AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Har self fått litt små følelser for en mann som er opptatt. Men han har gitt meg så mye oppmerksomhet. Nå er han hjemme med familien sin. Jeg lurer på hvordan han egentlig har det.. Sorry, jeg har begynt å bry meg om han fordi han har gitt meg så mye oppmerksomhet. Anonymkode: 98e7c...750
Gjest Småbrukmann Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har self fått litt små følelser for en mann som er opptatt. Men han har gitt meg så mye oppmerksomhet. Nå er han hjemme med familien sin. Jeg lurer på hvordan han egentlig har det.. Sorry, jeg har begynt å bry meg om han fordi han har gitt meg så mye oppmerksomhet. Anonymkode: 98e7c...750 Spør ham rett ut. Dumt og angre på at du aldri spurte, om feks 10 år...
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 Småbrukmann skrev (55 minutter siden): Spør ham rett ut. Dumt og angre på at du aldri spurte, om feks 10 år... Hvordan skal jeg gjøre det? Han har jo kone... Men jeg vet han er intr i meg. Men om det kun er sexrelatert ? Mulig det.. Anonymkode: 98e7c...750
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #4 Skrevet 10. september 2021 Hvordan har han vist deg oppmerksomhet… har alltid lurt på hva slike menn egentlig gjør når damer sier de viser dem oppmerksomhet… Anonymkode: ba911...349 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #5 Skrevet 10. september 2021 Hold deg unna, han er gift med familie. Han bryr seg ikke om deg, da hadde han vært hos deg og ikke med dem. Dra på date med menn som er single istedenfor, det vil også hjelpe deg med å glemme han som er opptatt. Anonymkode: 56031...cfa 7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #6 Skrevet 10. september 2021 Det er mulig at du har feiltolket denne oppmerksomheten, tenk litt på det. Anonymkode: 56031...cfa 2
Gjest Småbrukmann Skrevet 10. september 2021 #7 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvordan skal jeg gjøre det? Han har jo kone... Men jeg vet han er intr i meg. Men om det kun er sexrelatert ? Mulig det.. Anonymkode: 98e7c...750 Spør du. Ingen ting og tape på det. Om det kun er sexrelatert.. ja da får du også svar på det. Og kan vurdere hva du ønsker selv..
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #8 Skrevet 10. september 2021 Mange menn flørter og har kanskje lyst på et lite sidesprang, men de har aldri tenkt å forlate familien. Anonymkode: cd023...978 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #9 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er mulig at du har feiltolket denne oppmerksomheten, tenk litt på det. Anonymkode: 56031...cfa Kan ikke ha feiltolket når han syntes jeg er nydelig. Han spør hva jeg gjør, han vet jeg nylig ble singel. Tror han liker meg litt.. Anonymkode: 98e7c...750
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #10 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvordan har han vist deg oppmerksomhet… har alltid lurt på hva slike menn egentlig gjør når damer sier de viser dem oppmerksomhet… Anonymkode: ba911...349 Han bemerker hvor søt, deilig og nydelig jeg ser ut. Sender mld om hva jeg gjør. Han trenger en avkobling for seg selv for eks, og setter av tid med mld til meg. Går det så opp og ned i forholdet/ekteskapet hos folk? Anonymkode: 98e7c...750
Gjest Lilleluring Skrevet 10. september 2021 #11 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hold deg unna, han er gift med familie. Han bryr seg ikke om deg, da hadde han vært hos deg og ikke med dem. Dra på date med menn som er single istedenfor, det vil også hjelpe deg med å glemme han som er opptatt. Anonymkode: 56031...cfa Det at han har dame er en ting. Men om trådstarter hadde blitt sammen med han, hadde hun følt seg truet senere om de ble sammen.... Altså jeg hadde aldri klart og stole på en mann som har dame og stikker av med meg... Det samme kan jo da skje med meg... Huff... Håper hun bare holder seg unna han.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #12 Skrevet 10. september 2021 Lilleluring skrev (55 minutter siden): Det at han har dame er en ting. Men om trådstarter hadde blitt sammen med han, hadde hun følt seg truet senere om de ble sammen.... Altså jeg hadde aldri klart og stole på en mann som har dame og stikker av med meg... Det samme kan jo da skje med meg... Huff... Håper hun bare holder seg unna han. Det er jo av og til man finner den rette i noen andre. Anonymkode: 98e7c...750
Gjest Lilleluring Skrevet 11. september 2021 #13 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er jo av og til man finner den rette i noen andre. Anonymkode: 98e7c...750 Ja sånn som eksen og kusina... Kvalmt! Feil måte og finne hverandre spør du meg men.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #14 Skrevet 11. september 2021 Hold deg unna. Finn deg en annen, gjerne en midlertidig en bare for å bli litt distrahert. Anonymkode: 2abd4...b3d
wandagirl Skrevet 11. september 2021 #15 Skrevet 11. september 2021 Det er helt sikkert godt med oppmerksomheten og noen begjærer deg. Men dette lukter kjærlighetssorg. Han søker spenning utenfor familien AS, men søker seg ikke ut. Lettere å forholde seg til single menn, og større potensiale. 5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #16 Skrevet 13. september 2021 wandagirl skrev (På 11.9.2021 den 10.23): Det er helt sikkert godt med oppmerksomheten og noen begjærer deg. Men dette lukter kjærlighetssorg. Han søker spenning utenfor familien AS, men søker seg ikke ut. Lettere å forholde seg til single menn, og større potensiale. Det er flere som har snakket om at forholdet har holdt på å ryke. Da er det helt klart lettere å dra om man har noen som venter. Anonymkode: 98e7c...750
wandagirl Skrevet 13. september 2021 #17 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er flere som har snakket om at forholdet har holdt på å ryke. Da er det helt klart lettere å dra om man har noen som venter. Anonymkode: 98e7c...750 Om han ønsker et forhold med deg kan ha jo avslutte det han er i først eller? Jeg ville satt det som premiss. 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #18 Skrevet 13. september 2021 Er sikkert mange snille menn som er ledig som også gir deg oppmerksomhet. Men såklart skal du bare tenke på han som er gift og han som driter i hva slags posisjon han setter deg i. Kvinner liker drittsekker. Anonymkode: 06f74...4b9 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #19 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (På 11.9.2021 den 0.41): Han bemerker hvor søt, deilig og nydelig jeg ser ut. Sender mld om hva jeg gjør. Han trenger en avkobling for seg selv for eks, og setter av tid med mld til meg. Går det så opp og ned i forholdet/ekteskapet hos folk? Anonymkode: 98e7c...750 Huff å huff! Trist å se hvor naiv du er, men er vel sånn med noen kvinnfolk🙄. Ja, det går opp og ned hos flere ekteskap og forhold. Ingen ekteskap eller forhold er perfekte! Ikke en gang mitt !! Selv om vi har litt nedturer, så er ingen av oss på noen som helst måte ute etter oppmerksomheten hos andre eller ville flørta vilt med andre for å få den bekreftelsen man kanskje savner i et forhold! Vi jobber heller oss ut av det! Min mann vet om han hadde gjort noe så tåpelig, så vet han godt hva jeg er i stand til og ville gjort både med han og tåkeheimen. De hadde ikke sluppet unna på noen som helst måte. Og samme gjelder han. Anonymkode: c6770...091 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #20 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (På 10.9.2021 den 23.10): Har self fått litt små følelser for en mann som er opptatt. Men han har gitt meg så mye oppmerksomhet. Nå er han hjemme med familien sin. Jeg lurer på hvordan han egentlig har det.. Sorry, jeg har begynt å bry meg om han fordi han har gitt meg så mye oppmerksomhet. Anonymkode: 98e7c...750 Hold deg unna. Det er mitt tips. Glemte å skrive det i innlegget mitt…! Du vil virkelig få karma etter deg om du fortsetter. Og du taper på det. Alle elskerinner taper uansett. Anonymkode: c6770...091
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå