AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Del Skrevet 12. september 2021 Jobber på sykehjem som ekstravakt, i snitt 4 vakter i uka. Noen uker har jeg 5 dager, andre uker har jeg bare 3 dager. Går tur 2-3 ganger i uken. I perioder hvor det er fint vær kan jeg gå nesten hver dag. Turene gir meg som oftest 6000+ skritt. En gang i blant kan jeg komme opp i 15000+ skritt. Får opp pulsen på alle turene, men ikke så ofte det blir maks. Trener styrketrening 2-3 ganger i uken. Sittestillende hjemme ellers. Anonymkode: 3fd8f...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 12. september 2021 #2 Del Skrevet 12. september 2021 Last ned appen PAI Health og bli med i PAI-tråden vår 😀👍 Du høres bra aktiv ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym373 Skrevet 12. september 2021 #3 Del Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jobber på sykehjem som ekstravakt, i snitt 4 vakter i uka. Noen uker har jeg 5 dager, andre uker har jeg bare 3 dager. Går tur 2-3 ganger i uken. I perioder hvor det er fint vær kan jeg gå nesten hver dag. Turene gir meg som oftest 6000+ skritt. En gang i blant kan jeg komme opp i 15000+ skritt. Får opp pulsen på alle turene, men ikke så ofte det blir maks. Trener styrketrening 2-3 ganger i uken. Sittestillende hjemme ellers. Anonymkode: 3fd8f...537 Lett aktiv - moderat aktiv. pass på å ikke bli for mye sittende hjemme, bør ha noe mere aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 12. september 2021 #4 Del Skrevet 12. september 2021 Mer hverdagsmosjon eller legg til en treningsøkt, tenker jeg. Men hva er målet? Helse generelt, vektendring, annet? Det har også litt å si for hvilke aktiviteter du bør prioritere og hva trives du med? Hvilke aktiviteter LIKER du best? Og hva er motivasjonen for å være i aktivitet? Hva får deg til å spørre om det er nok? Nok med tanke på hva? og sammenlign deg kun med deg selv. Ta utgangspunkt i det du er nå og øk gradvis på aktivitetsnivået heller enn å gå all inn for dermed å falle av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå