AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Del Skrevet 9. september 2021 1.Vurderer nå å gå over til profesjonell konto, og lurer på om jeg da vil komme til å miste alt jeg har der(inkludert følgere), så snart dette er gjenomført? 2. Jeg får varsler på min tlf om at noen personer hver dag velger å følge meg. Men når jeg så sjekker kontoen min, så er følgertallet fremdeles den samme. Hvorfor skjer dette? Anonymkode: 52678...94d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #2 Del Skrevet 9. september 2021 Den siste er folk som følger for så å avfølge. De håper at når de følger deg, så vil du følge tilbake. Så avfølger de kort tid etter. Det er kun for å øke sin egen følgerskare, men de er ikke selv interessert i å følge. Anonymkode: 50580...a76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Del Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den siste er folk som følger for så å avfølge. De håper at når de følger deg, så vil du følge tilbake. Så avfølger de kort tid etter. Det er kun for å øke sin egen følgerskare, men de er ikke selv interessert i å følge. Anonymkode: 50580...a76 Takk for svar:) Folk er bra utspekulerte.. Anonymkode: 52678...94d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 15. september 2021 #4 Del Skrevet 15. september 2021 Du mister ingenting ved å gå over til profesjonell, du kan også gå tilbake til vanlig igjen etterpå om du ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå