Kirrikas Skrevet 6. november 2021 Forfatter #41 Del Skrevet 6. november 2021 (endret) Forrige ukesrapport kom og beit meg skikkelig i ræva! Enkelt og ikke krevende, liksom 😒 Jeg tok litt av med sukker og loggførte ikke kalorier sist helg.. Fortsatte på mandag og så ble plutselig hele uken vanskelig ☹️ Gikk ikke på vekta i går, men tenker at det er fullt fokus fra og med nå! Jeg lurer på å kjøre sukkerfritt resten av november (med unntak for julebord) for å få best mulig utgangspunkt til desember og alle de fristelsene som er da. Endret 6. november 2021 av Kirrikas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 7. november 2021 #42 Del Skrevet 7. november 2021 Så kjedelig at det ble sånn! Håper du finner en måte å komme deg tilbake på sporet som passer for deg. Du klarer dette 💪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirrikas Skrevet 24. november 2021 Forfatter #43 Del Skrevet 24. november 2021 Jeg havnet i en skikkelig krise og den siste tiden har vært preget av stor sorg... Av typen der du ikke klarer å fokusere på mat og enten slutter å spise eller spiser bare dritt eller aller helst en kombinasjon av de to. Fysisk aktivitet har bare vært å glemme fordi det har vært null overskudd.. Eneste har vært flere, gode gåturer for å lufte hodet litt. Dette har resultert i en vektøkning på ca 2 kg. Men nå er jeg klar til å ta tak igjen. Jeg må bare finne fokuset og bestemme meg for å gjøre det. Det er veldig fascinerende hvor vanskelig det er å komme inn i rutiner igjen selv om det var rutiner man har hatt ganske lenge. De dårlige vanene sitter på mange måter mye hardere i.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 25. november 2021 #44 Del Skrevet 25. november 2021 Håper virkelig det går bra med deg @Kirrikas Høres ut som du har en skikkelig slitsom periode. Ja vaner er rare, de du helst ikke skal ha er lettere å holde enn de som er mer sunne for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå