AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #21 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Huff å huff! Trist å se hvor naiv du er, men er vel sånn med noen kvinnfolk🙄. Ja, det går opp og ned hos flere ekteskap og forhold. Ingen ekteskap eller forhold er perfekte! Ikke en gang mitt !! Selv om vi har litt nedturer, så er ingen av oss på noen som helst måte ute etter oppmerksomheten hos andre eller ville flørta vilt med andre for å få den bekreftelsen man kanskje savner i et forhold! Vi jobber heller oss ut av det! Min mann vet om han hadde gjort noe så tåpelig, så vet han godt hva jeg er i stand til og ville gjort både med han og tåkeheimen. De hadde ikke sluppet unna på noen som helst måte. Og samme gjelder han. Anonymkode: c6770...091 Jeg tenker hvor naive kona kan være jeg, som tenker at mannen min kunne aldri gjort dette. "Det er klart at mannen forblir hos kona" uansett. Nå er dette forhåpentligvis og mest sannsynlig ikke din mann dette dreier seg om, men det er klart det er en grunn for at han gjør dette. Hadde han ville vært trofast, vært fornøyd med det han får hjemme - så hadde han ikke gjort dette. Det er jo ikke sånn at menn kan få lov til å flørte, fordi de holder seg til kona uansett hva. Det er jo vel kanskje også en grunn for at det er mye skilsmisse i 40årene? Anonymkode: 98e7c...750
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå