Gå til innhold

Julekalender 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest TheCatLady

I fjor hadde jeg fra Sjokolade salongen og var veldig fornøyd med den. Jeg har ikke sett noe om de skal ha i år også. 

Fikk litt lyst på Lakrids by Bulow, men vet ikke helt. Burde vel forhåndsbestille siden man får med en gratis boks da. 

Jeg liker best de spiselige eller drikkelige. De med produkter i ser jeg for meg at mye blir kastet. Kunne vurdert den fra Babor siden den faktisk er noe du kan bruke hver dag og ikke et eller annet man kanskje ikke liker eller ikke kan bruke. 

Usikker egentlig. Det er så mange jeg kunne tenke meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har mest lyst på tekalenderen fra A.C. Perchs, men den blir for dyr. I tillegg så kommer teen i 24 små metallbokser, som jo er fantastisk, men jeg ser ikke for meg at jeg klarer å finne bruksområder til alle boksene etterpå. Så det blir mye unødvendig søppel av det. 

Blir nok bare Flaxkalender og det gleder jeg med til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor hadde jeg adventskalender fra Kiehls, med hudpleieprodukter. I år har jeg bestilt meg kalenderen fra Lakrids by Bülow. 
I tillegg så får jeg alltid flaxkalender fra mamma. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor fikk jeg Rituals fra min søster, en kunstmaterialekalender fra Tudos jeg kjøpte selv, Pascal-sjokoladekalender fra en god venn og en 12-dagers-kalender fra et sted som heter Sugar & Sloth. I år vet jeg ikke.. kanskje en tekalender, og så får jeg se om jeg har råd til mer. XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst på Rituals, men det blir for dyrt. 

Har lyst på noe spiselig, men har ennå ikke funnet noe jeg liker. Kanskje jeg også må lage min egen? 🤔

A.C Perchs har jeg hatt i tre år, innholdet i den er så stort at teen holder for 3 år. Etter 3 år var den utgått på dato. 😅 Men man får altså mye for pengene! 

Whittard sin kunne jeg også tenkt meg, men prisen blir jo hinsides med porto og moms. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt Rituals kalender til datteren min. I fjor ble den så fort utsolgt, så jeg var sikkert den første i nettbutikken som kjøpte kalender i år! 

Anonymkode: 13457...680

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst på Voluspa sin 😍 Men kommer nok ikke til å bruke penger på den.

Anonymkode: 9ebe5...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer hvor så mange kalendere, ser folk har 3 til 5 stk?

Holder det ikke med 1?

Anonymkode: 7211b...99e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Ingen i år heller🤣🤷‍♀️ 

Nei, vent, vi har hatt en kalender fra det lokale idrettslaget hvert år da, men ungene pleier å åpne den 😅

Endret av Elder Millennial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sjokoladekalender til 10 kroner. Jeg trenger ikke julegaver hver eneste dag frem til julaften.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caia sin. Gleder meg, veldig fornøyd med produktene iallfall! :) lgsålurer jeg på lookfantastic. Men blir fort dyrt 🥵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Art by Marlene julekalender, det gleder et scrappehjerte😍 Så blir det vel flax også regner jeg med. 

Anonymkode: d17fa...2bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

jeg lurer hvor så mange kalendere, ser folk har 3 til 5 stk?

Holder det ikke med 1?

Anonymkode: 7211b...99e

Nei :)

Anonymkode: d2757...5de

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hollie skrev (På 27.9.2021 den 15.58):

I fjor hadde jeg adventskalender fra Kiehls, med hudpleieprodukter. I år har jeg bestilt meg kalenderen fra Lakrids by Bülow. 
I tillegg så får jeg alltid flaxkalender fra mamma. 

Hvordan var den fra kiehls?

Anonymkode: d2757...5de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.9.2021 den 11.40):

Skal ha luksuskalenderen fra knittersbox, og muligens lakrids by bulow sin kalender og flakskalender 😊

I fjor hadde jeg både rituals sin dyre, the body shop sin dyreste, molton brown, goodiebox og 3 strikkekalendere 😂. Skal IKKE ta av like mye i år, for det er fryktelig dyrt med så mange 😅

Anonymkode: b8268...115

Hvordan var molton brown sin?

Anonymkode: d2757...5de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil ha Kinderegg kalender og blir nok fort til at jeg kjøper to - tre siden de gjerne er i flere varianter. Vil også ha Smarties :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på en med Lindor sjokoladekuler
https://www.lindt.co.uk/shop/seasonal/chocolate-advent-calendar

Men jeg vet ikke hvor man får tak i i Norge. (Tips? Må være nettbutikk .)

Så jeg tenkte å bare kjøpe 24 kuler og legge oppi noe og lage min egen kalender. 

Anonymkode: 9f2cb...c61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.10.2021 den 18.40):

jeg lurer hvor så mange kalendere, ser folk har 3 til 5 stk?

Holder det ikke med 1?

Anonymkode: 7211b...99e

Litt enig der. Må jo bli sykt mye søppel og emballasje. En annen ting; jeg pleier å følge en del vlogmas i december på YouTube, og når de pakker opp sine svindyre kalendere så er jo mye av det de pakker opp, ting som er i prøve-str og sånt som de hiver oppi posen min gratis på Kicks, VITA o.l. Hadde det nå bare vært noe litt bra oppi de kalenderne, men det er lite. Når man betaler over 1000 kr for en kalender så synes jeg det er dårlig å få feks neglefiler i 3 av lukene, virker som de neste skraper sammen det de har av rester på lageret og bestemmer at dette får de hive inn i julekalenderen for å bli kvitt det

Anonymkode: 20c07...a35

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...