AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Del Skrevet 7. september 2021 Jeg har ikke tatt taxi Oslo (bor her) på sikkert 20 år. Bruker alltid kollektivt eller kjører selv. Men nå skal jeg fra Østkanten til Rikshospitalet tiiiiidlig om morgenen. (Må være der senest 06.40). Har noen en erfaring med et taxiselskap som ikke er svindyrt og som man kan stole på at kommer når man ønsker? Prøvde Chrisiana Taxi-appen, men den var helt håpløs. Og hvordan er det nå, må man legge inn driks når man betaler, eller er det fastpris? Ble så stressa av driks før, for å gi for lite eller mye. Anonymkode: fcac7...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 7. september 2021 #2 Del Skrevet 7. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Ble så stressa av driks før, for å gi for lite eller mye Trenger man å gi noe? Man betaler jo for tjenesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Del Skrevet 7. september 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har ikke tatt taxi Oslo (bor her) på sikkert 20 år. Bruker alltid kollektivt eller kjører selv. Men nå skal jeg fra Østkanten til Rikshospitalet tiiiiidlig om morgenen. (Må være der senest 06.40). Har noen en erfaring med et taxiselskap som ikke er svindyrt og som man kan stole på at kommer når man ønsker? Prøvde Chrisiana Taxi-appen, men den var helt håpløs. Og hvordan er det nå, må man legge inn driks når man betaler, eller er det fastpris? Ble så stressa av driks før, for å gi for lite eller mye. Anonymkode: fcac7...944 Hadde benyttet med av Uber Anonymkode: e842f...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Del Skrevet 7. september 2021 Du kan skjekke omtaler på google. Anonymkode: 3a459...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Del Skrevet 8. september 2021 newman01 skrev (22 timer siden): Trenger man å gi noe? Man betaler jo for tjenesten Man må sikkert ikke, men da blir de kanskje sure? *konfliktsky* Anonymkode: fcac7...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Del Skrevet 8. september 2021 Aldri gitt tips til drosjesjåfører. Hvertfall ikke nå når staten tar skatt av det. Du skal betale fastpris, det har du rett til å vite i det du setter deg inn. Ikke mer, ikke mindre Anonymkode: e7b30...5fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #7 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hadde benyttet med av Uber Anonymkode: e842f...00a Det har jeg aldri prøvd, tenkte det er enda skumlere, men det ser jo ut som det er ganske trygt utfra nettsiden og artikler. Anonymkode: fcac7...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #8 Del Skrevet 8. september 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Det har jeg aldri prøvd, tenkte det er enda skumlere, men det ser jo ut som det er ganske trygt utfra nettsiden og artikler. Anonymkode: fcac7...944 Uber er faktisk mye tryggere enn vanlig taxi, både for passasjer og fører🙂 Anonymkode: e842f...00a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #9 Del Skrevet 8. september 2021 Jeg bruker kun Oslo taxi eller Asker og Bærum taxi. Pålitelige og god service. Har aldri måttet gi driks og jeg tar mye taxi. Anonymkode: c6a3e...b80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #10 Del Skrevet 8. september 2021 Tror ikke jeg hadde turt å ta taxi alene i Oslo. Hadde i så fall bedt om kvinnelig sjåfør. Anonymkode: caace...47e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #11 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror ikke jeg hadde turt å ta taxi alene i Oslo. Hadde i så fall bedt om kvinnelig sjåfør. Anonymkode: caace...47e Bare tull! Anonymkode: c6a3e...b80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #12 Del Skrevet 8. september 2021 Jeg pleier å bruke Oslo Taxi, oppfatter dem som pålitelige Ingen taxi i Oslo er billig.. Oslo Taxi kan du forhåndsbestille på nettsiden deres, da ser du også hva prisen blir på forhånd. Du trenger ikke å tipse! Anonymkode: 2c5f6...7f8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 8. september 2021 #13 Del Skrevet 8. september 2021 Tar alltid Oslo Taxi, aldri hatt noen negative erfaringer med dem 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #14 Del Skrevet 8. september 2021 Imponert over taxisjoførene i Oslo. Proffe, hyggelige somaliere som oftest. Anonymkode: 7e663...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #15 Del Skrevet 8. september 2021 34 minutter siden, AnonymBruker said: Tror ikke jeg hadde turt å ta taxi alene i Oslo. Hadde i så fall bedt om kvinnelig sjåfør. Anonymkode: caace...47e Bruk Uber neste gang🙂 Anonymkode: e842f...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 8. september 2021 #16 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Tror ikke jeg hadde turt å ta taxi alene i Oslo. Hadde i så fall bedt om kvinnelig sjåfør. Anonymkode: caace...47e Hallo.... Jeg har tatt endel taxi i Oslo. Foretrekker Oslo Taxi. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #17 Del Skrevet 8. september 2021 Oslo Taxi via Taxifix-appen. Det koster ekstra å forhåndsbestille, du kan også bestille noen minutter før du trenger. Veit ikke hvor langt ut du bor, men min erfaring er at det går veldig raskt å «direktebestille» på ukurante tidspunkter. Anonymkode: 9402a...2dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #18 Del Skrevet 8. september 2021 ...og jeg har aldri tipset en eneste taxisjåfør i Norge. Appen gir deg også en prisantydning (muligens også en makspris?), og du kan ta hele betalingen via den. Anonymkode: 9402a...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå