AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Del Skrevet 6. september 2021 Er i første PP etter p-pilleslutt, så vet ikke helt nøyaktig syklus. Men dersom jeg har en normal syklus på ca 28 dager, så skal ha mensen om en uke. Har i et par dager nå følt meg litt oppsvulmet i sjeden. Akkurat som slimhinnene er blitt litt større? Må liksom dytte fingeren litt opp mot magen slik sjeden "dyttes" litt vekk og opp til magen for å komme helt inn. Er ikke tørr, så ikke derfor. Er dette normalt i deler av syklus? Kanskje det er slik før mensen? Har jo aldri tenkt på å kjenne etter før. Er forresten ikke vondt. Har ikke født før. Anonymkode: 66854...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #2 Del Skrevet 7. september 2021 Jeg synes det var vanskelig å tolke hva du mener. Kan det være livmortappen som vandrer nedover? Den er en slags «pølse» med en sprekk i. Flytter seg opp og ned ettersom hvor du er i syklus. Anonymkode: 88cb1...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Del Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg synes det var vanskelig å tolke hva du mener. Kan det være livmortappen som vandrer nedover? Den er en slags «pølse» med en sprekk i. Flytter seg opp og ned ettersom hvor du er i syklus. Anonymkode: 88cb1...098 Det er ikke tappen. Hvis man stikker en finger i skjeden og presser den oppover mot magen, så kjenner man fremfre vegg. Synes jeg virker mer oppsvulmet der/virker derfor en del trangere enn ellers. Tar litt lengre tid å få fingeren helt forbi og mot tappen pga trangere. Anonymkode: 66854...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå