Gå til innhold

Dusje og kle seg om kvelden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest TheCatLady
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er ikke så ille å sove. De utvider seg også når jeg sover slik at de er ganske ok å bevege seg i når jeg står opp. Går da nesten greit å få igjen selv de aller trangeste😊

Anonymkode: 9db03...b83

Ok, hver sin smak. Jeg liker å ha på noe mykt som ikke klemmer her og der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 12.9.2021 den 22.52):

Jo tar ganske mye lenger enn det, tar nok 15-20 min å få på hvis de er extra stramme

Anonymkode: 9db03...b83

Hvorfor bruker du så lang tid på å kle på det? Funksjonsnedsettelse? 

Anonymkode: f977a...541

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor bruker du så lang tid på å kle på det? Funksjonsnedsettelse? 

Anonymkode: f977a...541

Nei har ikke det. 

Men liker at bukser sitter veldig stramt på, så tar fort så lenge å få de på når de er nyvasket

Anonymkode: 9db03...b83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, TheCatLady said:

Ok, hver sin smak. Jeg liker å ha på noe mykt som ikke klemmer her og der. 

Liker begge deler jeg😊

Anonymkode: 9db03...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei har ikke det. 

Men liker at bukser sitter veldig stramt på, så tar fort så lenge å få de på når de er nyvasket

Anonymkode: 9db03...b83

https://www.google.com/amp/s/veientilhelse.no/9-farer-ved-a-bruke-trange-klaer/%3Famp%3D1

Anonymkode: f4703...107

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer alltid på kveldstid, orker ikke bruke tid på det om morgenen for da må jeg stå opp minst en halvtime tidligere. Liker å ha god tid på morgenen. Jeg tar på meg undertøy og genseren jeg skal bruke dagen etter når jeg er kommet opp fra dusjen, men har kosebukse hjemme. Som regel legger jeg meg ikke rett etter at jeg har dusjet. Å sove med klær hadde jeg aldri funnet på, men så sover jeg naken som regel.

Anonymkode: 6aec8...d08

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vet jeg kun ett menneske som gjør, og der er det tung psykiatri inni bildet. 
 

Men at det går 20 minutter på å ta på ei bukse, den kjøper jeg ikke. Selv de trangeste hold-in strømper jeg har dratt på meg har tatt Max fem minutter. 

Anonymkode: 381df...ccc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Det vet jeg kun ett menneske som gjør, og der er det tung psykiatri inni bildet. 
 

Men at det går 20 minutter på å ta på ei bukse, den kjøper jeg ikke. Selv de trangeste hold-in strømper jeg har dratt på meg har tatt Max fem minutter. 

Anonymkode: 381df...ccc

Du får tro hva du vil... Men mine trangeste bukser tar faktisk ca 20 min å ta på når de er nyvasket

Anonymkode: 9db03...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei har ikke det. 

Men liker at bukser sitter veldig stramt på, så tar fort så lenge å få de på når de er nyvasket

Anonymkode: 9db03...b83

Da spør jeg videre da, for det der er sært.... Det er ikke frekt ment. (og, om du bruker så lang tid på å kle på deg antar jeg du tar i, og svetter en del..)

Er du egentlig mann? 

Eller er du hun 50åringen som driver/drev å la ut cameltoebilder her i alt for lang tid? 

Anonymkode: f977a...541

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da spør jeg videre da, for det der er sært.... Det er ikke frekt ment. (og, om du bruker så lang tid på å kle på deg antar jeg du tar i, og svetter en del..)

Er du egentlig mann? 

Eller er du hun 50åringen som driver/drev å la ut cameltoebilder her i alt for lang tid? 

Anonymkode: f977a...541

Ellers kanskje ha fyren som laget mange tråder om at han fikk på seg jeansen til dama i liten størrelse.

Anonymkode: 1bd50...8b5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.9.2021 den 22.52):

Jo tar ganske mye lenger enn det, tar nok 15-20 min å få på hvis de er extra stramme

Anonymkode: 9db03...b83

Ok.

Men å sove i pinetrange bukser er greit?

Hender en sjelden gang at jeg sover middag i senga hvis jeg er veldig trøtt etter jobb. Buksene tar jeg hvertfall av, selv da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden var litt ubehagelig å lese. Husker med grøss og gru hvor ekkelt det er å våkne med klær, når jeg er syk og har sovnet på sofaen. Blir du ikke kald når du skal stå opp ts, sover du med dyne utenpå? Jeg kan ikke skjønne hvordan du sover med så trange bukser at det tar 20 min å ta på? Kan du ikke kjøpe noen andre bukser? 

Anonymkode: 5c3a1...383

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du får tro hva du vil... Men mine trangeste bukser tar faktisk ca 20 min å ta på når de er nyvasket

Anonymkode: 9db03...b83

Da kommer du seriøst til å få problemer med kroppen på sikt. Det er ikke sunt 

Anonymkode: f4703...107

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det høres veldig sært ut... Hadde jeg trengt 20 min å ha på meg ei bukse, hadde jeg stått opp 20 min tidligere. Absolutt ikke sovet i de. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elizia skrev (3 minutter siden):

Syns det høres veldig sært ut... Hadde jeg trengt 20 min å ha på meg ei bukse, hadde jeg stått opp 20 min tidligere. Absolutt ikke sovet i de. 

Trenger du å bruke 20 minuter, er på tide revurdere livet ditt. Det er nesten like skinnsykt som å sove i de.  

Anonymkode: 27e20...366

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.9.2021 den 22.11):

Er det flere her som dusjer og kler på seg om kvelden før dere legger dere? Slik at dere slipper å bruke tid på det på  morgenen?

Anonymkode: 9db03...b83

Ja jeg også liker å dusje om kvelden og legge frem morgen dagens kveld om kvelden.

Anonymkode: 57187...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du får tro hva du vil... Men mine trangeste bukser tar faktisk ca 20 min å ta på når de er nyvasket

Anonymkode: 9db03...b83

okei.. Da er de nok for små.

Anonymkode: 57187...f75

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.9.2021 den 22.28):

ts her, Hvis jeg har på kjole eller skjørt så tar jeg de ikke på før på morgen siden de da blir så krøllete. Tar jo heller ikke så lang tid å ta på det som en bukse. Hvis jeg har bukser sover jeg ofte i de

Anonymkode: 9db03...b83

Hva? SOVER du i full bekledning? Hva i alle dager satte deg på den tanken og hvorfor gjør du noe så rart?

Det tar deg under et halvt minutt å kle på deg en bukse om morgenen. Det tar "ikke så lang tid" at det er noe å snakke om, nei. Tar det deg 20 minutter å ta på en bukse (som du skriver i et senere innlegg) så bruker du klær i fullstendig FEIL størrelse. Kjøp deg noen nye, større bukser!

Sov i en t-skjorte og truse, for eksempel, og så bytter du til en ren topp/t-skjorte/blus/genser når du står opp og tar på deg buksen også. 

 

Endret av Million
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...