Gå til innhold

Sannsynligheten for at oe skjer mellom oss?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mitt søskenbarn som er mi nærmeste venninne har møtt en mann. Og hennes mann har en bror som er utrolig snill, kjekk og alt. Vi traff hverandre rett før sommeren og fikk umiddelbart en kjempefin tone. Jeg visste lite da at han hadde ei kone hjemme.. 

I ettertid har vi sendt mye mld til hverandre. Han har skrevet mye positivt til meg som gjør at jeg er skråsikker på at han liker meg. 

Nå skal kusinen min og hennes mann ha innflytningsfest og vil naturligvis be oss. Hvordan blir dette fremover da og hva vil skje på festen? Kommer han til å prøve seg på meg eller hva om jeg blir svak? Kona er avholds og styrer unna alt av fester, så hun kommer ikke. Ryktene er allerede gått om at de lever et separert liv. 

Tips til hvordan jeg skal forholde meg fremover uten å virke for innbilsk og arrogant? 

Anonymkode: b1a20...269

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke innled et forhold før han er skilt

Anonymkode: 925e0...b31

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke innled et forhold før han er skilt

Anonymkode: 925e0...b31

Kommer ikke til å innlede forhold til han nå nei. Kommer nok sikkert aldri til å skje. Men tenk hvor mye jeg kommer til å treffe han fremover. Jeg vet vi begge er litt små interessert. Alt er så komplisert. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Er sannsynligheten for at vi roter på festen stor? Jeg har så på følelsen. Er samtidig så svak for han. 😦

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Damer som legger seg etter menn som er opptatt, er det mest patetiske jeg vet om. 

Finn deg en singel mann!

Anonymkode: 265cc...d76

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hadde du satt pris på det om din mann sendte slike meldinger til andre kvinner? Siden han holder på sånn med deg, er det en stor sjanse for at han kommer til å gjøre det samme mot deg. 

Anonymkode: 6e500...65c

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er sannsynligheten for at vi roter på festen stor? Jeg har så på følelsen. Er samtidig så svak for han. 😦

Han kommer til å ta deg med på baksiden av huset hvor han tar deg lidenskapelig bakfra opp etter veggen. Dere kommer til å han helt sinnsyk god sex. Det kan jeg garantere. Det blir så heftig som du aldri før har opplevd det før.  

Husk skjørt eller kjole og gå uten truse så han kommer lettere til.

Er du fornøyd med svaret, trykk "liker". 

Anonymkode: c9b1b...6c2

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tvist
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kommer ikke til å innlede forhold til han nå nei. Kommer nok sikkert aldri til å skje. Men tenk hvor mye jeg kommer til å treffe han fremover. Jeg vet vi begge er litt små interessert. Alt er så komplisert. 

Hold avstand til ham, pass på å ikke være alene med ham. Og ikke svar på meldinger. 

Om du fortsetter i sporet du er i nå, kommer du til å knuse ditt og konens hjerte. Glem ham, han er ikke verd det. Du vil uansett ikke ha en mann som er en utro dritt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Damer som legger seg etter menn som er opptatt, er det mest patetiske jeg vet om. 

Finn deg en singel mann!

Anonymkode: 265cc...d76

Følelser er vanskelig å styre. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Tvist skrev (På 13.9.2021 den 12.46):

Hold avstand til ham, pass på å ikke være alene med ham. Og ikke svar på meldinger. 

Om du fortsetter i sporet du er i nå, kommer du til å knuse ditt og konens hjerte. Glem ham, han er ikke verd det. Du vil uansett ikke ha en mann som er en utro dritt.

Hvorfor ikke være alene med han? Mener du vi har lyst på hverandre? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.9.2021 den 11.15):

Han kommer til å ta deg med på baksiden av huset hvor han tar deg lidenskapelig bakfra opp etter veggen. Dere kommer til å han helt sinnsyk god sex. Det kan jeg garantere. Det blir så heftig som du aldri før har opplevd det før.  

Husk skjørt eller kjole og gå uten truse så han kommer lettere til.

Er du fornøyd med svaret, trykk "liker". 

Anonymkode: c9b1b...6c2

Likte. 🙄

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tvist
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hvorfor ikke være alene med han? Mener du vi har lyst på hverandre? 

Du er svak for ham sier du. Ingen grunn til å utfordre det. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Tvist skrev (3 timer siden):

Du er svak for ham sier du. Ingen grunn til å utfordre det. 

Tror du han er det mtp bilder han kommenterer og liker med hjerte? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har vært der. Det var fantastisk.  Og han dumpa meg på et øyeblikk da kona fikk vite det.

Anonymkode: e7c08...641

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Du er typisk tøm og røm boss kasse :)!. Om kona før vite er du null og niks for han, vil du deg selv så vindt ? Og rykter - tror du virkelig på rykter 😂

Anonymkode: b667e...56e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har vært der. Det var fantastisk.  Og han dumpa meg på et øyeblikk da kona fikk vite det.

Anonymkode: e7c08...641

Vi har ikke gjort noe galt. Men om kona fikk vite dette, så hadde hun kanskje satt foten ned eller dratt? Ikke alle blir for alt det er verd. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi har ikke gjort noe galt. Men om kona fikk vite dette, så hadde hun kanskje satt foten ned eller dratt? Ikke alle blir for alt det er verd. 

Jada trollet.

Anonymkode: 0264b...bd3

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.9.2021 den 10.56):

Hadde du satt pris på det om din mann sendte slike meldinger til andre kvinner? Siden han holder på sånn med deg, er det en stor sjanse for at han kommer til å gjøre det samme mot deg. 

Anonymkode: 6e500...65c

Nei selvfølgelig ikke. Men dette er jo ikke gått så langt som å si at det er utroskap. Eller er det å være utro å skrive til ei annen dame? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
JustLala
On 9/13/2021 at 3:22 PM, AnonymBruker said:

Følelser er vanskelig å styre. 

Fokuser på å kontrollere handlingene dine isteden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
On 9/15/2021 at 11:06 AM, AnonymBruker said:

Hvis hun hadde funnet ut av det, så hadde sikkert mannen hennes tatt et skikkelig tak for å overbevise henne om at han elsker kun henne og at hun er den han vil bli gammel med og at han aldri skal flørte med andre igjen..

Anonymkode: 8a485...206

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...