AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Del Skrevet 7. september 2021 Noen som har vært borti dette? Den er målt til cirka 3,1 mm i uke 12. Jeg er 38 år, far 46 år. Anonymkode: 9221f...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #2 Del Skrevet 7. september 2021 Ultralyd med måling av nakkeoppklaring (ofte kalt nakkefold) utføres mellom uke 11 og 14 i svangerskapet. I denne perioden av svangerskapet har alle fostre en liten hevelse under huden i nakken. Hvis nakkeoppklaringen er større enn forventet, kan det være et tegn på økt sannsynlighet for kromosomavvik hos fosteret. Anonymkode: 2cc70...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Del Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ultralyd med måling av nakkeoppklaring (ofte kalt nakkefold) utføres mellom uke 11 og 14 i svangerskapet. I denne perioden av svangerskapet har alle fostre en liten hevelse under huden i nakken. Hvis nakkeoppklaringen er større enn forventet, kan det være et tegn på økt sannsynlighet for kromosomavvik hos fosteret. Anonymkode: 2cc70...6c5 Takk, jeg leste om det selv. Jeg lurte på om noen har personlig erfaring med det. Vil gjerne høre fra begge sider, både der det har og der det ikke har gått bra. Anonymkode: 9221f...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Del Skrevet 8. september 2021 Ta nipt test? Anonymkode: 66b4b...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå