AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #61 Del Skrevet 18. oktober 2021 Har ei jente på 11 og en gutt på 9... hvilke julekalendere kan passe? Har pleid å ha hjemmelaget, men det blir så mye stress, lyst til å kjøpe meg ut av dette i år Hva kjøper dere til barna deres som er over småbarnsalderen? Anonymkode: 78f51...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #62 Del Skrevet 18. oktober 2021 jeg skulle lage kalender til kjæresten min jeg, men så vil han ikke være kjæresten min mer tror jeg skal kjøpe meg en fra Lyko eller Boots som trøst til meg selv. Anonymkode: 16c2d...a24 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #63 Del Skrevet 18. oktober 2021 Har kjøpt Rituals til meg selv på tax free. Vurderte også L'Occitane sin, da de har noen produkter jeg elsker, men det var større volum på innholdet i småflaskene/beholderne i Rituals-kalenderen. Lurer på om det kommer flere spennende kalendere frem mot jul.... Anonymkode: 78f51...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #64 Del Skrevet 19. oktober 2021 Rituals til meg, egenkomponert pakkekalender til tenåringen, og en selvkomponert te/kaffe/sjokoladekalender til min mor. Kanskje kjøper vi Flax også. Anonymkode: 4ea7e...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #65 Del Skrevet 19. oktober 2021 Hadde den store fra BodyShop i fjor, tror jeg kjøper Smarties eller Kinder i år Også bytter jeg pakkekalender med en nær venninne, det er den beste kalenderen 😄 Anonymkode: 5d364...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #66 Del Skrevet 23. oktober 2021 Samboeren og jeg har spleiset på felles adventskalender fra Nytelse.no Vi har pleid å gi hverandre gave hver søndag i advent, og fant ut at om vi delte på det så ville prisen utgjøre cirka det samme. Veldig spent på den, ser at den har kommet ut best i test flere ganger. Flax og Windel Sjokolade kalendere er alltid et must for meg. Mamma og har de siste årene gitt oss en Kinder-kalender hver, så spørs ikke om det blir det i år og 😅 Syns det er like greit, vi har nok av alt, så da er det hyggelig med ei lita sjokkis i stedet 😊 Anonymkode: d9dab...680 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 23. oktober 2021 #67 Del Skrevet 23. oktober 2021 Har fått Baileys kalender av datter’n, får se om jeg evt kjøper en Flax kalender eller en fra parfymeri selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #68 Del Skrevet 23. oktober 2021 Stor og liten Flax, Haribo, og Baileys sjokolade. Litt må man unne seg i førjulstiden. Lukene åpnes etter at barna er i seng og jeg kan slappe av med litt egentid. Og joda, jeg elsker barna mine. Anonymkode: eb38f...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 23. oktober 2021 #69 Del Skrevet 23. oktober 2021 (endret) Hvorfor vil så mange av dere ha Rituals? Hva er bra med kalenderne deres? Endret 23. oktober 2021 av Polyester 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #70 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg ønsker meg Niederegger marsipankalender. Anonymkode: a0d1b...9ed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #71 Del Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samboeren og jeg har spleiset på felles adventskalender fra Nytelse.no Vi har pleid å gi hverandre gave hver søndag i advent, og fant ut at om vi delte på det så ville prisen utgjøre cirka det samme. Veldig spent på den, ser at den har kommet ut best i test flere ganger. Anonymkode: d9dab...680 Har også bestilt den fra Nytelse. Blir veldig vanskelig å ikke smugtitte i lukene før desember! Anonymkode: 1fb19...0cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 23. oktober 2021 #72 Del Skrevet 23. oktober 2021 Her i hus får alle tre Peppa Gris mini sjokolade kalender til 40kr stykk. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #73 Del Skrevet 23. oktober 2021 Polyester skrev (1 time siden): Hvorfor vil så mange av dere ha Rituals? Hva er bra med kalenderne deres? Sviende øyne og utslett. Makan til overparfymert dritt. Anonymkode: 72d22...556 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #74 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg satser på flaxkalender og kanskje en sjokoladekalender. Anonymkode: 0f8b7...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. oktober 2021 #75 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg skal ha Pascals kalender i år 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #76 Del Skrevet 23. oktober 2021 Polyester skrev (2 timer siden): Hvorfor vil så mange av dere ha Rituals? Hva er bra med kalenderne deres? Jeg liker lukta 🤷🏻♀️ Folk er vel forskjellig. Jeg skjønner ikke hvorfor noen kjøper bodyshop (som fronter British rose-helvette) Eller kinder, pukka osv,fordi jeg ikke liker lukta/smaken. Anonymkode: 5a97a...101 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet 23. oktober 2021 #77 Del Skrevet 23. oktober 2021 Polyester skrev (2 timer siden): Hvorfor vil så mange av dere ha Rituals? Hva er bra med kalenderne deres? Jeg liker produktene deres, og det er mye forskjellig i kalenderen. Tingene blir faktisk brukt opp og ikke bare stuet i en skuff, eksempelvis er det 4 luktelys, diverse hudpleie, dusjsåpe osv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #78 Del Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sviende øyne og utslett. Makan til overparfymert dritt. Anonymkode: 72d22...556 Jeg er supersensitiv, men reagerer ikke på noe fra rituals. The body shop derimot 😬 Anonymkode: aa317...3ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #79 Del Skrevet 24. oktober 2021 Polyester skrev (9 timer siden): Hvorfor vil så mange av dere ha Rituals? Hva er bra med kalenderne deres? Fordi jeg liker produktene Anonymkode: d2757...5de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #80 Del Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sviende øyne og utslett. Makan til overparfymert dritt. Anonymkode: 72d22...556 Da hadde jeh jo ikke kjøpt den … Anonymkode: d2757...5de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå