Gå til innhold

Mannfolk som ikkje likar fotball...

Samantha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen min er også skikkelig mannfolk.

Testosteron så det holder.

Maskulin og flott på alle måter! Men null interessert i fotball!

Bil, båt, trening, friluftsliv, fjellturer, data, teknikk, sex? Jepp!

Fotball? Nope! :ler:

Halleluja!!! :hoho:

Kunne aldri vært gift med en fotballidiot.

Heldigvis er hannsauen fotball IDIOT i ordets rette forstand!

Endret av Væren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingen fotballidioter. Har en mann og sønner som elsker og selv spiller fotball - men de er så langt fra idioter som man kan komme. Jeg er stolt over å ha en mann som fremdeles er en aktiv fotballspiller, og som kan omtrent alt som har med fotball å gjøre. Fotball er en veldig sosial greie - hadde ikke barna mine spilt fotball så hadde jeg aldri blitt så godt kjent med andre foreldre. I motsetning til mange andre interesser (eks. PC, Playstation, ol.) så er fotball sunt og sosialt stimulerende - samtidig som det selvsagt er god trim når man spiller selv.

En annen viktig ting er at når man spiller og/eller engasjerer seg i fotball så treffer man nesten alltid sine likemenn. Ha med mannen på tilstelninger med jobb, ol. er null problemer - han møter alltid noen med samme interessen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt uenig. Samboeren min er absolutt et skikkelig mannfolk, og han ser (heldigvis) aldri fotball. Ja, det er faktisk alle jeg kjenner som ikke ser fotball.

Jeg tror dessuten at menn som er trygge på seg selv og sin manndom, ikke trenger å se fotball for å bevise noe.  ;)

Signerer denne, og sier meg helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OyTuristo

Bøy deg over og jeg skal gi deg testosteron!

Jeg trenger i hvertfall ikke å holde øye på en lærkule som blir sparket i vilden sky av en gjeng med tapere som blir helter for en gjeng med enda større tapere der det eneste som kan stå på deres gravstøtte er "Heiet på Enga i femti trofaste år, hva faen skulle jeg ha gjort ellers da?

Jeg kan følge med på VM til nød men å kalle meg for testosteron-fattig fordi jeg ikke heier på det lokale nøttelaget sier mer om deg Samantha enn om hormon-nivåer i kroppen min.

Med ønsker om at du skal få en endeløs rekke av hjernedøde hooligans til å berike ditt liv!

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for dumt til å kommenteres, men jeg kjeder meg her så hvorfor ikke.

Min kommentar må i så fall bli: "Ekte kvinnfolk baker lefser, går i bunad og triller de 3 barna sine hver dag". Gjør de ikke det er de ikke ekte kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, nå får jeg sikkert mange på nakken men ærlig talt....JENTEFOTBALL? Det er iallfall teit....bah.

Det er altfor mye fotball på tv..men heldigvis har jeg en ganske moderat kjæreste da. Han er ikke så sinnsykt opptatt av det :) Og han er skikkelog maaaannn ;) Yummi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Very Victoria

Hvis så er tilfelle er ikke kjæresten min ekte mann heller :ler:

Skal jeg være helt ærlig så er jeg glad for at han ikke er interessert i fotball. Har en nær venninne som sliter skikkelig med sin fotballgale-samboer. Der i gården går ALT foran fotball. Hyling og skriking foran TV'en, reising og div. utgifter til kamper og alt sosialt liv avlyses hvis det er kamp.

Tviler faktisk ikke på at fotballgale folk har lavere intelligens.

Når det gjelder damer og fotball så ser jeg for meg kvinner som blir dratt med på kamp og kjeder seg, eller Berit Riise-typer som sikler etter de unge fotballguttene.

Damefotball :ler: det er som å se menn utøve Rytmisk Sportsgymnastikk. Noen sportsgrener passer bedre for kvinner enn for menn og vice versa.

Endret av Very Victoria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damefotball  :ler:  det er som å se menn utøve Rytmisk Sportsgymnastikk. Noen sportsgrener passer bedre for kvinner enn for menn og vice versa.

:grine2: :grine2: Jepp. Når skal folk skjønne at kvinner og menn aldri kan bli like? Sett heller pris på forskjellene sier jeg bare....bra sammenligning! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Bøy deg over og jeg skal gi deg testosteron!

Jeg trenger i hvertfall ikke å holde øye på en lærkule som blir sparket i vilden sky av en gjeng med tapere som blir helter for en gjeng med enda større tapere der det eneste som kan stå på deres gravstøtte er "Heiet på Enga i femti trofaste år, hva faen skulle jeg ha gjort ellers da?

Jeg kan følge med på VM til nød men å kalle meg for testosteron-fattig fordi jeg ikke heier på det lokale nøttelaget sier mer om deg Samantha enn om hormon-nivåer i kroppen min.

Med ønsker om at du skal få en endeløs rekke av hjernedøde hooligans til å berike ditt liv!

MVH

Å så tøff. Snakke dritt om folk som liker fotball...næææ så flink!

Endret av Rattleshake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dessuten at menn som er trygge på seg selv og sin manndom, ikke trenger å se fotball for å bevise noe.  ;)

Helt enig..

Kjæresten min er nå i hvertfall mann nok.. og han liker ikke fotball.. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis så er tilfelle er ikke kjæresten min ekte mann heller  :ler:

Skal jeg være helt ærlig så er jeg glad for at han ikke er interessert i fotball. Har en nær venninne som sliter skikkelig med sin fotballgale-samboer. Der i gården går ALT foran fotball. Hyling og skriking foran TV'en, reising og div. utgifter til kamper og alt sosialt liv avlyses hvis det er kamp.

Når det gjelder damer og fotball så ser jeg for meg kvinner som blir dratt med på kamp og kjeder seg, eller Berit Riise-typer som sikler etter de unge fotballguttene.

Damefotball  :ler:  det er som å se menn utøve Rytmisk Sportsgymnastikk. Noen sportsgrener passer bedre for kvinner enn for menn og vice versa.

Du verden - snakk om å være forutinntatt da.

Tror du hadde blitt en smule overrasket hvis du hadde fått muligheten til å sjekke utdanningsnivået og iq-scoren til en del av disse såkalt "fotballgale". I Vålerenga-klanen f.eks.finnes det alt fra astrofysikere til postbud, alle er like gode venner - fordi vi har noe som binder oss sammen, og som gjør oss sterke. Og slik er det helt sikkert i andre klubber også. Men uansett - hva andre måtte mene om meg og mine bryr meg midt i r...va egentlig!

Det eneste jeg kan være enig med deg i er at damefotball er kjipe greier. Grunnen til det er at selv om de kan ha ganske mye teknikk inne, går det rett og slett for sakte ute på banen, det blir for kjedelig å se på. Mulig løsningen ville vært mindre baner, ikke vet jeg. Men pr i dag, så må jeg innrømme at damefotball ikke er interessant å se på.

Men å spille fotball selv er gøy da! (litt inkonsekvent her ja.. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat den uttalelsen sier mer om deg enn om fotballspillere/fotballelskere. Hvem har lav intelligens - du eller fotballspillerne ? La meg si det slik - vi som leser innlegget ditt er ikke i tvil.

Endret av Leola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Dessuten så interesserer vel alle seg for en eller annen "uintelligent" ting. Hvordan er f. eks. en hest som hopper over hinder eller ei dame med et lite skjørt som går forvirret rundt i ring på en hockeybane så intelligent? Jeg kan ikke fordra å se på det, men hvis andre vil... for all del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg er selv mann, og synes fotball suuuger big time.

Jeg har god utdannelse, og har ifølge andre et bra utseende(tror jeg har litt i knollen og)

Altså, man trenger ikke vlike fotball for å være ordentlig mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å menge meg med De Intellektuelle her, men det er da forskjell på Å SPILLE fotball og Å SE PÅ fotball?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er sånn passe interessert i fotball. Han vil gjerne se tippeligasendingene på søndag hvis han har mulighet til det. Men det går greit hvis han ikke får sett de også. Han er dessuten langt over gjennomsnittet intelligent, skikkelig Mann og likestilt med meg når det gjelder husarbeid og den slags. Så det så!

Etter min erfaring så stemmer utsagnet til Samantha ganske bra. Men det finnes jo masse forskjellige folk med masse forskjellige interesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde funnet mannen min mer maskulin om han hadde sett fotball på tv istedenfor Otto Jespersen? Neppe. Er jeg mer feminin når jeg svitsjer forbi gilette-reklamen for å se på animal hospital?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...