Gå til innhold

Dusje og kle seg om kvelden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere her som dusjer og kler på seg om kvelden før dere legger dere? Slik at dere slipper å bruke tid på det på  morgenen?

Anonymkode: 9db03...b83

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh..... mener du å sove i de klærne man skal bruke neste dag?

Anonymkode: 6123a...459

  • Liker 38
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg dusjer på kvelden. Men å våkne i krøllete, sove-varme klær fulle av sengestøv? Nei takk.

Anonymkode: d1545...a6e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det flere her som dusjer og kler på seg om kvelden før dere legger dere? Slik at dere slipper å bruke tid på det på  morgenen?

Anonymkode: 9db03...b83

Det har jeg aldri hørt om at noen gjør. 

Anonymkode: 63f55...bd2

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusjing har vært en del av min nattrutine de siste 20 årene kanskje. Jeg blir trøtt og søvnig av det.

Men kler jo ikke på meg før jeg legger meg, det gir jo ikke mening. Kan finne på å legge klart klær jeg skal bruke neste dag, for å spare litt tid, men tar dem ikke på meg før jeg legger meg 😅

Anonymkode: c815e...1fa

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her, Hvis jeg har på kjole eller skjørt så tar jeg de ikke på før på morgen siden de da blir så krøllete. Tar jo heller ikke så lang tid å ta på det som en bukse. Hvis jeg har bukser sover jeg ofte i de

Anonymkode: 9db03...b83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer og kler op meg nyvasket pysj eller nattkjole. Men aldri klær jeg skal bruke dagen etter 😅

Anonymkode: e7047...a80

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det bare var de late tenåringene vi har i huset her som gjorde det. 

Og de får beskjed om å skifte om morgenen. Man går ikke ut i klærne man har sovet i, mener jeg. 

Men, de lever i håpet og fortsetter i samme spor. ;)

Anonymkode: 273f3...0a3

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ts her, Hvis jeg har på kjole eller skjørt så tar jeg de ikke på før på morgen siden de da blir så krøllete. Tar jo heller ikke så lang tid å ta på det som en bukse. Hvis jeg har bukser sover jeg ofte i de

Anonymkode: 9db03...b83

Å sove i klærne du skal bruke neste dag er veldig sært. Hvis du bare legger alt fram tar det jo ikke mer enn et par minutter å trekke det på seg på morgenen, og du slipper å lukte seng. 

Anonymkode: 81665...941

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Føsleguri

Jeg kløner ikke så fryktelig når jeg kler på meg, så det tar bare et par minutt.

Jeg hadde ikke orket å ligge med klær - syns det er ille nok med en liten pysj de gangene jeg må det.

Endret av Føsleguri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Å sove i klærne du skal bruke neste dag er veldig sært. Hvis du bare legger alt fram tar det jo ikke mer enn et par minutter å trekke det på seg på morgenen, og du slipper å lukte seng. 

Anonymkode: 81665...941

Bukser bruker jeg mye mer enn et par minutter på å få på. Svetter aldri om natten så ikke noe som lukter🙂

Anonymkode: 9db03...b83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... hvor lang tid bruker du egentlig på å ta på bukser?  Kan umulig bruke mer enn 20 sekunder?

Anonymkode: 67cef...526

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

... hvor lang tid bruker du egentlig på å ta på bukser?  Kan umulig bruke mer enn 20 sekunder?

Anonymkode: 67cef...526

Jo tar ganske mye lenger enn det, tar nok 15-20 min å få på hvis de er extra stramme

Anonymkode: 9db03...b83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Da ville jeg valgt andre bukser. Kan umulig være godt (eller sunt) å sove i så stramme bukser.

Anonymkode: 67cef...526

De vier seg ut og er ok å ha på når jeg står opp😊

Anonymkode: 9db03...b83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sønnen min var rundt tre år, så hadde han en periode hvor han stod opp etter han hadde lagt seg og kledde på seg. Da snakker vi virkelig påkledning.  Utedress, lue, polvotter og cherrox osv. Jeg kledde selvfølgelig av ham igjen, men ventet til han hadde sovnet for hvis ikke stod han opp og kledde på seg igjen. 
Forklaringen hans på dette var at han ville ha tid til å se på Disneychannel før vi dro i barnehagen, og det trodde han vi rakk om han var ferdig påkledd da han våkna 😅 
Synes det var ganske morsomt og noget spesielt, men om en voksen person kler på seg på kvelden for å spare tid…da er det litt mer enn noget spesielt, tenker jeg. 

Anonymkode: 32762...546

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg dusjer om kvelden og ikke går rett og legger meg er det i en joggedress og sløve før jeg legger meg. Er det veldig kaldt om vinteren hender det jeg har genseren på når jeg sover også, men bruker ikke den genseren på jobb. Er det helg kan det hende den blir på dagen etter også om jeg bare skal være hjemme. Og om det er kaldt kan den bli værende under en annen genser eller hettegenser gjennom helga. Har noen gensere som nesten brukes som undertøy selv om jeg alltid har t-skjorte under. Mine gamle håndballgensere som fortsatt er myke og gode men med masse Umbro logoer eller Adidas striper og Kiwi reklame etc på er ikke noe jeg viser meg blant folk i. Men er jeg frossen er de gode å ha på under en annen genser. Sove i bukse har jeg nok bare gjort i fylla. Men som utgangspunkt bruker jeg ikke klær jeg sover i utover undertøy dagen etter. Og det er ganske kaldt (minusgrader om natta) før jeg sover med genser på. Tar jo ikke lange tiden å ta på seg bukse eller bytte genser da. Eneste som er deilig med å ha sovet i genseren er at når jeg tar på en annen over så kjenner jeg ikke at den er iskald. 😂

Anonymkode: 8841a...075

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg sover virkelig ikke i klærne. Da hadde jeg dødd av varme, og klærne hadde vært vridd og skrukkete. Kan dusje på kvelden, men en må jo vaske seg på morgenen uansett. Går ikke rundt og lukter søvn.

Anonymkode: 83790...d07

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...