Gå til innhold

Stønning på treningssenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forrige uke var jeg på treningssenteret der det var en mann som stønnet ufattelig høyt, hørtes ut som det gikk for han. Selv med volumet veldig høyt på headsettet så hørte jeg han.

Jeg tåler litt stønning når folk trener, men han stønnet non stopp selv når han ikke løftet vekter. Han vandret rundt apparatene og stønnet. 

Jeg var der alene med han og syntes det var utrolig ubehagelig. I tillegg tok han opp nesten halve treningssenteret når han gikk rundt. Etterhvert kom det inn flere som også fikk en reaksjon på dette. Jeg valgte å avslutte treningsøkten tidligere og fikk ikke trent det jeg skulle. 

Så neste gang jeg møter på han, burde jeg ringe de som driver treningssenteret? Jeg går ihvertfall ikke bort til han, han så gal ut. 

Anonymkode: ca055...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Si fra til de som jobber der. 

Anonymkode: 31cc6...82f

Er selvbetjent, men kan jo ringe de som eier stedet. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym373

Pleier å konfrontere , spør om dem har så utrolig dårlig arbeidskapasitet… siden de bråker som hver rep er 1 rep Max i bøy eller mark. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan da stønne høyere bare som dem til slutt tar hintet! Og gjerne midt i arbeids sette dems så de mister fokus 😂😂

Anonymkode: 458c1...c8c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym373 skrev (2 timer siden):

Pleier å konfrontere , spør om dem har så utrolig dårlig arbeidskapasitet… siden de bråker som hver rep er 1 rep Max i bøy eller mark. 

Han her stønnet mellom løftingen også 😬 men han så litt smågal ut, så holder meg unna han. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kan da stønne høyere bare som dem til slutt tar hintet! Og gjerne midt i arbeids sette dems så de mister fokus 😂😂

Genialt 😂

Men tror ikke jeg klarer å overgå ham  😅 For det var ufattelig høy stønning. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ah, dette her ass. Brøl som om dere synger i black metal band. Det skal jeg gjøre. Uhemmet. Man lever bare en gang.

Anonymkode: 503fa...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleluring

Jeg pleier og stønne så alle mannfolka snur seg etter meg... Og da kommer i et orgasme brøl.... Neida hahha😅 helt enig med deg.... Jeg blir skikkelig flau og satt ut... Også tenker jeg ofte om jeg også lager sånn lyd. 

Har på høy musikk i øra så kanskje jeg også stønner uten og merke det😅 men tviler på det men hahaha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ah, dette her ass. Brøl som om dere synger i black metal band. Det skal jeg gjøre. Uhemmet. Man lever bare en gang.

Har du sosialangst kan dette være kuren. Jeg er unnvikende og vurderer dette sterk til nesten gang, kl ni på fredagskvelden. Tror det kan være både befriende og så morsomt at det gjerne må gjentas. Opplevde en stønner i dag. Jeg var eneste dame i bygget, men ble som en mann og tenkte "fokk dere alle sammen, som skal rotte dere sammen mot meg og tror dere er the A". Alle satte rundt meg. Alle var menn. Jeg anser megselv for å være svært repellent. Men det var null sjans. Begynte først med svak fising. Til slutt ble jeg så irritert over gubbene som alle skulle ha alle apparater som var nærmest meg, til tross for mitt stygge bytting-utseende, at jeg så meg nødt til å både rape, fise og brøle. Jeg må bare si at det er det beste jeg har gjort for sjel og lattermuskler. Og med en gang man begynner å le tror jo alle uansett at du burde vært innlagt forlengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Og med en gang man begynner å le tror jo alle uansett at du burde vært innlagt forlengst.

7542574a8b2fd349c71de53cc6ee538d.gif.c3e6f674144229fb7d7a5cb8c9638d06.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er så irriterende.. "Jeg skal vise at jeg er sterk. Jeg er tøff. Jeg løfter tungt. Hvert løft. Jeg. er. tøff"

Tragiske menn.. Pleier bare å flire mens jeg ser på de, men ikke alle tar hintet..... Det er de verste menn(eskene) på trening!

Anonymkode: 39b1d...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at her er det noe som ikke stemmer helt. Ville tenkt en form for tourettes o.l

Anonymkode: f7787...a22

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker at her er det noe som ikke stemmer helt. Ville tenkt en form for tourettes o.l

Tenkte da særlig på det at han stønnet mellom øktene også. Da høres det ut som det er lyder han ikke klarer å kontrollere helt selv. Kjenner ett par med tourettes og han ene stønner i ulike situasjoner. Kan minne om stønning ifm sex, men det er ingenting seksuelt i settingen det skjer i. Det kan starte med stønning ifm anstrengelse o.l og så blir det ett oppheng etterpå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må nok enkelt og greit bare si fra til han at du synes det er ubehagelig. Dette er jo langt utenfor normal oppførsel.

Ja det kan være litt ubehagelig å være såpass direkte, men du vil ha igjen for det etterpå. 

Endret av LeneXCII
lagt til tekst
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LeneXCII skrev (20 minutter siden):

Du må nok enkelt og greit bare si fra til han at du synes det er ubehagelig. Dette er jo langt utenfor normal oppførsel.

Ja det kan være litt ubehagelig å være såpass direkte, men du vil ha igjen for det etterpå. 

Enig!👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det et det værste, jeg måtte slutte å begynne på et annet studio på grunn av dette, hadde 2 stykker som stønnet så mye og høyt at jeg ble pinlig berørt, fatter ikke at det går an, det må mangle noen sperrer/antenner i hode på disse mennene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jentegutt skrev (5 minutter siden):

Huff det et det værste, jeg måtte slutte å begynne på et annet studio på grunn av dette, hadde 2 stykker som stønnet så mye og høyt at jeg ble pinlig berørt, fatter ikke at det går an, det må mangle noen sperrer/antenner i hode på disse mennene.

Det er jo helt sprøtt! Er jo heller de som burde bytta senter😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening skrev (11 minutter siden):

Det er jo helt sprøtt! Er jo heller de som burde bytta senter😬

Ja helt enig, men jeg klarte bare ikke trene der lengre, det var et ubemannet senter, og jeg visste ikke helt  hvordan jeg skulle gripe det an, følte meg ikke helt trygg  på kveldene heller 😟 det var ikke kamera der som var i drift, ledninger hang og slang så det var lett å se at de ikke fungerte. Opplevde et par ganger ting som ikke er greit og gjorde meg redd, nå går jeg på et bemannet senter og er veldig happy 😄

Endret av Jentegutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentegutt skrev (1 minutt siden):

Ja helt enig, men jeg klarte bare ikke trene der lengre, det var ubemannet senter, og visste ikke hvordan jeg skulle gripe det an, følte meg ikke helt trygg heller på kveldene, det var ikke kamera som var i drift, ledninger hang og slang så det var lett å se at de ikke fungerte, opplevde   et par ganger ting som ikke er greit og gjorde meg redd, nå går jeg på et bemannet senter og er veldig happy 😄

Da var det jo lurt å bytte senter👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...