Gå til innhold

Flere som blir litt skremt av KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er jo så mange vemmelige folk her med utrolige meninger og med et veldig dømmende vesen.

Noen påstår de er gift og har barn og er riktig så vellykket.

Men det mange lirer av seg? Man får jo et helt annet syn på andre kvinner her inne.

Det er jo mange skjønne folk her inne også, takk Gud for dem. Men de ufyselige dømmende og onde menneskene dukker opp i hver eneste tråd. Hvordan er de i real life egentlig? Lurer på om jeg kjenner noen.

Huff ja, merker det skremmer meg litt.

 

 

Anonymkode: df2da...2ec

Det jeg synes er skremmende her inne er hvor mange som sier de sliter...sliter skikkelig....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er sjokkert og skremt av alt mannehatet her inne. Tidligere i uken tipset jeg faktisk kripos om noen innlegg om menn her inne, det var helt sjokkerende å lese. Menn sammenlignes med kakerlakker og ekle insekter, og jeg har også sett at det har blitt diskutert utryddelse av menn i fremtiden, fikk skikkelig "jøde- og nazistfølelser". Helt forferdelig.

Anonymkode: 5e3af...af2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Gjenferdet skrev (14 timer siden):

JA!!!

Det skremmer meg når folk forsvarer overgrep og voldtekt.

Det skremmer meg når folk forsvarer vold, eller ikke tar på alvor at menn også kan oppleve vold i, f.eks., nær relasjon.

Det skremmer meg når folk bagatelliserer omsorgssvikt og rusmisbruk i hjemmet.

Det skremmer meg når folk ser ned på uføre.

Det skremmer meg når folk ikke kan sette seg inn i psykiske lidelser.

Det skremmer meg når folk ikke tror på ME og fibromyalgi.

Det skremmer meg når folk sabler ned trådstarter og resten av gjengen henger seg på. De blir som sultne gribber. 

Det skremmer meg når folk ikke tar andres følelser på alvor.

Det skremmer meg når jeg leser at folk kutter ut venner og familie fordi de har ulike meninger om pandemi og vaksinasjon.

Det skremmer meg hvor stygge enkelte kan bli i svarene, og hvor lite samvittighet enkelte virker å ha.

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/11/2021 at 8:19 PM, AnonymBruker said:

Jeg blir egentlig ikke skremt. Jeg tror ikke det er så mange "onde" mennesker, det er nok heller bare noen få som skriver veldig mange innlegg. Det er mest normale svar fra mennesker som virker... menneskelige og engasjerte, på godt og vondt.

Anonymkode: 62746...3e5

Jeg må korrigere meg selv her. Kvinnehatet som jeg ser på underforumet Singelliv og dating skremmer meg faktisk. Når man forstår at i andre enden sitter det noen med et så forskrudd virkelighetssyn at de etterhvert kan finne på å skade andre (hvis de ikke allerede har gjort det).

Anonymkode: 62746...3e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skremt når ts skriver klart og tydelig at hun gjentatte ganger sa nei og eventuelt også brukte fysisk makt/vold, og konklusjonen til kg er at det var frivillig sex og mannen ikke har gjort noe galt når det ikke kan bli mer tydelig at det er snakk om voldtekt og ingenting annet.

Anonymkode: 2289f...797

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.9.2021 den 15.28):

Det er jo så mange vemmelige folk her med utrolige meninger og med et veldig dømmende vesen.

Noen påstår de er gift og har barn og er riktig så vellykket.

Men det mange lirer av seg? Man får jo et helt annet syn på andre kvinner her inne.

Det er jo mange skjønne folk her inne også, takk Gud for dem. Men de ufyselige dømmende og onde menneskene dukker opp i hver eneste tråd. Hvordan er de i real life egentlig? Lurer på om jeg kjenner noen.

Huff ja, merker det skremmer meg litt.

 

 

Anonymkode: df2da...2ec

Velkommen til "internett".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/11/2021 at 3:36 PM, Alliecay said:

litt enig her. Tenker det at personer gjemmer seg bak anonymiteten internet gir, gjør mange folk litt ekstra "tøff i tryne", litt extra ufyselige og litt ekstra ekstreme. De fleste av disse ville nokk vært ganske mye mer decent og tamme, hadde du snakket med dem face to face :)

Jeg agree litt, men også not. Hadde man talked ansikt til face, så hadde man ikke talked om disse teamene man does her inne. Hvis man instead ser til politics og diskusjoner der, kan man observe much av de samme tendensene man gjør in here/online.

Jeg think mange er mean fordi de "omgås" folk og meninger de normally don't see in their daily life/ekte life.

Anonymkode: 41099...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei blir ikke skremt av "onde" folk. De som må inn hit for å si slikt vil aldri ha gøts til å gjøre noe med det.

Det som skremmer meg med kg er heller hvor lavt intellekt snittet inne her har. Kunnskaper også. Folk står på sitt i diskusjoner uten å ha noe som helst kunnskap om tema. 

Anonymkode: cb5fa...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.9.2021 den 15.28):

Huff ja, merker det skremmer meg litt.

Mange skriver jo bare for å provosere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skremt av fordommene mot uføre og psykisk syke.

Jeg blir skremt av mobbementaliteten på Rampelys.

Jeg blir skremt av holdningene enkelte har til det andre kjønn.

 

Anonymkode: a8c2f...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skremt av hvor lite respekt det er for andres meninger, og at mange her inne tilsynelatende tenker at alle meningene de har, er den fulle og hele sannhet - og at da er det fritt fram for å kalle motparten dum, uvitende eller gudene vet hva. Folk her inne er ikke så gode på å håndtere det at andre kan ha (upopulære) meninger som er totalt annerledes enn hva de selv mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grøsserfilmer kan det dukke opp meldinger fra en avdød på PC-skjermen.

Jeg vet det er en vill tanke, men siden det er så mange som skriver her, er det sikkert noen som dør mens de fortsatt er medlemmer her - og tenk om de på en eller annen måte fortsetter å skrive selv om de er døde. Avdøde kan bruke mange måter å kommunisere med oss på, ikke bare banking og skumle lyder i gamle hus.

Det ville ha vært langt mer skremmende enn noen troll.

Anonymkode: cb653...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ut en tråd anonymt der jeg fortalte om noe som var/er fryktelig vanskelig.

Det vil alltid være noen som kritiserer, og skal vite hver eneste detalj, der jeg beskyldes for "trolling" når jeg ikke er villig til å brette ut hele livet mitt.

Når jeg beskriver hvor ille jeg har det  blir jeg skremt av mangelen på empati. Når du skjønner at du skriver til en i krise, går det i det minste an å pakke inn meningen din litt, og ikke være så ekstremt aggressiv.

Anonymkode: 39d11...a9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når jeg beskriver hvor ille jeg har det  blir jeg skremt av mangelen på empati. Når du skjønner at du skriver til en i krise, går det i det minste an å pakke inn meningen din litt, og ikke være så ekstremt aggressiv.

Ikke at det er noen som helst form for unnskyldning, men jeg tror mange glemmer at det de skriver på nettet også har en mottaker. Mange ser bare nicket, eventuelt AnonymBruker, og tenker ikke nødvendigvis på at det sitter en person på andre siden som får kommentarene deres rett i fleisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.9.2021 den 3.28):

Er sjokkert og skremt av alt mannehatet her inne. Tidligere i uken tipset jeg faktisk kripos om noen innlegg om menn her inne, det var helt sjokkerende å lese. Menn sammenlignes med kakerlakker og ekle insekter, og jeg har også sett at det har blitt diskutert utryddelse av menn i fremtiden, fikk skikkelig "jøde- og nazistfølelser". Helt forferdelig.

Anonymkode: 5e3af...af2

Hva i alle verden, det kan jeg ikke tro har blitt diskutert i fullt alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wednesday Addams skrev (1 minutt siden):

Ikke at det er noen som helst form for unnskyldning, men jeg tror mange glemmer at det de skriver på nettet også har en mottaker. Mange ser bare nicket, eventuelt AnonymBruker, og tenker ikke nødvendigvis på at det sitter en person på andre siden som får kommentarene deres rett i fleisen.

Du har nok rett.

Jeg har også inntrykk av at mange velger å skrive på en sånn måte at andre henger seg på, og at det kommer ut som lite empatisk.

Anonymkode: 39d11...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De eneste som skuffer meg er pedofile og de som forsvarer dem. Og menn generelt og hvordan de behandler stygge kvinner. Lookisme. Folk kverulerer og misforstår med vilje her inne. Mange ganger en sver gruppe mennesker som har valgt å ikke ta inn mer informasjon om MITT private liv og erfaring. Og tror ikke på meg. Derfor er jeg alltid anonym.

Anonymkode: 167b4...f69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De eneste som skuffer meg er pedofile og de som forsvarer dem.

Jeg har ikke sett det her, men tenker at dette er noe som Kvinneguiden bør ta avstand fra, og slette slikt innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Så du kaller deprimerte for noe de ER og ikke har (det å ha depresjon), og derved sier at de ikke kan bli kvitt lidelsen? Likeledes personer med angst, PTSD o.l.? Man kan ha pedoseksuelle lyster uten å begå noe lovbrudd etter sine lyster, og selv de som har begått slike overgrep, trenger like mye hjelp som ovennevnte personer. Slike determinerte holdninger er jo det som låser personer som bærer slike lyster inn i et hjørne, og forhindrer dem i å komme ut av disse baner. 

Anonymkode: 31be2...582

ok

Anonymkode: 167b4...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (På 13.9.2021 den 11.41):

Jeg må korrigere meg selv her. Kvinnehatet som jeg ser på underforumet Singelliv og dating skremmer meg faktisk. Når man forstår at i andre enden sitter det noen med et så forskrudd virkelighetssyn at de etterhvert kan finne på å skade andre (hvis de ikke allerede har gjort det).

Anonymkode: 62746...3e5

Som mann må jeg bare istemme dette. Det blir virkelig ille i enkelte tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...