Gå til innhold

Hva synes dere damer om bodybuildermenn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

For de som ikke vet hva en bodybuildermann er for noe:

855559e29b8170c178eb9477af70ff-683x1024.

Anonymkode: 9dadc...545

Det der vel bare fake vel?

Anonymkode: fae4f...5b9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke det er teit. Alle vil være forskjellige. Men jeg finner det overhode ikke pent eller attraktivt.

Anonymkode: 0b9ee...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

they said i could be anything so i became a cloud | Funny commercials,  Funny captions, Laugh

Ser jo ut som damene liker det.

Anonymkode: d760e...e71

Han der har antakelig injisert noe greier. Neppe vanlige muskler det der.

Men når det gjelder kroppsbygger-kropp så er det nok flere som liker det enn som tør å innrømme det. Men det kan være at det er flere yngre kvinner som liker den type kropp veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et program på TV om incels. Han ene begynte å bruke steroider og vipps fikk han dame med en gang! Så det er nok tiltrekkende innenfor rimelighetens grenser i det minste.

Anonymkode: b00e2...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner absolutt ingen jenter eller kvinner som synes bodybuilder-kropp er attraktivt. Vanlig uttalelse: "Det ser så kunstig ut, ser ut som en plastfigur".

Det er manneverdenens svar på gigantiske silikonpupper hos kvinner.

Anonymkode: 3d192...3d6

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke attraktivt for min del. Det vitner om en mann som er veldig opptatt av egen kropp og utseendet og som er villig til å jobbe hardt og spise etter et strengt regime, for å se ut på en bestemt måte. Det i seg selv, er et fokus jeg synes er usjarmerende. 
Rent fysisk foretrekker jeg «arbeidsmuskler», altså en kropp som er i form men som ikke er som en skulptur. Uansett, ville jeg aldri valgt partner basert kun på utseende så jeg kunne sikkert likt en bodybuilder også hvis kjempe og personlighet var på plass. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe muskler er sexy, men ikke så utpreget og overdrevent som det bildet viser i innlegg nr 2. Sånn passe med muskler er fint og sexy. Mandig!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

For de som ikke vet hva en bodybuildermann er for noe:

855559e29b8170c178eb9477af70ff-683x1024.

Anonymkode: 9dadc...545

Liker ikke det.

Anonymkode: d2047...eaa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker dedikert til egen kropp. Så får han eventuelt overbevise meg om at han har andre interesser også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er attraktivt og stereotyper de som litt dumme egentlig, selv om jeg av erfaring vet at det ikke nødvendigvis er tilfellet.

Liker at partneren trener og holder seg aktiv, men hvis de blir sykelig opptatt av fettprosent og muskler så forsvinner sjarmen.

Husker en ex som var så steinhard at det var vondt å legge hodet på brystet hans og en annen der han ble så trent/lean at jeg så hver eneste sene og muskel.

Syns personlig det er bedre med en som har litt mer avslappet forhold til kropp og kosthold og litt mer enn 2 i fettprosent 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet er det mannen inni som er viktigst. Men dette er så avhengighetsskapende, at pulver og svettebånd som en del av hverdagen.....ellers takk... :hjerte: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg mistenker de er dumme som brød og derfor totalt uinteressante. Ja, jeg vet jeg har fordommer. 

Dessuten er det virkelig ikke pent å se på. 

Anonymkode: 6064e...70f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe for meg. Altfor mye kroppsfokus. Forestiller meg at de kompenserer for noe. Får nesten litt medfølelse, og begynner å lure på hvilken tragedie som ledet dem inn i bodybuilding. Samme når jeg ser damer med silikon overalt. Blir rett og slett litt småtrist. 

Anonymkode: 33b6b...b2a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...