AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Del Skrevet 12. september 2021 Hvordan isåfall? Anonymkode: d95fe...691 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. september 2021 #2 Del Skrevet 12. september 2021 Jeg hører fortsatt på cder - med en helt vanlig cd-spiller. Kasettspiller som fortsatt er i bruk har jeg også... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Del Skrevet 12. september 2021 Eh hvordan? Cdspiller vel, hjemme og i bilen. Anonymkode: d527c...b12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #4 Del Skrevet 13. september 2021 Nei, har ingenting med discdrive lengre. Anonymkode: 1ee70...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. september 2021 #5 Del Skrevet 13. september 2021 Lp`ene forsvant til sist riktignok, men klart at jeg har beholdt spilleren, høyttalere og alle cd`ene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 13. september 2021 #6 Del Skrevet 13. september 2021 Gjør det ikke selv, men har en onkel som mener bestemt at lyden er best på CD. Aner ikke om det er noe hold i den påstanden, da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. september 2021 #7 Del Skrevet 13. september 2021 Har cd spiller i bilen, så der hører jeg på cd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 13. september 2021 #8 Del Skrevet 13. september 2021 Har mye CDer fremdeles og en liten grei samling LP. CD er bedre lyd enn streaming, og jeg liker mye lyd når jeg hører musikk. LP gir et annet lydbilde med varmere klang, det er koselig på sitt vis. Men CD kommer jeg aldri til å gi fra meg, dessuten liker jeg å bla i coverene og lese når artistene har lagt litt flid i det totale innholdet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krysopras Skrevet 13. september 2021 #9 Del Skrevet 13. september 2021 Ja. Lot meg overtale til å abonnere på iTunes en gang, men det blei bare rot og drit. For noe søppel. Aldri mer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #10 Del Skrevet 14. september 2021 Jeg kan kjøpe CD'er men hører aldri på de, platene blir rippet til FLAC og lagt inn på telefonen sånn at jeg kan høre musikken i bilen. Anonymkode: 2cfe4...0b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 16. september 2021 #11 Del Skrevet 16. september 2021 Ja, hjemme. Ikke i bilen. Da kobler jeg opp Spotify. Liker å støtte favorittartistene mine, så kjøper rundt 30 cd'er i året. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 16. september 2021 #12 Del Skrevet 16. september 2021 Har fremdeles rundt 400 og noe cd’er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. september 2021 #13 Del Skrevet 17. september 2021 Har jo en haug med CDer, men det er mange år siden jeg sist hørte på en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 17. september 2021 #14 Del Skrevet 17. september 2021 Har rippet alle cdene mine til pc'n og over på Spotify, så sånn hører jeg på de. Men har cdspiller i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #15 Del Skrevet 17. september 2021 AliceNextDoor skrev (På 14.9.2021 den 1.28): Har mye CDer fremdeles og en liten grei samling LP. CD er bedre lyd enn streaming, og jeg liker mye lyd når jeg hører musikk. LP gir et annet lydbilde med varmere klang, det er koselig på sitt vis. Men CD kommer jeg aldri til å gi fra meg, dessuten liker jeg å bla i coverene og lese når artistene har lagt litt flid i det totale innholdet. Stemmer nok ikke, da streamingtjenestene tilbyr flac og lossless. Anonymkode: 04226...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #16 Del Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Stemmer nok ikke, da streamingtjenestene tilbyr flac og lossless. Anonymkode: 04226...2d9 Hvordan er det ett svar på Alice sin begrunnelse for å spare på sine cd? Jeg sparer på alle mine og har digre høyttalere og anlegg jeg liker å bruke av og til. Lyden blir langt bedre enn om jeg spiller via Spotify. Anonymkode: c05dc...aef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #17 Del Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvordan er det ett svar på Alice sin begrunnelse for å spare på sine cd? Jeg sparer på alle mine og har digre høyttalere og anlegg jeg liker å bruke av og til. Lyden blir langt bedre enn om jeg spiller via Spotify. Anonymkode: c05dc...aef Det er et svar til at cd skal ha bedre lyd enn streaming. Hvilket som er feil. Flac og lossless ordner dette Hvordan du får dette til å handle om å spare på cd'er, vet jeg ikke. Anonymkode: 04226...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 17. september 2021 #18 Del Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stemmer nok ikke, da streamingtjenestene tilbyr flac og lossless. Anonymkode: 04226...2d9 Vel, sånt har jeg ikke i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. september 2021 #19 Del Skrevet 22. september 2021 Daria skrev (På 12.9.2021 den 23.50): Jeg hører fortsatt på cder - med en helt vanlig cd-spiller. Kasettspiller som fortsatt er i bruk har jeg også... 😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #20 Del Skrevet 22. september 2021 Nei. Når jeg tenker over det går jeg alltid til Spotify eller YouTube for slikt. Det minner meg om at jeg har en del CD'er jeg like gjerne kan kaste. Har jo ikke noe sted å bruke det fysisk for å spille det av med lengre. Anonymkode: f4a8c...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå