AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Del Skrevet 10. september 2021 Noen her som liker å spille videospill? Jeg liker å ta noen runder med spill etter en lang dag, men snakker ikke akkurat høyt om det til de andre på jobben 🤣 Noen som meg her inne? Hva liker dere å spille? jeg liker best animal crossing og sims og pokemon go og zelda-spillene 😛 og noen sånne skytespill i all hemmelighet 🤣 Hva med dere? Anonymkode: 9f14b...91d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #2 Del Skrevet 11. september 2021 Jeg har veldig lyst til å prøve, men å kjøpe alt blir så dyrt 😰 også må jeg nok kjøpe en del bomkjøp på spill også, før jeg finner noen jeg liker… Anonymkode: 3d27b...1c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #3 Del Skrevet 11. september 2021 Samboer er gamer og jeg har prøvd for å lære om hans verden. Vi spiller skyte spill (resident evil, gears of war osv) han er glad i co-op. Jeg tar imot kontrollen og spør hva og hvor jeg skal skyte opplever mye fordommer mot gamere..og det er synd. Anonymkode: a89f9...1e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #4 Del Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Samboer er gamer og jeg har prøvd for å lære om hans verden. Vi spiller skyte spill (resident evil, gears of war osv) han er glad i co-op. Jeg tar imot kontrollen og spør hva og hvor jeg skal skyte opplever mye fordommer mot gamere..og det er synd. Anonymkode: a89f9...1e0 Så kult! har spilt litt resident evil selv Ja, litt synd, føles som man ikke kan snakke om å ta en spillkveld uten å oppfattes som en kjellerboende tenåring 🤣 ts Anonymkode: 9f14b...91d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #5 Del Skrevet 11. september 2021 Svidde av 30k på ny gaming pc i våres 😅 Anonymkode: d49a9...81e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
swilmann Skrevet 11. september 2021 #6 Del Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Svidde av 30k på ny gaming pc i våres 😅 Anonymkode: d49a9...81e 😮 såpass! Den må jo være veldig bra, da! Fornøyd?😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #7 Del Skrevet 11. september 2021 swilmann skrev (Akkurat nå): 😮 såpass! Den må jo være veldig bra, da! Fornøyd?😄 Veldig, satser på at dette holder en stund, men må nok putte inn enda en ssd snart, begge er er allerede rundt 3/4 fulle Anonymkode: d49a9...81e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #8 Del Skrevet 11. september 2021 Ja, jeg spiller en del. Snakker ikke om det til folka der jeg jobber, om dem spør får dem svar da. Er jente, så føler det er enda mer tabu nesten😅 Anonymkode: 55fe1...0b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 11. september 2021 #9 Del Skrevet 11. september 2021 Spiller League, mainer support 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #10 Del Skrevet 11. september 2021 Mannen spiller world of warcraft og spiller i tillegg en del ps4. Jeg spiller Final fantasy 14. Jeg spilte tidligere wow og sims til PC og alle zelda spillene på nintendo. Han spiller spill som god of war , final fantasy, resident evil, uncharted. Anonymkode: e4fe9...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wigglytuff Skrevet 11. september 2021 #11 Del Skrevet 11. september 2021 (endret) . Endret 14. februar 2022 av Wigglytuff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #12 Del Skrevet 11. september 2021 Synes det er veldig mye verre å lese feks Se og Hør og lignende på tv 😅. Paradise hotel og sånne evigvarende såper. Anonymkode: 1b7d3...7bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #13 Del Skrevet 11. september 2021 K39. Har spilt siden slutten av 90-tallet. Ser ikke på meg selv som en gamer, da det bare er visse typer spill jeg liker og jeg er ikke like lidenskapelig som gamerbrødrene mine og gamere på youtube f.eks. I min forrige jobb, for 10+ år siden, fortalte jeg noen kollegaer at jeg spilte World of Warcraft, og flere av dem begynte å sammenligne meg med skoleskytere og være "redd" for meg. Sjefen prøvde å få meg med på blåturer o.l. ved å lokke med at vi kunne stikke innom en spillbutikk på veien eller at det kanskje var spillautomater på hotellet. Så i min nåværende jobb har jeg holdt kjeft. Har hatt besøk av en kollega som så PC-en min i stua, og hun behandler meg litt som en nerdete basement dweller nå, så jeg tenker det er best å ikke si noe. Jobber sammen med nesten bare damer på 35-60 som er mest opptatt av barn og husarbeid, det har kanskje litt å si. I 20-årene spilte jeg hver dag, da mest Sims og WoW. Nå orker jeg ikke det lenger, og spiller mest i ferier. I stressende perioder på jobb er det også bare dataspill som får meg til å koble av på fritida, så da spiller jeg en del. Egentlig bruker jeg mer tid på å se på youtubere som spiller enn å spille selv. Jeg liker å bygge verdener og sånn. Er ikke så glad i battle og krig. Jeg elsker Anno-spillene, Stardew Valley og Craft the World. Liker også Theme Hospital/Two Point Hospital, My time at Portia, Cities Skylines og Terraria. En gammel favoritt er Black & White II, men det er lenge siden og kanskje utdatert nå. Jeg er på Steam og får forslag der om nye lignende spill som jeg prøver ut. Steam har ofte salg og jeg synes ikke spillene jeg liker er så dyre i forhold til underholdningsverdien. Koster vel 100-150 kr for de spillene jeg liker, det er bare litt mer enn en kinobillett. Neste jeg har planer om å prøve er Spellcaster University, Monster Harvest, Serin Fate eller Rimworld. Anonymkode: be743...df3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #14 Del Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Samboer er gamer og jeg har prøvd for å lære om hans verden. Vi spiller skyte spill (resident evil, gears of war osv) han er glad i co-op. Jeg tar imot kontrollen og spør hva og hvor jeg skal skyte opplever mye fordommer mot gamere..og det er synd. Anonymkode: a89f9...1e0 Problemene er ikke gaming i seg selv. Det er når det kommer FØR alt annet som feks ifht familielivet og ta ansvar for andre ting. Det ER så turnoff å være med en mann som kun et opptatt av å sitte på gutterommet 24/7. Liker spill jeg og kan fint være med en som liker det. Men, som nevnt da kan ikke alt annet bli glemt☺️ Anonymkode: fff71...848 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #15 Del Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Problemene er ikke gaming i seg selv. Det er når det kommer FØR alt annet som feks ifht familielivet og ta ansvar for andre ting. Det ER så turnoff å være med en mann som kun et opptatt av å sitte på gutterommet 24/7. Liker spill jeg og kan fint være med en som liker det. Men, som nevnt da kan ikke alt annet bli glemt☺️ Anonymkode: fff71...848 Problemet er vel at mange automatisk tror at man ikke tar ansvar for familieliv og andre ting bare fordi man liker å spille. Kollegaene mine gnåler om hvor sent de la seg og hvor mange episoder de så på Netflix i går, og det er ingen som beskylder dem for å ikke å støvsuge. Men jeg liker å spille, så da ligger det sikkert metervis med hybelkaniner i hver krok hos meg og jeg sover sikkert til kl. 14 hver dag. Jeg liker også å hekle (kosedyr og ting som ikke kan brukes til noe), og det er liksom helt greit. Men å spille dataspill (som ofte er vanskeligere og mer kreativt enn å hekle) er bortkasta tid og sånt barn driver med. Anonymkode: be743...df3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kar0line Skrevet 11. september 2021 #16 Del Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Noen her som liker å spille videospill? Jeg liker å ta noen runder med spill etter en lang dag, men snakker ikke akkurat høyt om det til de andre på jobben 🤣 Noen som meg her inne? Hva liker dere å spille? jeg liker best animal crossing og sims og pokemon go og zelda-spillene 😛 og noen sånne skytespill i all hemmelighet 🤣 Hva med dere? Anonymkode: 9f14b...91d Jeg spiller også sims og pokemon go:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #17 Del Skrevet 11. september 2021 Spiller litt av og på, ikke veldig mye akkurat nå for tiden. Holder på med Ghost of Tsushima, men må vel egentlig innrømme at åpen verden med sjekkliste ikke er helt min sjanger, så tror ikke det blir 100% her. Har ikke fått tak i en PS5 ennå, men tenker kanskje det blir en ny runde med Sekiro, Mortal Shell og Resident Evil Village når jeg får kjøpt en, og ser veldig frem til Elden Ring. Anonymkode: 63b26...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #18 Del Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Problemene er ikke gaming i seg selv. Det er når det kommer FØR alt annet som feks ifht familielivet og ta ansvar for andre ting. Det ER så turnoff å være med en mann som kun et opptatt av å sitte på gutterommet 24/7. Liker spill jeg og kan fint være med en som liker det. Men, som nevnt da kan ikke alt annet bli glemt☺️ Anonymkode: fff71...848 Vi har en baby. Han stiller opp 100% for meg og babyen. Gaming gjør han når det ikke er noe annet som må gjøres. Og etter at babyen har lagt seg kan jeg være med. Er aldri snakk om at jeg er med mer enn en time da da blir jeg litt lei. Men gaming går absolutt ikke i veien for familielivet. Anonymkode: a89f9...1e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #19 Del Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Problemene er ikke gaming i seg selv. Det er når det kommer FØR alt annet som feks ifht familielivet og ta ansvar for andre ting. Det ER så turnoff å være med en mann som kun et opptatt av å sitte på gutterommet 24/7. Liker spill jeg og kan fint være med en som liker det. Men, som nevnt da kan ikke alt annet bli glemt☺️ Anonymkode: fff71...848 Det er jeg enig i. Min mann lar ikke spillingen komme foran familielivet. Fra barnet vårt ble født og frem til nå (tenåring) så har han tatt sin del av ansvaret. Vi har aldri vørt så glad i fester og slikt, så isteden for å gå ut , så har vi gamet om kveldene etter alt annet er gjort. I perioder spiller vi mye, andre perioder slapper vi av og ser filmer og serier sammen. Men igjen, alt annet praktisk blir gjort først og barnet vårt blir godt oppfulgt og ivaretatt. Anonymkode: e4fe9...40e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #20 Del Skrevet 11. september 2021 Kvinne på 26, jeg har vært glad i å spille hele livet og har gjort det til fulltidsjobben min. Er glad i det meste som ikke er rent skytespill eller PVP Nå i det siste går det mye i Rust (på en privat server hvor PVP og sabotering ikke er lov), Slay The Spire og Rimworld. Anonymkode: 7c2d8...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå