AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #21 Skrevet 9. september 2021 Legene går sikkert med munnbind, det finnes intim deo! Hår bryr de seg ikke om, tror faktisk de synes det er bedre å beholde håret, har hørt det (noe med at det beskytter floraen eller noe 😄 ) Du må skynde deg mens det er kjole vær Dette kommer til å gå kjempebra! Tar to minutter og etterpå er du så lettet og fornøyd. Anonymkode: 39eb1...218
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #22 Skrevet 9. september 2021 On 9/7/2021 at 9:48 AM, AnonymBruker said: Jeg har utsatt dette. Aldri tatt denne type underlivsundersøkelse,med bakgrunn i sosial angst. Jeg ble mobbet og har mye selvforakt,synes jeg er stygg og ekkel, spesielt når jeg kler av meg. Det er vanskelig å få en slik prøve overstått da det krever mye av meg. Kan de ta noen hensyn til meg om jeg bestiller time? Kan jeg be dem om at jeg blir tildekket mest mulig, så jeg ikke føler at jeg ligger og skræver på utstilling? Jeg hater hvordan jeg ser ut nedentil, i tillegg sliter jeg med veldig mye hårvekst både fremme og bak.. Vanskelig å få det bort Anonymkode: c0bd4...d28 Jeg har også sosial angst og selvforakt, spesielt for den delen av meg selv. Kan ærlig innrømme at jeg gråt så tårene spratt til alle kanter sist jeg tok den prøven, synes det er helt grusomt å sitte sånn på utstilling, takler det virkelig ikke! Men, som andre her sier, jeg hadde på kjole og gikk til privat gynekolog på volvat. Hun var kjempeflink, veldig proff, rask og beroligende. Jeg fikk noen tørk til å tørke tårene, lå og gråt med denne tørken foran ansiktet hele undersøkelsen. Nå er det unnagjort og lenge til neste gang. Hopp i det, det er godt å få det gjort! Anonymkode: 4bc4e...0ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå