Gå til innhold

Blir kvinner imponert over store ladninger eller ikke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lite prat hvor det lander. Hva liker kvinner? I ansiktet?

Anonymkode: a2f69...652

Alle andre steder på og i meg er ok. Ikke i ansiktet! 

Dette er imidlertid et annet tema, og det finnes egne tråder om det. 

Anonymkode: fb0bf...46a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lite prat hvor det lander. Hva liker kvinner? I ansiktet?

Liker ikke å få det i fjeset. Rygg, rumpe, mage eller pupper er å foretrekke.

Anonymkode: fb215...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ser ut som mange av dere misforstår både spørsmålet pg betydningen av ordet "imponert".

Spørsmålet var ikke om dere likte sperm eller ikke.

Ordet "imponert" betyr "noe som gjør inntrykk". 

Anonymkode: afa83...664

Det er nok hva mannen ellers gjør ut av det seksuelle som kan imponere. Det er svært lite imponerende med dårlig sex og så stor ladning. 

Anonymkode: fb0bf...46a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg blir nok litt imponert, tenker at han er ekstra kåt på meg om ladningen er stor. Elsker det 😍🤭

Anonymkode: 05574...67f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Litt, kanskje. 

Jeg blir mer imponert om du gir meg en orgasme.

Anonymkode: 3f955...cef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 6.9.2021 den 18.07):

Det har du rett i. Vi menn kan som kjent befrukte hundrevis, mens dere ......

Så det å ha en solid ladning, attraktiv kropp og kuk er bra kort. 

For forhold andre egenskaper i tillegg. Noe alle vet.

Ei dame i rett tidspunkt i syklusen velger menn med ONS egenskaper. En bra kuk, flott kropp og frisk sæd.

Sånn er nå naturen.

Menn vil være på topp fysisk.

Finnes sikkert de som ikke liker å ha bra spermmengde. Det er nå en og annen raring her inne. 

Anonymkode: e24e2...f9b

Å sprute mye betyr kun mer sædvæske pr ejalulat, antall sædceller er det samme. Og sannsynligvis betyr det at du ikke har runka på ei stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (På 6.9.2021 den 17.28):

Spot on den der.

Ja de synes det er kvalmt og ekkelt. Det sier meg at de bruker bare sex for å fange mannen og ikke til felles nytelse. Det å virkelig bli elsket og begjært er det ikke sikkert du som mann vil få oppleve. Dog vil du oppleve det å være en horebukk og paypig for hennes nytelse. 

Sæd er på ingen måte kvalmt/ekkelt. Om mannen spiser og drikker sunt, smaker sæden hans godt og har fin lukt/ konsistens. Jeg liker å kjenne sæden inni meg også.

Men stor mengde tror jeg menn blir mer imponert over enn de fleste damer. Jeg har kanskje blitt imponert 2-3 ganger over mengde, sånn visuelt om det havner på noens mage ol, men om jeg drikker det er det ikke bedre jo mer det er, liksom, og kommer han inni meg merker jeg neppe forskjell. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (På 6.9.2021 den 17.28):

Spot on den der.

Ja de synes det er kvalmt og ekkelt. Det sier meg at de bruker bare sex for å fange mannen og ikke til felles nytelse. Det å virkelig bli elsket og begjært er det ikke sikkert du som mann vil få oppleve. Dog vil du oppleve det å være en horebukk og paypig for hennes nytelse. 

Hvem sier det er kvalmt og ekkel? Det er bare sæd. 

Ut i fra dine opplevelser virker det som du bor på et lite sted med mange sære kvinner.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorvusCorax skrev (Akkurat nå):

Hvem sier det er kvalmt og ekkel? Det er bare sæd. 

Ut i fra dine opplevelser virker det som du bor på et lite sted med mange sære kvinner.  

Det er kun pripne damer igjen etter at MrAktiv har silt ut alle hotwives'ene. Damene til MrAktiv kommer bare i 2 utgaver. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.9.2021 den 20.32):

Hører så mye forskjellig.

Spermladninger, altså.

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- I do not avoid women. But I do deny them my essence.

Hvilken film? :)

Anonymkode: 64864...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ja jeg blir nok litt imponert, tenker at han er ekstra kåt på meg om ladningen er stor. Elsker det 😍🤭

Anonymkode: 05574...67f

Samme her. som en "kvittering" på godt utført jobb  😉🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper fornøyd iallfall. Gleder seg like mye til neste gang og enda større forventninger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
Mysticgirl skrev (På 6.9.2021 den 17.38):

Det er det jeg heller ikke kan forstå. Det deiligste som er , er jo å se at han er kåt og må sprute. Jeg bare elsker det og kan ikke skjønne de som ikke gjør det. 

Ja tenk om menn hadde synes det var ekkelt at kvinnen ble kåt og våt og spyttet ut om det kom noe fukt på tungen .

Men vi er alle forskjellige og må bare godta at slik er det :) 

Jeg respekterer det, men prøver samtidig å forstå hvordan det er mulig.

Prøver å sette meg inn i hvordan det ville være å skulle ligge med dama og syntes at fitta hennes er rar og lite innbydende. Og at når hun blir våt fordi hun er kåt, så syntes jeg det er ekkelt og frastøtende!?? Men jeg lukker øynene og ligger med henne alikevel? Hvorfor har jeg interesse av å ha sex når jeg syntes en så stor del av sexen er motbydelig? 🥱

For meg er sex en helhet. Ikke bare en del av noe. Og tenner jeg på dama, så tenner jeg på alt ved henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mysticgirl
HarryDotter skrev (19 timer siden):

Jeg respekterer det, men prøver samtidig å forstå hvordan det er mulig.

Prøver å sette meg inn i hvordan det ville være å skulle ligge med dama og syntes at fitta hennes er rar og lite innbydende. Og at når hun blir våt fordi hun er kåt, så syntes jeg det er ekkelt og frastøtende!?? Men jeg lukker øynene og ligger med henne alikevel? Hvorfor har jeg interesse av å ha sex når jeg syntes en så stor del av sexen er motbydelig? 🥱

For meg er sex en helhet. Ikke bare en del av noe. Og tenner jeg på dama, så tenner jeg på alt ved henne.

Helt enig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tenkt over mengden faktisk. Har vært ganske likt hos de jeg har hatt sex med mener jeg å erindre.

Så nei? 🤪 Tror uansett ikke jeg hadde brukt det ordet for å beskrive hva jeg ville følt i møte med en stor ladning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang det kommer et spørsmål med "blir kvinner imponert...." eller "Liker kvinner..." så er svaret ja, nei og kanskje. 
For det vil seff være noen som sier ja, andre som sier nei, og noen som ikke bryr seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 13.21):

Ser ut som mange av dere misforstår både spørsmålet pg betydningen av ordet "imponert".

Spørsmålet var ikke om dere likte sperm eller ikke.

Ordet "imponert" betyr "noe som gjør inntrykk". 

Nei. Det er forskjell på kvalitet og kvantitet. 

Anonymkode: 2f943...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...