AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Det er jo så mange vemmelige folk her med utrolige meninger og med et veldig dømmende vesen. Noen påstår de er gift og har barn og er riktig så vellykket. Men det mange lirer av seg? Man får jo et helt annet syn på andre kvinner her inne. Det er jo mange skjønne folk her inne også, takk Gud for dem. Men de ufyselige dømmende og onde menneskene dukker opp i hver eneste tråd. Hvordan er de i real life egentlig? Lurer på om jeg kjenner noen. Huff ja, merker det skremmer meg litt. Anonymkode: df2da...2ec 11
L'Eau D'Issey Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Det skal mye til for at noe som helst på forumet skremmer meg. At jeg får meg heller en god latter er mer tilstedet når jeg scroller meg gjennom diverse tråder. 4
SinfulBby Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 Her kan alle være seg selv! Både på godt og vondt! 😂
Alliecay Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 litt enig her. Tenker det at personer gjemmer seg bak anonymiteten internet gir, gjør mange folk litt ekstra "tøff i tryne", litt extra ufyselige og litt ekstra ekstreme. De fleste av disse ville nokk vært ganske mye mer decent og tamme, hadde du snakket med dem face to face 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 SinfulBby skrev (6 minutter siden): Her kan alle være seg selv! Både på godt og vondt! 😂 jeg tenker at hvis noen absolutt skal vise sitt fulle (onde?) seg, så stopper de andre i å være her inne. Syns ikke det er rettferdig. Syns du? Jeg setter pris på fornuftige hyggelige, ærlige mennesker og håper det er mest av dem i verden. For de virker som det er manko på dem her inne i KG-verden. Er vel egentlig det samfunnet med flest voksne mobbere. Det er jo ikke rart at barn mobber når man leser her inne. De verste har jo barn selv. Anonymkode: df2da...2ec 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #6 Skrevet 11. september 2021 Vart du skremt no? Anonymkode: 28ae1...0ff
Hatsumomo Skrevet 11. september 2021 #7 Skrevet 11. september 2021 Nei, troll finner man på alle forum.
herzeleid Skrevet 11. september 2021 #8 Skrevet 11. september 2021 Ikke direkte. At det finnes mye rart på internett bør ikke overraske. Jeg blir derimot noen ganger litt bekymret over enkelte som virker å ha det veldig vanskelig og hvordan det går med disse. Det gjør at jeg får en viss forståelse for hvorfor det er nulltoleranse for enkelte tema. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #9 Skrevet 11. september 2021 Ikke meningene i seg selv men mengden mennesker som har de skremmer meg litt, ja Anonymkode: 92679...468 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #10 Skrevet 11. september 2021 Jeg er skremt av at det er så mange høyreekstreme meninger her, altså folk på stemmer på Demokratene, Alliansen etc. Det kommer til syne når vi har tråder om homofile, innvandere, alenemødere etc. Anonymkode: 920e8...b56 10
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #11 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er skremt av at det er så mange høyreekstreme meninger her, altså folk på stemmer på Demokratene, Alliansen etc. Det kommer til syne når vi har tråder om homofile, innvandere, alenemødere etc. Anonymkode: 920e8...b56 Demokratene er ikke høyreekstreme. Hvorfor tror du de er det? Anonymkode: 4d120...eab 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #12 Skrevet 11. september 2021 Jeg blir egentlig ikke skremt. Jeg tror ikke det er så mange "onde" mennesker, det er nok heller bare noen få som skriver veldig mange innlegg. Det er mest normale svar fra mennesker som virker... menneskelige og engasjerte, på godt og vondt. Anonymkode: 62746...3e5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #13 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Demokratene er ikke høyreekstreme. Hvorfor tror du de er det? Anonymkode: 4d120...eab Jeg gidder ikke å ta diskusjonen med deg igjen. I et annet tråd fant en annen bruker skrive følgende: Anonymkode: 920e8...b56
Jdz Skrevet 11. september 2021 #14 Skrevet 11. september 2021 Det lønner seg å ta regelmessige pauser fra KG. Det er fort gjort å tro at KG representerer virkeligheten til folk flest, men slik er det heldigvis ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #15 Skrevet 11. september 2021 Det som skremmer meg er de som dukker opp i tråder og nærmest forsvarer voldtekt, samt mange ekle holdninger rundt sex og stor aldersforskjell. Over 16 år så er du fritt vilt, liksom. Anonymkode: 46c6b...457 6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #16 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg gidder ikke å ta diskusjonen med deg igjen. I et annet tråd fant en annen bruker skrive følgende: Anonymkode: 920e8...b56 Diskutere med meg igjen? Jeg vet jo ikke hvem du er, å har ikke diskutert politikk her inne en gang. uansett, leste på tråden du linket til å finner ikke svar på hvorfor du mener de er Høyreekstreme? Anonymkode: 4d120...eab 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #17 Skrevet 11. september 2021 Jeg er HELT enig! Fyfader, har aldri vært inne på noe så fæl forum som KG. Her kverulerer nesten alle, folk som vil krangle fordi de kjeder seg, og ulykkelige mennesker som eeeeelsker å dra andre ned. Anonymkode: e2fb5...c45 4
Silva Pluvialis Skrevet 12. september 2021 #18 Skrevet 12. september 2021 JA!!! Det skremmer meg når folk forsvarer overgrep og voldtekt. Det skremmer meg når folk forsvarer vold, eller ikke tar på alvor at menn også kan oppleve vold i, f.eks., nær relasjon. Det skremmer meg når folk bagatelliserer omsorgssvikt og rusmisbruk i hjemmet. Det skremmer meg når folk ser ned på uføre. Det skremmer meg når folk ikke kan sette seg inn i psykiske lidelser. Det skremmer meg når folk ikke tror på ME og fibromyalgi. Det skremmer meg når folk sabler ned trådstarter og resten av gjengen henger seg på. De blir som sultne gribber. Det skremmer meg når folk ikke tar andres følelser på alvor. Det skremmer meg når jeg leser at folk kutter ut venner og familie fordi de har ulike meninger om pandemi og vaksinasjon. Det skremmer meg hvor stygge enkelte kan bli i svarene, og hvor lite samvittighet enkelte virker å ha. 8
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #19 Skrevet 12. september 2021 Gjenferdet skrev (27 minutter siden): JA!!! Det skremmer meg når folk forsvarer overgrep og voldtekt. Det skremmer meg når folk forsvarer vold, eller ikke tar på alvor at menn også kan oppleve vold i, f.eks., nær relasjon. Det skremmer meg når folk bagatelliserer omsorgssvikt og rusmisbruk i hjemmet. Det skremmer meg når folk ser ned på uføre. Det skremmer meg når folk ikke kan sette seg inn i psykiske lidelser. Det skremmer meg når folk ikke tror på ME og fibromyalgi. Det skremmer meg når folk sabler ned trådstarter og resten av gjengen henger seg på. De blir som sultne gribber. Det skremmer meg når folk ikke tar andres følelser på alvor. Det skremmer meg når jeg leser at folk kutter ut venner og familie fordi de har ulike meninger om pandemi og vaksinasjon. Det skremmer meg hvor stygge enkelte kan bli i svarene, og hvor lite samvittighet enkelte virker å ha. Det var utrolig bra sagt! 👏 Anonymkode: df2da...2ec 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #20 Skrevet 12. september 2021 38 minutter siden, Gjenferdet said: Det skremmer meg når folk ikke tror på ME Anonymkode: a112b...6bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå