Gå til innhold

Avsluttet vennskap pga mdg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Småbrukmann skrev (18 minutter siden):

Glatt kutta ut venner som stemmer MDG. For det sier litt om personen. Setter de på,samme linje som pedofile...

For en sammenligning... 😞

Anonymkode: 291f5...0ce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

norw skrev (2 timer siden):

Ville vært innenfor å avslutte et vennskap eller begrense kontakten om det er noen som stemmer til høyre for Frp, men ikke Mdg eller for eksempel Rødt.

Mdg trengs nok, men jeg er skeptisk til dem som et dominerende parti på størrelse med Ap. Noen må dra landet i en miljøvennlig retning, men Mdg virker litt for ekstreme.

MDG virker litt for ekstreme, men Rødt er chill liksom? 

Anonymkode: 81fe5...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småbrukmann skrev (35 minutter siden):

Glatt kutta ut venner som stemmer MDG. For det sier litt om personen. Setter de på,samme linje som pedofile...

Det samme med smårips og småbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småbrukmann
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

For en sammenligning... 😞

Anonymkode: 291f5...0ce

Begge deler er søppel i mitt syn. Forskjellen er bare at pedofile havner i fengsel, mens mdg folk er fritatt loven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg var på kaffe hos en barndomsvenninne som jeg har vært superclose med i 17 år. Vi kom inn på valget, der det detter ut av hun at hun har stemt mdg. Hun ble blodig fornærmet når jeg lo, jeg trodde virkelig at hun tullet. Viste seg hun var helt seriøs. Jeg fortalte henne at jeg ikke kan være venn med noen som stemmer på mdg da det etter min mening bare er influencere som har 14 i iq som stemmer på de. 
 

Er jeg en dust? Og har dere noen dealbreakers i vennskap?

Anonymkode: ea97f...44f

Siden du spør..jess du er en dust!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva mine venner stemmer har ingenting å si for vennskapet. 

Anonymkode: 56c4f...0ba

Enig. Hvis man ikke tåler at venner har andre meninger enn en selv, så er kanskje ikke vennskapet så sterkt i utgangspunktet??

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min bror stemmer frp. Så da kan vi nok ikke være brødre lenger.

Anonymkode: fdc98...b2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg var på kaffe hos en barndomsvenninne som jeg har vært superclose med i 17 år. Vi kom inn på valget, der det detter ut av hun at hun har stemt mdg. Hun ble blodig fornærmet når jeg lo, jeg trodde virkelig at hun tullet. Viste seg hun var helt seriøs. Jeg fortalte henne at jeg ikke kan være venn med noen som stemmer på mdg da det etter min mening bare er influencere som har 14 i iq som stemmer på de. 
 

Er jeg en dust? Og har dere noen dealbreakers i vennskap?

Anonymkode: ea97f...44f

Sånne venner har du ikke bruk for .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DramaTheLama

Jeg dumper alle venner som ikke vaksinerer seg og i tillegg stemmer FrP. Et sted går faktisk grensen. 

Endret av DramaTheLama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Slikt skal man ikke diskutere med venner. Det har ingenting godt for seg.

Anonymkode: ab48c...f16

Der er jeg ikke enig. Synes at det å diskutere politikk er interessant og man kan lære av hverandres synspunkter. Problemet kommer dersom man ikke kan diskutere politikk uten å ha respekt for at den andre personen mener noe annet.

I forhold til TS sin problemstilling synes jeg det var veldig rart av henne å kutte ut en venninne fordi hun fortalte at hun hadde stemt MDG. 

Det å kutte ut venner på grunn av verdier som er ulike er ikke nødvendigvis noe man ikke kan gjøre. Men jeg tenker at det er rart å gjøre det hvis man ikke har noen dypere begrunnelse enn at man plutselig får vite hvilket parti personen stemmer på, og man ikke liker det. 

Anonymkode: e84e6...5cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjort det samme. MDG er hjernedødt og useriøst, en gjeng jentunger som ikke har kontakt med virkeligheten.

Anonymkode: 98c46...be6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer MDG. Ikke opplevd at en eneste person har ønsket å kutte meg ut av den grunn. Syns du virker veldig urimelig her 😂

Anonymkode: 63cdb...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...