Gå til innhold

Automatisk avspilling av youtube/video -hvordan stoppe det?

NenehGoji

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg vet ikke om det bare er hos meg, men om noen poster en youtubevideo i en tråd her på Kg, så vil den automatisk begynne å spille av. I tråder med mange videoer (Musikk-tråden f.eks) så er dette litt slitsomt! Ja egentlig alltid, spesielt om jeg sitter på mobildata på bussen ol., da blir det både dyrere og mobilen bruker mer strøm. I tillegg blir siden tregere av det, må liksom gå igjennom å stoppe alle sammen. 

Er dette noe som kan fikses fra Kg's side, eller er det i min nettleser det finnes en finurlig vei? Har ikke funnet ut av det med søk. 

Det skjer uavhengig av om jeg er innlogget på min youtube eller ikke bare for å ha nevnt det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei @NenehGoji

Hvilken nettleser bruker du og hvilken mobil er det? Jeg kan ikke reprodusere dette selv, og regner med vi hadde hørt mer om dette hvis det var et utbredt problem. Men vi vil naturligvis se om vi kan hjelpe deg med å unngå at det skjer for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TSP skrev (På 8.9.2021 den 11.45):

Hei @NenehGoji

Hvilken nettleser bruker du og hvilken mobil er det? Jeg kan ikke reprodusere dette selv, og regner med vi hadde hørt mer om dette hvis det var et utbredt problem. Men vi vil naturligvis se om vi kan hjelpe deg med å unngå at det skjer for deg. 

Hei! Jeg bruker chrome på både ipad og på android mobil. Er jo ikke så mange tråder som har flust av videoer, men i de trådene som har flere så merkes det godt ja, den ene etter den andre begynner når jeg prøver å scrolle forbi dem nedover siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...