Gå til innhold

Sannsynligheten for at oe skjer mellom oss?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvis hun hadde funnet ut av det, så hadde sikkert mannen hennes tatt et skikkelig tak for å overbevise henne om at han elsker kun henne og at hun er den han vil bli gammel med og at han aldri skal flørte med andre igjen..

Anonymkode: 8a485...206

Han har en stille periode nå. Men senest i helga fikk jeg en mld av han, sendte meg flere bilder av at han og kameraten koste seg, sikret meg om at han var uten kona osv, sendte bilde på bilde. Nå etter helgen har han plutselig blitt stille.. Hvorfor? Han slutter ikke plutselig å være intr. 

Anonymkode: b1a20...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 9/16/2021 at 9:20 AM, AnonymBruker said:

Nei selvfølgelig ikke. Men dette er jo ikke gått så langt som å si at det er utroskap. Eller er det å være utro å skrive til ei annen dame? 

Anonymkode: b1a20...269

Kanskje, kanskje ikke. Spørs helt hva samtalen går ut på. Hvis det er flørt og ønske om å innlede et forhold vil jeg si at det er på grensen til utroskap. 

Hva godt kan dette føre til? I "beste fall" går han fra kona og dere blir sammen? Men da vet du jo at han er en mann som liker å gi oppmerksomhet til andre damer utenom forholdet. Da vil han mest sannsynlig gjøre det samme mot neste partner så snart forholdet møter hverdagen. 

Anonymkode: 6e500...65c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update etter festen please☺️
høres ut som han snappa deg mye i helga fordi kona ikke var der. Å mindre nå når han er sammen men Kona.

Anonymkode: e0485...17d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Update etter festen please☺️
høres ut som han snappa deg mye i helga fordi kona ikke var der. Å mindre nå når han er sammen men Kona.

Anonymkode: e0485...17d

Ja tenkte på det. Men dette ble sendt på messenger, så hva om kona har merket noe? Sett mld? 

Han la også ut mer på sin story, sånn små hint til meg, som han ikke har gjort de siste dagene. Rart om det plutselig går opp for han at han gjør noe galt.

Anonymkode: b1a20...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Han har en stille periode nå. Men senest i helga fikk jeg en mld av han, sendte meg flere bilder av at han og kameraten koste seg, sikret meg om at han var uten kona osv, sendte bilde på bilde. Nå etter helgen har han plutselig blitt stille.. Hvorfor? Han slutter ikke plutselig å være intr. 

Anonymkode: b1a20...269

Det er jo tydeligvis fordi han er med kona. Og jo, INtEresse kan jo komme og gå raskt... Kanskje han fikk sitt seksuelle behov dekket av ei anna jente i helga og neste gang du hører fra han er når han er kåt igjen. 

Hvis han var betatt av deg på romantisk vis hadde han garantert ikke blitt stille. Da hadde han tatt risikoen ved å fortsette å tekste deg selv om kona var hjemme.

Anonymkode: 8a485...206

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er jo tydeligvis fordi han er med kona. Og jo, INtEresse kan jo komme og gå raskt... Kanskje han fikk sitt seksuelle behov dekket av ei anna jente i helga og neste gang du hører fra han er når han er kåt igjen. 

Hvis han var betatt av deg på romantisk vis hadde han garantert ikke blitt stille. Da hadde han tatt risikoen ved å fortsette å tekste deg selv om kona var hjemme.

Anonymkode: 8a485...206

Ja men han er litt av og på der også. Hvis jeg legger ut bilde av meg, kommenterer han som regel dette uansett om han er hjemme eller borte. Hvis han har seg med andre, ville han risket å ha sex med meg også. Han ville nok ikke avsluttet det mens leken enda var god. 

Anonymkode: b1a20...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja men han er litt av og på der også. Hvis jeg legger ut bilde av meg, kommenterer han som regel dette uansett om han er hjemme eller borte. Hvis han har seg med andre, ville han risket å ha sex med meg også. Han ville nok ikke avsluttet det mens leken enda var god. 

Anonymkode: b1a20...269

Du er en større risiko ettersom det veldig lett kan komme ut til hans kone. Jeg er derfor ikke enig i påstanden din om at han ville risket det med deg bare fordi han risker det med andre..

 

Anonymkode: 8a485...206

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Du er en større risiko ettersom det veldig lett kan komme ut til hans kone. Jeg er derfor ikke enig i påstanden din om at han ville risket det med deg bare fordi han risker det med andre..

 

Anonymkode: 8a485...206

Jeg kjenner ikke kona.. Hvorfor skal det lettere lekke ut her? 

Anonymkode: b1a20...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver dere så mye om kona her? Drit i kona! Du skal ikke tenke på hun. Tenk på deg selv. Kona er hans ansvar. Jeg ville ikke innledet noe til han før han skiller seg. Viss du innleder noe før, og kona får vite, skiller han seg ikke, men du blir dumpet. Så drit i kona. 

Anonymkode: 12a88...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er merkelig at du mener han legger ut små hint til deg på story. HVEM gjør sånt? 🤣 Er du sikker på at du ikke legger mer i dette enn det som er reelt? Gi oss noen eksempler, please! 

Synes for øvrig at du burde holde deg langt unna hvis det virkelig er sånn at denne mannen flørter med deg, men det er jo helt tydelig ut fra svarene du kommer med her at det kommer du IKKE til å gjøre, så.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maggi2 skrev (2 timer siden):

Synes det er merkelig at du mener han legger ut små hint til deg på story. HVEM gjør sånt? 🤣 Er du sikker på at du ikke legger mer i dette enn det som er reelt? Gi oss noen eksempler, please! 

Synes for øvrig at du burde holde deg langt unna hvis det virkelig er sånn at denne mannen flørter med deg, men det er jo helt tydelig ut fra svarene du kommer med her at det kommer du IKKE til å gjøre, så.. 

For eks han er der jeg nettopp har vært. Han kommer med treningsbukser etter jeg nettopp har trent. Han sendte mye mld nå i helgen som var, men vært så stille etter helgen. Han liker fortsatt bilder av meg, men skriver ikke. Kan det være fordi kona har funnet ut noe ? 

Anonymkode: b1a20...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

For eks han er der jeg nettopp har vært. Han kommer med treningsbukser etter jeg nettopp har trent. Han sendte mye mld nå i helgen som var, men vært så stille etter helgen. Han liker fortsatt bilder av meg, men skriver ikke. Kan det være fordi kona har funnet ut noe ? 

Anonymkode: b1a20...269

Og dette gjør han virkelig på story? Hvorfor i himmelens navn gjør han det ikke privat, hvis det kun er myntet på deg? Kanskje du faktisk misforstår. Jeg aner ikke hva han har skrevet til deg, men det må jo være drøyt hvis det er noe hun skal ha "funnet ut." Sannsynligvis er han bare stille nå fordi han er med kona. Jeg tror det skal mye til for at en random flørt skal være så viktig at han prioriterer den foran konen. Kanskje har han dårlig samvittighet og prøver å sette fokus på henne isteden. Let it go

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona har ikke funnet ut noe garantert. Nå er han med kona, og da kan han ikke bruke tid på tlf, for da kan hun bli mistenkelig. Og han vet han er skyldig i kontakt med deg, bak hennes rygg. Så nå må han være ekstra forsiktig. Og kanskje til og med fokusere mer på hun. Det er helt vanlig.

Anonymkode: 12a88...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/13/2021 at 9:45 AM, AnonymBruker said:

Mitt søskenbarn som er mi nærmeste venninne har møtt en mann. Og hennes mann har en bror som er utrolig snill, kjekk og alt. Vi traff hverandre rett før sommeren og fikk umiddelbart en kjempefin tone. Jeg visste lite da at han hadde ei kone hjemme.. 

I ettertid har vi sendt mye mld til hverandre. Han har skrevet mye positivt til meg som gjør at jeg er skråsikker på at han liker meg. 

Nå skal kusinen min og hennes mann ha innflytningsfest og vil naturligvis be oss. Hvordan blir dette fremover da og hva vil skje på festen? Kommer han til å prøve seg på meg eller hva om jeg blir svak? Kona er avholds og styrer unna alt av fester, så hun kommer ikke. Ryktene er allerede gått om at de lever et separert liv. 

Tips til hvordan jeg skal forholde meg fremover uten å virke for innbilsk og arrogant? 

Anonymkode: b1a20...269

Jeg prøver å forstå poenget med denne tråden du har laget her egentlig.... hvordan innlede en affære med han???

For det virker iallefall ikke som du IKKE prøver å gjøre det!

Hvis du har et snev av samvittighet så burde du holde deg unna og kutte kontakten, han kan gjerne prøve seg på hva han vil, men du står også ansvarlig fordi du vet godt at han er gift. Noe sier meg at du er oppmerksomhetsyk og ikke kommer til å gjøre det. Det finnes nok av single og tilgjengelige menn der ute, du kjenner ikke han der godt nok til å klassifisere han som drømmemannen (vill gjetning, men få av oss har kriteriet "gift" der) så hvorfor er dette noe du absolutt MÅ drive med?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maggi2 skrev (2 timer siden):

Og dette gjør han virkelig på story? Hvorfor i himmelens navn gjør han det ikke privat, hvis det kun er myntet på deg? Kanskje du faktisk misforstår. Jeg aner ikke hva han har skrevet til deg, men det må jo være drøyt hvis det er noe hun skal ha "funnet ut." Sannsynligvis er han bare stille nå fordi han er med kona. Jeg tror det skal mye til for at en random flørt skal være så viktig at han prioriterer den foran konen. Kanskje har han dårlig samvittighet og prøver å sette fokus på henne isteden. Let it go

Alt jeg legger ut på history liker han enda, men han skriver mindre denne uka. Ja han kan plutselig ha fått dårlig samvittighet, men siden han først har "slått ut ballene"(🤭) så antar jeg at han er svak videre også.

For eks neste gang vi møtes på fest. I Følge min kusine er kona hans meget sjalu og sliter ned angst. Det kan ho påvirke et forhold det, helt klart! 

Anonymkode: b1a20...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kona har ikke funnet ut noe garantert. Nå er han med kona, og da kan han ikke bruke tid på tlf, for da kan hun bli mistenkelig. Og han vet han er skyldig i kontakt med deg, bak hennes rygg. Så nå må han være ekstra forsiktig. Og kanskje til og med fokusere mer på hun. Det er helt vanlig.

Anonymkode: 12a88...994

Det er helt sikkert enden av det. Men det er kanskje helt til de har det kjipt igjen? Det er åpenlyst at han mangler noe/savner noe når han overøser meg med komplimenter? Han vet det han gjør ikke er greit for kona. Kanskje han slakker av litt på mld nå for at jeg ikke skal ta helt av. At ikke det plutselig skal tikke inn mld rundt middagsbordet? Du skjønner tankegangen min.. 

Anonymkode: b1a20...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er helt sikkert enden av det. Men det er kanskje helt til de har det kjipt igjen? Det er åpenlyst at han mangler noe/savner noe når han overøser meg med komplimenter? Han vet det han gjør ikke er greit for kona. Kanskje han slakker av litt på mld nå for at jeg ikke skal ta helt av. At ikke det plutselig skal tikke inn mld rundt middagsbordet? Du skjønner tankegangen min.. 

Anonymkode: b1a20...269

Eller kanskje du leser det du ønsker inn i alt dette her? 

Du høres ut som det har rablet for deg..

Anonymkode: 8a485...206

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er helt sikkert enden av det. Men det er kanskje helt til de har det kjipt igjen? Det er åpenlyst at han mangler noe/savner noe når han overøser meg med komplimenter? Han vet det han gjør ikke er greit for kona. Kanskje han slakker av litt på mld nå for at jeg ikke skal ta helt av. At ikke det plutselig skal tikke inn mld rundt middagsbordet? Du skjønner tankegangen min.. 

Anonymkode: b1a20...269

Det er ikke til det er kjipt igjen. Det er kanskje kjipt hele veien. Det er ikke når han har det kjipt i forholdet han tyr til deg. Han tyr til deg når han vil ha spenning når kona ikke er der. Å ha kontakt med deg med kompiser går veldig fint for han. Han slakker ikke av fordi du ikke skal ta av. Han slakker av fordi han må. Pga kona. Han må fokusere på hun pga han vet han er skyldig. Han savner spenning, du gir han det når han kan, ikke når du vil. Om du sender mld ved middagsbordet gjør ingenting. Han svarer når han vil/kan. Han har tlf mye på lydløs uansett siden han flørter på si. Bare å sende i vei med mld til han. Men test ut en ting…. iKKE gi respons når han kan, då får han seg et slag i trynet. Dvs, ikke svar på et døgn feks😉 å ikke gi han info om hva du har vert «opptatt» med. Jeg garanterer deg at han sjekker tlf ofte det døgnet. Gi det du får! 

Anonymkode: 12a88...994

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er ikke til det er kjipt igjen. Det er kanskje kjipt hele veien. Det er ikke når han har det kjipt i forholdet han tyr til deg. Han tyr til deg når han vil ha spenning når kona ikke er der. Å ha kontakt med deg med kompiser går veldig fint for han. Han slakker ikke av fordi du ikke skal ta av. Han slakker av fordi han må. Pga kona. Han må fokusere på hun pga han vet han er skyldig. Han savner spenning, du gir han det når han kan, ikke når du vil. Om du sender mld ved middagsbordet gjør ingenting. Han svarer når han vil/kan. Han har tlf mye på lydløs uansett siden han flørter på si. Bare å sende i vei med mld til han. Men test ut en ting…. iKKE gi respons når han kan, då får han seg et slag i trynet. Dvs, ikke svar på et døgn feks😉 å ikke gi han info om hva du har vert «opptatt» med. Jeg garanterer deg at han sjekker tlf ofte det døgnet. Gi det du får! 

Anonymkode: 12a88...994

Du sier noe der. Jeg likte ikke han historie igår, noe jeg alltid pleier å gjøre. Når jeg la utreningsbilde med mi venninne og noe mat jeg hadde laget, dobbelt liket han bildene. Han vil ha min oppmerksomhet. Hvis ikke så hadde han latt vær å like de. Mi kusine sier han aaaldri liker hennes bilder. Så noe må det jo være han har for meg.  

Anonymkode: b1a20...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...