Gå til innhold

Julekalender 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har så langt kjøpt Kiehls sin (flere produkter jeg ønsker å prøve), samt Look Fantastic (testvinner i år, så håper å finne noen nye favoritter). Har også kjøpt kaffekapselkalender til meg og mannen. Skal over til London en tur i November, så da håper jeg å plukke med M&S sin, men den er så populær at den alltid er utsolgt. Alternativt Liberty, Jo Malone eller John Lewis. 

Anonymkode: 6db5b...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 7.10.2021 den 20.11):

Jeg har lyst på en med Lindor sjokoladekuler
https://www.lindt.co.uk/shop/seasonal/chocolate-advent-calendar

Men jeg vet ikke hvor man får tak i i Norge. (Tips? Må være nettbutikk .)

Så jeg tenkte å bare kjøpe 24 kuler og legge oppi noe og lage min egen kalender. 

Anonymkode: 9f2cb...c61

Vet ikke om jeg er for sein, men denne her kan du få tak i:

https://www.kaffekapslen.no/sjokoladejulekalender-172-g-lindt.html

Jeg ser du skriver må være på nettbutikk.

Men om det på en eller annen måte hadde vært mulig, Dropsen pleier å ha flere lindt adventkalendere, men de har ikke nettbutikk, og begrenset med fysiske butikker:

https://www.dropsen.no

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endt opp med altfor mange, jeg som pleier å ha en.

 

Babor

rituals

look fantastic 

schwarzkopf

en med badekuler

 

Gleder meg til desember :)

Anonymkode: d2757...5de

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har endt opp med altfor mange, jeg som pleier å ha en.

 

Babor

rituals

look fantastic 

schwarzkopf

en med badekuler

 

Gleder meg til desember :)

Anonymkode: d2757...5de

Hvilken med badekuler? Andre bade-kalendere du har prøvd før, som du er fornøyd med? 

Anonymkode: 6db5b...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (10 timer siden):

Hvorfor vil så mange av dere ha Rituals? Hva er bra med kalenderne deres?

Jeg elsker enkelte av produktene deres, men langt fra alt de lager, så kalenderen ble ingen suksess for meg. Det var alt for mye i den som ikke falt i smak, så da bruker jeg heller pengene på å kjøpe kun ting jeg vet jeg liker fra Rituals.

Jeg har som vanlig Babor, mannen og sønnen ha hver sin lakriskalender, og døtrene har noe sminkegreier. I tillegg har vi en hjemmelaget kalender sammen.

Anonymkode: 2e7ef...269

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvilken med badekuler? Andre bade-kalendere du har prøvd før, som du er fornøyd med? 

Anonymkode: 6db5b...9ec

En fra lyko, aldri  hatt med badekuler før, derfor jeg tester nå

Anonymkode: d2757...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg misunner litt dere som ikke har en problem-hud, som kan kjøpe en hvilken som helst julekalender med kremer og slikt. Jeg sliter med kraftig rosacea, som er kronisk. Huden min er derfor ganske sensitiv, og tåler ikke alt mulig. Så her blir det spiselig kalender fra Lindt. 

Anonymkode: d38fe...d85

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/18/2021 at 9:10 AM, AnonymBruker said:

Har ei jente på 11 og en gutt på 9... hvilke julekalendere kan passe? Har pleid å ha hjemmelaget, men det blir så mye stress, lyst til å kjøpe meg ut av dette i år :)

Hva kjøper dere til barna deres som er over småbarnsalderen?

Anonymkode: 78f51...46d

Har en på 12 som skal få Minecraft-julekalender. :) 

Anonymkode: d38fe...d85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (12 timer siden):

Hvorfor vil så mange av dere ha Rituals? Hva er bra med kalenderne deres?

Fordi jeg liker produktene, det sier vel seg selv? Jeg har ikke prøvd kalenderen deres, første gang i år. Men har flere av produktene deres. Gleder meg!

Anonymkode: 11416...242

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi jeg liker produktene, det sier vel seg selv? Jeg har ikke prøvd kalenderen deres, første gang i år. Men har flere av produktene deres. Gleder meg!

Anonymkode: 11416...242

Jeg spurte jo bare. Hva liker du med produktene deres? Aldri prøvd noe derfra bortsett fra duftpinner og de var dårlige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krokanrullene

Har kjøpt en sjokoladekalender som den yngste mener vi skal dele. 😂

Har lyst på Kiehls sin også, eller kanskje Rituals. Har hatt Rituals før, veldig fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 9.10):

Har ei jente på 11 og en gutt på 9... hvilke julekalendere kan passe? Har pleid å ha hjemmelaget, men det blir så mye stress, lyst til å kjøpe meg ut av dette i år :)

Hva kjøper dere til barna deres som er over småbarnsalderen?

Anonymkode: 78f51...46d

Min jente på 12 ønsker seg den røde/rosa fra Body Shop. Eller Essie med neglelakk. Litt dyr den første, men man får mye bra i den. 

Anonymkode: 80694...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.10.2021 den 7.47):

Jeg har så langt kjøpt Kiehls sin (flere produkter jeg ønsker å prøve), samt Look Fantastic (testvinner i år, så håper å finne noen nye favoritter). Har også kjøpt kaffekapselkalender til meg og mannen. Skal over til London en tur i November, så da håper jeg å plukke med M&S sin, men den er så populær at den alltid er utsolgt. Alternativt Liberty, Jo Malone eller John Lewis. 

Anonymkode: 6db5b...9ec

Herlighet, blir helt svett av å lese. Du skal kjøpe deg alt dette bare i adventskalendere, og så skal du  på tur til London og kjøpe enda mer der?? Og så kommer desember hvor enda flere tusenlapper svis av pga julegaver og julemat. Galskap. Ikke rart folk blir deprimerte

 

Anonymkode: 20c07...a35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Herlighet, blir helt svett av å lese. Du skal kjøpe deg alt dette bare i adventskalendere, og så skal du  på tur til London og kjøpe enda mer der?? Og så kommer desember hvor enda flere tusenlapper svis av pga julegaver og julemat. Galskap. Ikke rart folk blir deprimerte

 

Anonymkode: 20c07...a35

Må du kutte ut. Ufint rett Og slett 

Anonymkode: d2757...5de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (På 24.10.2021 den 13.28):

Jeg spurte jo bare. Hva liker du med produktene deres? Aldri prøvd noe derfra bortsett fra duftpinner og de var dårlige

Man er jo forskjellig 

Anonymkode: d2757...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 24.10.2021 den 7.47):

Jeg har så langt kjøpt Kiehls sin (flere produkter jeg ønsker å prøve), samt Look Fantastic (testvinner i år, så håper å finne noen nye favoritter). Har også kjøpt kaffekapselkalender til meg og mannen. Skal over til London en tur i November, så da håper jeg å plukke med M&S sin, men den er så populær at den alltid er utsolgt. Alternativt Liberty, Jo Malone eller John Lewis. 

Anonymkode: 6db5b...9ec

Jeg leste at look fantastic ikke var superbra i år, blir skuffet om det stemmer 

Anonymkode: d2757...5de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Herlighet, blir helt svett av å lese. Du skal kjøpe deg alt dette bare i adventskalendere, og så skal du  på tur til London og kjøpe enda mer der?? Og så kommer desember hvor enda flere tusenlapper svis av pga julegaver og julemat. Galskap. Ikke rart folk blir deprimerte

 

Anonymkode: 20c07...a35

Tja. Det eneste som fremstår depressivt her er dette innlegget :) 

Anonymkode: 6db5b...9ec

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det fantes en helt cruelty free kalender som Lookfantastic e.l lignende. Vet en kan kjøpe kalender av enkelt merke, men savner en med litt diverse som ikke er testet på dyr 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (13 timer siden):

Skulle ønske det fantes en helt cruelty free kalender som Lookfantastic e.l lignende. Vet en kan kjøpe kalender av enkelt merke, men savner en med litt diverse som ikke er testet på dyr 😕

Denne da?  https://lyko.com/no/lyko/lyko-lovables-happy-vegan

Anonymkode: 62c6d...9a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...