AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Del Skrevet 4. september 2021 https://www.ador.com/promotions/ador-new-in.html?title=Ador New In&id=60d5bd69b00f2240e20d0287 Vurderer å bestille for over 1000 kr og da blir det gratis frakt. Men det gjelder vel kanskje ikke til Norge? Har aldri satt meg inn i reglene fordi jeg aldri har bestilt noe fra utlandet før. Så om jeg bestiller noe for over 39€ så får jeg gratis frakt selv om det semdes til Norge? Men må fortolle for 149 kr? Og hvordan er disse reglene hos nettbutikken ‘Wish’? Her markedsfører de jo med at varene er ferdig fortolt. Noen som vet om dette stemmer? Anonymkode: 31b5a...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Del Skrevet 4. september 2021 Den butikken er i Kina, og plaggene er ofte ikke som på bildene. Kan være lurt å handle et sted der du vet at det du ser er det du får. Samme gjelder Wish, mye ræl. Anonymkode: 65613...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #3 Del Skrevet 4. september 2021 Generelt varer fra utlandet må du beregne toll på. Et gebyr for å fortolle og moms på 25% for varens verdi. men har jeg har sluppet toll på små levereranser fra Wish og eBay fra Kina. Anonymkode: e668b...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå