Gå til innhold

Min vei mot målet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Forrige ukesrapport kom og beit meg skikkelig i ræva! Enkelt og ikke krevende, liksom 😒 Jeg tok litt av med sukker og loggførte ikke kalorier sist helg.. Fortsatte på mandag og så ble plutselig hele uken vanskelig ☹️ Gikk ikke på vekta i går, men tenker at det er fullt fokus fra og med nå! Jeg lurer på å kjøre sukkerfritt resten av november (med unntak for julebord) for å få best mulig utgangspunkt til desember og alle de fristelsene som er da. 

Endret av Kirrikas
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig at det ble sånn! Håper du finner en måte å komme deg tilbake på sporet som passer for deg. Du klarer dette 💪

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg havnet i en skikkelig krise og den siste tiden har vært preget av stor sorg... Av typen der du ikke klarer å fokusere på mat og enten slutter å spise eller spiser bare dritt eller aller helst en kombinasjon av de to. Fysisk aktivitet har bare vært å glemme fordi det har vært null overskudd.. Eneste har vært flere, gode gåturer for å lufte hodet litt. Dette har resultert i en vektøkning på ca 2 kg. Men nå er jeg klar til å ta tak igjen. Jeg må bare finne fokuset og bestemme meg for å gjøre det. Det er veldig fascinerende hvor vanskelig det er å komme inn i rutiner igjen selv om det var rutiner man har hatt ganske lenge. De dårlige vanene sitter på mange måter mye hardere i..

• Liker 1
Skrevet

Håper virkelig det går bra med deg @Kirrikas :klem: Høres ut som du har en skikkelig slitsom periode.

Ja vaner er rare, de du helst ikke skal ha er lettere å holde enn de som er mer sunne for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...