og fortalte om jeg følte det. Allerede før jeg sa noe så sa han at jeg ser ut som en modell og en som kan oppnå hva som helst. Jeg fortalte blant annet at jeg ikke er bra nok for kvinner. Fastlegen svarte med og gjentok  at jeg ser ut som en modell. Han er ikke den første til å si dette. 

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg alltid har blitt avvist hvis jeg tydeligvis ser ut som en modell. Avvisning etter avvisning og aldri hatt sex. Bare vonde følelser og gråting har kvinner gitt meg. Aldri har en jente sagt at hun vil ha sex med meg. Eller spurt om å være sammen. 

Anonymkode: 66758...925

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke bare kroppen det kommer an på vet du ;) 

Du virker usikker på deg selv, tror du skal begynne der. 

• Liker 10
Skrevet

Ikke ta det opp med fastlegen din. 

Be heller fastlegen din om henvisning til psykolog. 

• Liker 7
Skrevet

Yes, du kan være damn hot, men uten selvsikkerhet å utråling dør fort hotnessen bort altså😥 

Også er det å finne noen som passer deg og din personlighet. No får jeg ikkje fram noe om din personlighet, men det er også en viktig match. Ikkje bare utseende. 

Er du gammel? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I dag var jeg hos fastlegen og fortalte om jeg følte det. Allerede før jeg sa noe så sa han at jeg ser ut som en modell og en som kan oppnå hva som helst. Jeg fortalte blant annet at jeg ikke er bra nok for kvinner. Fastlegen svarte med og gjentok  at jeg ser ut som en modell. Han er ikke den første til å si dette. 

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg alltid har blitt avvist hvis jeg tydeligvis ser ut som en modell. Avvisning etter avvisning og aldri hatt sex. Bare vonde følelser og gråting har kvinner gitt meg. Aldri har en jente sagt at hun vil ha sex med meg. Eller spurt om å være sammen. 

Kanskje du ser ut som en modell, men legen forstod ikke følelsene dine. Egentlig føler du deg misforstått etter timen. 

Dårlig selvtillit handler ikke bare om utseende, men så meget mye annet. I dating så er usikkerhet og dårlig selvtillit en mye større ulempe enn et dårlig utseende. Så hvorfor har du dårlig selvtillit? Tenker du at dine ulemper er reelle eller tror du at du overtenker noe som egentlig ikke er så galt? 

Anonymkode: 7a256...0de

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Selvtillit trumfer utseende. 

Utseendet får deg kun inn døra, men en må ha mer å by på. 

Anonymkode: 1302e...701

• Liker 1
Skrevet

Fortalte hva? Om du følte det?

Rar fastlege som sier at pasienten ser ut som en modell før pasienten i det hele tatt har åpnet kjeften. Forsto ingenting av dette. Gikk du til legen fordi du ikke får sex?

Anonymkode: b8d85...5ec

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gikk du til legen fordi du ikke får sex?

Blant annet. 

Skrevet
LeneXCII skrev (57 minutter siden):

Det er ikke bare kroppen det kommer an på vet du ;) 

Du virker usikker på deg selv, tror du skal begynne der. 

Kvinner avviser meg fordi jeg er usikker på meg selv?..

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kvinner avviser meg fordi jeg er usikker på meg selv?..

Du har sagt så mye rart de siste ukene, at det er ikke godt å si hvor man skal begynne.  Jeg håper du velger å tro på det folk sier, og at du ser bra ut. Det er tankene dine som stopper deg, og der er det psykologen må komme inn. 

Du vil fremstå som et bedre menneske for tusenvis her på KG, hvis du f.eks slutter å spamme ned alle tråder med "Chad". Prøv å glem det idiotiske uttrykket, og ta deg heller 20 armhevinger. Du ser ut som en modell, prøv å oppfør deg som en. 

Anonymkode: d22a8...001

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du har sagt så mye rart de siste ukene, at det er ikke godt å si hvor man skal begynne.  Jeg håper du velger å tro på det folk sier, og at du ser bra ut. Det er tankene dine som stopper deg, og der er det psykologen må komme inn. 

Du vil fremstå som et bedre menneske for tusenvis her på KG, hvis du f.eks slutter å spamme ned alle tråder med "Chad". Prøv å glem det idiotiske uttrykket, og ta deg heller 20 armhevinger. Du ser ut som en modell, prøv å oppfør deg som en. 

Anonymkode: d22a8...001

Hehe hvis kvinner tenkte at jeg var modell-utseende hadde de gjort alt for å dra meg inn på soverommet dems. De hadde ringt meg, sendt meg melding, banka på døren min. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hehe hvis kvinner tenkte at jeg var modell-utseende hadde de gjort alt for å dra meg inn på soverommet dems. De hadde ringt meg, sendt meg melding, banka på døren min. 

Hvis du virkelig tror det er sånn kvinner fungerer synes jeg oppriktig synd på deg.

Anonymkode: 3571c...46f

• Liker 7
Skrevet

Barne modell da eller?

Anonymkode: 907dc...80a

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvis du virkelig tror det er sånn kvinner fungerer synes jeg oppriktig synd på deg.

Anonymkode: 3571c...46f

Uhm.. kvinner vet hva de vil ha, og de har all makt til å få det

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sannsynligvis synes de at du er pen, men det er ikke utseendet som sådan som teller. Det som teller er om du klarer å få en erotisk og emosjonell kontakt med en dame, og da betyr kommunikasjonsferdigheter, sjarm og selvtillit tusen ganger mer enn et pent ytre.

Det høres jo ut som at du har et godt utgangspunkt, ihvertfall. Sosiale ferdigheter kan man trene på og lære seg, men utseendet kan man ikke alltid gjøre så mye med. 

Kom deg til en psykolog, gå på sjekke-kurs og bli med i organisasjoner og sammenhenger der du treffer på damer som har samme interesser som deg selv.

Anonymkode: c7256...e88

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det som teller er om du klarer å få en erotisk og emosjonell kontakt med en dame, og da betyr kommunikasjonsferdigheter, sjarm og selvtillit tusen ganger mer enn et pent ytre.

Ingen kvinner snakker om  dette. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ingen kvinner snakker om  dette. 

Jo, alle kvinner snakker om dette. Jeg kjenner ikke én kvinne som gir blaffen i hvilken kjemi hun får med en mann. Kjemi er det det handler om, og ikke et pent ytre.

Og kjemi mellom to mennesker er at man får en emosjonell og erotisk kontakt. 

Når damer sier at han må være pen, kjekk osv er det kjemi de mener. Det er bare å se rundt deg, så ser du at tykke, tynne, høye, lave, stygge, pene, gamle og unge menn har kjærester. Kjæresteforhold er ikke bare for de såkalt pene.

Nå er jo du sannsynligvis pen, så da må kanskje trene litt på sosiale ferdigheter. Det går an å lære seg å bli bedre. Jeg var elendig før, men har blitt utrolig mye bedre av å gå til psykolog, være sosial osv.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jo, alle kvinner snakker om dette. Jeg kjenner ikke én kvinne som gir blaffen i hvilken kjemi hun får med en mann. Kjemi er det det handler om, og ikke et pent ytre.

Og kjemi mellom to mennesker er at man får en emosjonell og erotisk kontakt. 

Når damer sier at han må være pen, kjekk osv er det kjemi de mener. Det er bare å se rundt deg, så ser du at tykke, tynne, høye, lave, stygge, pene, gamle og unge menn har kjærester. Kjæresteforhold er ikke bare for de såkalt pene.

Nå er jo du sannsynligvis pen, så da må kanskje trene litt på sosiale ferdigheter. Det går an å lære seg å bli bedre. Jeg var elendig før, men har blitt utrolig mye bedre av å gå til psykolog, være sosial osv.

Hvorfor er kvinner på tinder da? Alt de gjør beviser at går etter utseende. 

De får kjemi av bra utseende. 

Skrevet

Jeg har ingen tro på at legen kommenterte at du så ut som en modell før du har sagt noe som helst. Jeg har egentlig ingen tro på at legen sa de ordene uansett, da det er totalt uprofesjonelt og selvfølgelig høyst unormalt at en lege skal kommentere noens utseende i det hele tatt. 

Anonymkode: 4801f...c16

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor er kvinner på tinder da? Alt de gjør beviser at går etter utseende. 

De får kjemi av bra utseende. 

Nei, man får ikke god kjemi av et pent utseende. Da handler det i tilfelle om at personer med et godt utseende tør i større grad å flørte og være erotiske. Dermed oppstår en seksuell kjemi, om ikke annet så i øyeblikket, men det er ikke nok å bygge et forhold på. Og det vet de fleste kvinner og menn. Noen kvinner (og menn) er selvfølgelig overfladiske, men de fleste er det ikke. Og ihvertfall ikke når de er ute etter et forhold.

Ja, Tinder er lagt opp sånn. Det er grunnen til at jeg ikke er på Tinder. Det er bedre å bli kjent IRL. Jeg liker å bli kjent med menn på gamlemåten. Kanskje du kan prøve å bli kjent med damer på en arena der dere deler interesser. Da er det mye lettere å bli kjent og bonde. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...