OlsenHansen Skrevet 10. september 2021 #41 Skrevet 10. september 2021 Alterego666 skrev (4 minutter siden): Nei. Det er bare meg som kan gjøre meg til en kineser med et pennestrøk. Det er selvsagt både en byråkratisk og reell forutsetning at personen selv ønsker det. Han sa "la det bli lys, og det ble lys". Men jeg mener du strekker gudskomplekset litt langt her. 3
Gjest Alterego666 Skrevet 10. september 2021 #42 Skrevet 10. september 2021 OlsenHansen skrev (6 minutter siden): Han sa "la det bli lys, og det ble lys". Men jeg mener du strekker gudskomplekset litt langt her. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Nordmenn «Befolkning i Norge og juridisk tilhørighet (statsborgerskap)Rediger Nordmenn kan forstås som personer med norsk statsborgerskap eller personer som er bosatt og lever i Norge. Begrepet kan i dagligtale bli brukt om personer med en juridisk eller demografisk tilknytning til Norge, uavhengig av etnisitet, religion, språk, fødeland, familietilknytning eller andre karakteristika.»
OlsenHansen Skrevet 10. september 2021 #43 Skrevet 10. september 2021 Alterego666 skrev (1 minutt siden): https://no.m.wikipedia.org/wiki/Nordmenn «Befolkning i Norge og juridisk tilhørighet (statsborgerskap)Rediger Nordmenn kan forstås som personer med norsk statsborgerskap eller personer som er bosatt og lever i Norge. Begrepet kan i dagligtale bli brukt om personer med en juridisk eller demografisk tilknytning til Norge, uavhengig av etnisitet, religion, språk, fødeland, familietilknytning eller andre karakteristika.» Ja du er ikke alene med disse vrangforestillingene. Selv foretrekker jeg reelle holdepunkter som arv og kultur. En nordmann ser ut som meg og han har de samme kulturelle bagasjen som meg. Slik som hele verden naturlig forstod før wokeismen tok over og lettlurte menn og kvinner som deg ble bergtatt at ideen om at ingenting er og alt kan bli. I følge papirene dine så kan du jo sågar bli en kvinne i morgen hvis du ønsker det. Helt fantastisk dette her. Eggstokker og full pakke sånn over natten. 4
Gjest Alterego666 Skrevet 10. september 2021 #44 Skrevet 10. september 2021 OlsenHansen skrev (2 minutter siden): Ja du er ikke alene med disse vrangforestillingene. Du får korrigere Wikipedia, O’Allviter.
OlsenHansen Skrevet 10. september 2021 #45 Skrevet 10. september 2021 Alterego666 skrev (5 minutter siden): Du får korrigere Wikipedia, O’Allviter. Takk men jeg foretrekker å tenke selv. 4
Agnesjenta Skrevet 10. september 2021 #46 Skrevet 10. september 2021 Verken innvandring eller strømpris blir snakket om. Stem Demokratene! 3
Gjest Lampe1 Skrevet 11. september 2021 #47 Skrevet 11. september 2021 Alterego666 skrev (På 10.9.2021 den 17.41): https://no.m.wikipedia.org/wiki/Nordmenn «Befolkning i Norge og juridisk tilhørighet (statsborgerskap)Rediger Nordmenn kan forstås som personer med norsk statsborgerskap eller personer som er bosatt og lever i Norge. Begrepet kan i dagligtale bli brukt om personer med en juridisk eller demografisk tilknytning til Norge, uavhengig av etnisitet, religion, språk, fødeland, familietilknytning eller andre karakteristika.» Det er etniske nordmenn som utgjør det norske folk. Øvrige innbyggere er innvandrere.
Gjest Lampe1 Skrevet 11. september 2021 #48 Skrevet 11. september 2021 OlsenHansen skrev (På 10.9.2021 den 17.46): Ja du er ikke alene med disse vrangforestillingene. Selv foretrekker jeg reelle holdepunkter som arv og kultur. En nordmann ser ut som meg og han har de samme kulturelle bagasjen som meg. Slik som hele verden naturlig forstod før wokeismen tok over og lettlurte menn og kvinner som deg ble bergtatt at ideen om at ingenting er og alt kan bli. I følge papirene dine så kan du jo sågar bli en kvinne i morgen hvis du ønsker det. Helt fantastisk dette her. Eggstokker og full pakke sånn over natten. Å være norsk handler om avstamning og genetikk. Det kan ikke byttes.
Gjest Alterego666 Skrevet 11. september 2021 #49 Skrevet 11. september 2021 Lampe1 skrev (5 minutter siden): Det er etniske nordmenn som utgjør det norske folk. Øvrige innbyggere er innvandrere. [gjesp]
Gjest Lampe1 Skrevet 11. september 2021 #50 Skrevet 11. september 2021 Alterego666 skrev (1 minutt siden): [gjesp] Jeg oppfattet ikke kommentaren som så spennende. Du virker trøtt, og bør sove. Det samme gjelder meg 🙂
Fredelig Skrevet 12. september 2021 #51 Skrevet 12. september 2021 Det er en kjensgjerning at journalister tilhører venstresiden. Tildels langt til venstre. Det er journalistene/media som bestemmer hvilke saker som skal på dagsorden. I år er "miljø" valgt ut som toppsak foran valget. Dersom "innvandring" og dets konsekvenser hadde blitt valgt ut som toppsak, ville flere fått øynene opp for hvor stor innvirkning dette har på vårt samfunn. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå