AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Del Skrevet 7. september 2021 Jeg venter en gutt og synsdette navnet er så fint ingen i familien min eller typen som heter John eller Christian, så ikke noe «kallet opp etter noen» her Er det for pompøst? Og er det finest med bindestrek? Anonymkode: 728f6...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 7. september 2021 #2 Del Skrevet 7. september 2021 Jeg synes John Christian er fint navn🙂 Hadde skrevet det uten bindestrek. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 7. september 2021 #3 Del Skrevet 7. september 2021 Hadde ikke brukt bindestrek, men synes navnet i seg selv er fint. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. september 2021 #4 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) Ikke noe galt i navnet, men folk kommer til å tenke at du har oppkalt sønnen din etter, John Christian Elden. Men uten bindestrek. Endret 8. september 2021 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BraNok Skrevet 8. september 2021 #5 Del Skrevet 8. september 2021 Synes det er et fint navn. Jeg ville valgt Jon Christian. Uten h og uten bindestrek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Del Skrevet 8. september 2021 Alternativ er Johan Christian. Kjente engang en som het det. Liker navnet og mannen var forøverig også kjekk. Anonymkode: 0306e...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #7 Del Skrevet 8. september 2021 Hvis du syns det er pompøst kan du skrive det Jon Kristian, samme navn, overhodet ikke pompøst. Men John-Christian er fint det, uansett. Anonymkode: 5e1a8...43d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #8 Del Skrevet 8. september 2021 Jon Kristian er finest. Anonymkode: 93a20...ac2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #9 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg venter en gutt og synsdette navnet er så fint ingen i familien min eller typen som heter John eller Christian, så ikke noe «kallet opp etter noen» her Er det for pompøst? Og er det finest med bindestrek? Anonymkode: 728f6...9bb Husk at han vil bli kalt for "Jon" i dagligtalen. Eventuelt JC. Man forkorter alltid! John-Christian er et langt og tungt navn, hvis målet er at han skal hete begge deler. Det vil han altså ikke i dagligtalen. Anonymkode: 95a0a...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå