AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Del Skrevet 6. september 2021 Hei! vi har prøvd nå i 3 år å få barn, etter 2 år så oppsøkte vi lege og skulle få hjelp. Vi fikk innkalling til St.Olavs i år egentlig. Men i februar ble jeg plutselig gravid selv om legen sa det var vanskelig å få til uten hjelp. Overlykkelig såklart, men så mistet jeg når jeg var 8uker. Har siden det hatt akkurat samme mens syklus som før SA’en. Vi har et barn fra før og ønsker å inderlig en liten bror eller søster. Hvor lang tid tok det for dere å bli gravid etter SA? Og der det noe som kan hjelpe på noe vis? Vi vurdere å kontakte legen igjen hvis det ikke går denne måneden heller. Anonymkode: c3780...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2 Del Skrevet 6. september 2021 1. Ble gravid på første forsøk 2. Ble gravid på første forsøk. Mistet. 3. Tok 10 mnd. Mistet. 4. Tok 3. Mnd, ble baby Anonymkode: 2b90f...4e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #3 Del Skrevet 6. september 2021 Ble faktisk gravid på første og eneste forsøk (uten å engang ha visst når eggløsning var) etter SA i uke 7. Gutten blir nå 14 år Anonymkode: 67a27...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 6. september 2021 #4 Del Skrevet 6. september 2021 1. Gravid første prøvemåned. SA ca veke 8-9. 2. Gravid igjen 2 mnd etterpå, på første prøvemåned. SA igjen ca veke 9. 3. Venta då ca 6mnd. Gravid igjen 2. prøvemåned som resulterte i ein gut ❤️ Lukke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. september 2021 #5 Del Skrevet 7. september 2021 Etter begge mine SA'er ble jeg gravid på første EL etterpå. Dette var tidligere aborter da rundt uke 6. Mens å senere aborter i uke 9 og 14 tok det flere måneder, hhv. 8 og 9 måneder å bli gravid igjen. Er nok dessverre ikke noe fasitsvar på dette. Jeg ville absolutt tatt kontakt med legen igjen om jeg var deg. Dere var jo i gang med utredning/hjelp, så tenker dere bør kunne fortsatt få det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #6 Del Skrevet 7. september 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Etter begge mine SA'er ble jeg gravid på første EL etterpå. Dette var tidligere aborter da rundt uke 6. Mens å senere aborter i uke 9 og 14 tok det flere måneder, hhv. 8 og 9 måneder å bli gravid igjen. Er nok dessverre ikke noe fasitsvar på dette. Jeg ville absolutt tatt kontakt med legen igjen om jeg var deg. Dere var jo i gang med utredning/hjelp, så tenker dere bør kunne fortsatt få det. Såpass ja, gikk det bra når du da ble gravid igjen? ja vi tenker å oppsøke hjelp igjen nå hvis det ikke klaffer nå i september. Er så utrolig lei av å vente nå. Anonymkode: c3780...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. september 2021 #7 Del Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Såpass ja, gikk det bra når du da ble gravid igjen? Den ene gangen endte i en senabort, mens den andre gangen gikk alt helt fint. Det sies at kroppen er ekstra fruktbar etter en SA, og det stemte i alle fall for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #8 Del Skrevet 7. september 2021 Amatariel skrev (26 minutter siden): Den ene gangen endte i en senabort, mens den andre gangen gikk alt helt fint. Det sies at kroppen er ekstra fruktbar etter en SA, og det stemte i alle fall for meg. Det funket ikke hos meg værtfall. Men nå fikk ikke jeg mens før et par måneder etterpå heller så. Håper det kan bli nå. Anonymkode: c3780...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå