Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #41 Del Skrevet 21. oktober 2005 jeg har vokst opp i en fotballgal familie, og det kunne være en prøvelse til tider for det va jo ingen som holt med det samme jævla laget, neeeeeeeeeeeeeida....måtte jo krangles og ropes om hvem som stinka mest, hvem som hadde dåligest keeper, osv.osv. Hærregud for et gjeng, krangle om noen fjomper som er overbetalt de-luxe og som springer rævva av det etter en liten lærkule!!! HURRA!!! Men få de samme mannfolka like engasjert i sine f.eks. sin egne barn,jo takk, det er lettere å å pisse i motvind enn å få til det!! Lørdagene var værst, da benket pøbelfrøan seg forran kassa mens de skulte bort på hverandre og spydde ut edder og galle om den og den spilleren!! Mutten`n bakte alltid brød og kaker på lørdagene, noe måtte hun jo finne på mens hennes håpefulle så ut som halvgale fjøsnisser der de satt!!! HELDIGVIS hater minn Mann med stor M " fusball". Han har aldri likt det, og kunne vært en aktuell kandidat til tvn Heia Tufte :grine2: Men komm med motorsport, DA er han helt med.... Men heller motor enn "fusball", for så mye kaker og brød som vi måtte tygge i oss mens vi alle bodsde hjemme, unner jeg ingen!! Nei til "fusball"!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2005 #42 Del Skrevet 22. oktober 2005 Trådstarter om det. Min påstand er stikk motsatt: ekte mannfolk bruker ikke den verdifulle tiden vi har her på jorden til noe så barbarisk harry som fotball. Fotball, fotballkamper, supportere, klaner, ligaer, stadion, tribuner, sportsrevyen/sportsnytt, sportsbilag, sportspub'er og sportsjournalister: alt dette er masete, støyete, bråkete, harry og direkte lavmål. Ekte menn bruker ikke tiden sin på sånt. Konklusjon: Kvalitets-menn er i mindretall, mens det overveldende flertall består i øldrikkende, hoiende, vrålete masser som vralter seg med skjerf, digre mager og dårlig pils på brune sportspub'er. Takke meg til mer siviliserte, kulturelle og mer dannede komplekse menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jessi Skrevet 25. oktober 2005 #43 Del Skrevet 25. oktober 2005 jeg har vokst opp i en fotballgal familie, og det kunne være en prøvelse til tider for det va jo ingen som holt med det samme jævla laget, neeeeeeeeeeeeeida....måtte jo krangles og ropes om hvem som stinka mest, hvem som hadde dåligest keeper, osv.osv. Hærregud for et gjeng, krangle om noen fjomper som er overbetalt de-luxe og som springer rævva av seg etter en liten lærkule!!! HURRA!!! Men få de samme mannfolka like engasjert i f.eks.sine egne barn,jo takk, det er lettere å pisse i motvind enn å få til det!! Lørdagene var værst, da benket pøbelfrøan seg forran kassa mens de skulte bort på hverandre og spydde ut edder og galle om den og den spilleren!! Mutten`n bakte alltid brød og kaker på lørdagene, noe måtte hun jo finne på mens hennes håpefulle så ut som halvgale fjøsnisser der de satt!!! HELDIGVIS hater minn Mann med stor M " fusball". Han har aldri likt det, og kunne vært en aktuell kandidat til tvn Heia Tufte :grine2: Men komm med motorsport, DA er han helt med.... Men heller motor enn "fusball", for så mye kaker og brød som vi måtte tygge i oss mens vi alle bodde hjemme, unner jeg ingen!! Nei til "fusball"!!! ← :grine2: :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 30. oktober 2005 #44 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hater fotball så jeg er ikke ekte mann, men så bruker jeg kjole også!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #45 Del Skrevet 31. oktober 2005 Min mann elsker man.united. han og kompisene samles for å dyrke gjengmentaliteten og kameraderiet når det er kamper. Det diskuteres og hoies og alle er eksperter. At de ellers ikke gjør stort annet enn å sitte i sofaen å glo på tv eller å være limt til pc`en gjør at jeg sier: Hvis dere er så glad i fotball, så kom dere i aktivitet og SPILL fotball da vel. I stedet for å sitte som en gjeng hjernedøde idioter å støtte noen femikladder med årslønn de ikke fortjener, og som kanskje spiller for en helt annen klubb neste uke! Å være glad i sport er flott, men om man ALDRI selv er i fysisk aktivitet så begynner jeg å lure.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå