Gjest Qlio Skrevet 26. september 2005 #1 Del Skrevet 26. september 2005 Hvordan får man fjernet sprittusj fra gummistøvler og Cherrox? Barna har arvet mer eller mindre ubrukt skotøy som er godt merket, men ikke med deres navn men forrige... Kan man få det bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twigi ii Skrevet 26. september 2005 #2 Del Skrevet 26. september 2005 Det spørs om det er på innsiden eller utsiden. Jeg ville forsøkt olje, neglelakkfjerner eller aceton hvis det er på utsiden - men de to sistnevnte vil antagelig matte ned overflaten på støvelen. Er det på innsiden, ville jeg tusjet over og skrevet riktig navn ved siden av. Alternativt setter du på klistremerker over det gamle navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 27. september 2005 #3 Del Skrevet 27. september 2005 Det er på utsiden, og jeg skal forsøke neglelakkfjerner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #4 Del Skrevet 27. september 2005 Det er jo sprittusj, så et alternativ er å kjøpe spritlapper eller en flaske desinfeksjonssprit på apoteket! Hvis ikke neglelakkfjerneren tar det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå