AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Del Skrevet 11. september 2021 I følge min mor begynte min obsession med Mariah da jeg var rundt 10 år. Og jeg syns fortsatt dama er fantastisk! Var så heldig å se henne i Oslo Spektrum for noen år siden, en helt episk konsert! Hadde jeg fått en datter skulle hun hett Mariah 😍 Anonymkode: 35e71...906 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. september 2021 #2 Del Skrevet 11. september 2021 Hun har enkelte sanger som er greie, men er ingen fan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #3 Del Skrevet 11. september 2021 Deg om det. Hun har et middelmådig talent. Den gang før internett så var hun kanskje stor. I dag så synger mannen i gata bedre enn henne. Stemmen hennes har forfalt noe til de grader også. Hennes tid er long gone for å si det sånn. Det er kun én sang som funker i 2021 og som alltid har vært det eneste hun har gitt ut som er verdt noe. Det er så klart "All i want for christmas". Den sangen er eneste grunnen til at hun er relevant i dag, men det er kun 1 måned i året at folk tenker på at hun i det hele tatt eksisterer lengre. Utsende er en 3'er. Når det kommer til personlighet så er hun helt grusom. Jeg tror ikke det bare er rykter at hun er helt for jævlig å være rundt, hun er mye mer enn bare diva. Hun er grusom og fæl. Må si jeg forstår ikke din fascinasjon i det hele tatt. Hos meg så havner hun ikke på topp 1000 listen over kjendiser/mennesker jeg ser opp til eller liker. Anonymkode: 46360...c45 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 11. september 2021 #4 Del Skrevet 11. september 2021 Vil anse Celine Dion og Withney Houston som større legende en lille Mariah Carey. Hun har en usmakelig personlighet og prøver heller ikke å skjule det. Lips-sing gjør hun også. Ikke kan dama danser når hun lagt det til på showene sine. Nei, den dama er så utdatert av seg at jeg kan ikke si at jeg savner musikken hennes. Hun har ikke dårlig rykte på seg for ingen grunn. Hun lever også svært høyt opp til tittelen som verdens diva, og det er ikke akkurat noe positivt eller i musikk bransjen eller i kjendis verden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #5 Del Skrevet 11. september 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Deg om det. Hun har et middelmådig talent. Den gang før internett så var hun kanskje stor. I dag så synger mannen i gata bedre enn henne. Stemmen hennes har forfalt noe til de grader også. Hennes tid er long gone for å si det sånn. Anonymkode: 46360...c45 Sangtalentet hennes var enormt. Men hun har skadet stemmen så nå kan hun ikke lenger. Anonymkode: 6fb9d...6ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #6 Del Skrevet 11. september 2021 🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 015c8...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #7 Del Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sangtalentet hennes var enormt. Men hun har skadet stemmen så nå kan hun ikke lenger. Anonymkode: 6fb9d...6ac Som jeg skrev, før i tiden så var det noe annet. I dag er hun middelmådig og langt nede på rangstigen. Stemmen har forfalt med årene. Anonymkode: 46360...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 11. september 2021 #8 Del Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I følge min mor begynte min obsession med Mariah da jeg var rundt 10 år. Og jeg syns fortsatt dama er fantastisk! Var så heldig å se henne i Oslo Spektrum for noen år siden, en helt episk konsert! Hadde jeg fått en datter skulle hun hett Mariah 😍 Anonymkode: 35e71...906 Snakk om å ha sløst bort talentet sitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #9 Del Skrevet 11. september 2021 Verdens største legende er hun nok ikke. Anonymkode: 9f9a9...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 11. september 2021 #10 Del Skrevet 11. september 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #11 Del Skrevet 12. september 2021 Hun var en fantastisk sanger. Kanskje en av de beste gjennom tidende. Hun skriver også all musikken sin selv. Så jeg har veldig stor respekt for henne. Dessverre har hun gjort en del dårlig valg når det gjelder eget image. Heller ikke stemmen har hun holdt ved like. Dette gjør at hun ikke har den legende-statusen som hun kunne hatt. Anonymkode: e574d...0a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #12 Del Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hun var en fantastisk sanger. Kanskje en av de beste gjennom tidende. Hun skriver også all musikken sin selv. Så jeg har veldig stor respekt for henne. Dessverre har hun gjort en del dårlig valg når det gjelder eget image. Heller ikke stemmen har hun holdt ved like. Dette gjør at hun ikke har den legende-statusen som hun kunne hatt. Anonymkode: e574d...0a4 Enig. Anonymkode: 35327...db7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #13 Del Skrevet 18. september 2021 Damen kan definitivt synge! På 90-tallet var jeg fan.. Anonymkode: ee327...717 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #14 Del Skrevet 18. september 2021 Jeg var også fan på 90-tallet, og kan godt høre på de gamle sangene fortsatt. Ble dog skuffet da jeg så henne i konsert i spektrum for noen år siden. Selv om hun fortsatt sang bedre enn folk flest, det kan jeg trygt si etter å ha hørt fulle nordmenn prøve å synge med på de høye tonene. Forøvrig er jeg kanskje rar, for All I want for Christmas er den sangen jeg liker minst på juleplaten hennes. Mange finere sanger, som I miss you most at Christmas time. 🤗 🎅 Anonymkode: 7b3fa...72f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #15 Del Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg var også fan på 90-tallet, og kan godt høre på de gamle sangene fortsatt. Ble dog skuffet da jeg så henne i konsert i spektrum for noen år siden. Selv om hun fortsatt sang bedre enn folk flest, det kan jeg trygt si etter å ha hørt fulle nordmenn prøve å synge med på de høye tonene. Forøvrig er jeg kanskje rar, for All I want for Christmas er den sangen jeg liker minst på juleplaten hennes. Mange finere sanger, som I miss you most at Christmas time. 🤗 🎅 Anonymkode: 7b3fa...72f Hæ, ble du skuffa? Den konserten var jo amazing! Jeg hadde helt stjerner i øya! Og denne sangen er en av mine favoritter, den sang hun i Spektrum og: Mariah Carey - Obsessed (Official Music Video) - Anonymkode: 35e71...906 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frankenstein1 Skrevet 20. september 2021 #16 Del Skrevet 20. september 2021 Synes hun har en tendens til å ha en litt sutrete stemme, så jeg er personlig ingen fan, men hun har noen sanger jeg synes er bra om jeg bare ignorerer furtinga eller er i furtehumør selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 20. september 2021 #17 Del Skrevet 20. september 2021 Hun har en fin girl-next-door utstråling og en bra stemme, men musikken har aldri vært helt det jeg er ute etter. Nå har ikke jeg hørt hele katalogen hennes, men hun har sikkert en eller to gode låter som jeg ikke vet om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. september 2021 #18 Del Skrevet 22. september 2021 Kågebruker skrev (På 11.9.2021 den 15.53): Åå, denne er legendarisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #19 Del Skrevet 22. september 2021 Synes hun har en fantastisk stemme, og det blir ikke jul uten All I want for christmas is you. Har den juleplata på LP. Ellers har hun noen veldig fine låter, som My all, Always be my baby, Heartbreaker osv. Har respekt for henne, hun har gjort mye bra Anonymkode: b08d3...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balian d'Ibelin Skrevet 20. desember 2021 #20 Del Skrevet 20. desember 2021 (endret) Hun har en fantastisk stemme. Hun har mange gode sanger på 90 tallet. Ikke så veldig mye etter det. Men verdens største legende er hun ikke. Endret 20. desember 2021 av Mr. Wickham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå