Gå til innhold

Han sier ja til alt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt det opp med han flere ganger, at ungen hans er ganske bortkjemt. I går fikk ungen på 12 skyr, siden vårt barn på 1 får skyr. I dag sier hun «jeg skal ha skyr på butikken, kan du kjøpe det?» så sier faren «hvorfor det?» så sier hun «fordi det er tomt» så sier han «jada» 

Jeg irriterer meg mye over at hun nesten forventer å få ja, å når jeg ser på han etterpå så sier han bare «hva er det?». Hun får alt hun peker på, å skjeldent sier takk. Hun er dritsur for å hjelpe til i huset, å gjør som hun vil. 

skal jeg ta det opp flere ganger? Eller skal jeg bare bite det i meg? 

Anonymkode: c1151...c22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg forstått det riktig at 12-åringen er hans barn, mens 1-åringen er dere felles barn?

Det virker som at du bare er sjalu på barnet hans..

Anonymkode: b07bc...072

• Liker 27
Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)

Hvorfor skal ikke hun få skyr når deres barn på 1 år får det? Driver du forskjellsbehandling?

Endret av Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har jeg forstått det riktig at 12-åringen er hans barn, mens 1-åringen er dere felles barn?

Det virker som at du bare er sjalu på barnet hans..

Anonymkode: b07bc...072

Sjalu? Hvorfor virker jeg sjalu? 

Skrevet
Mysticgirl skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skal ikke hun få skyr når deres barn på 1 år får det? Driver du forskjellsbehandling?

Forskjellen er jo at hun har fått mye skyr, og måten hun spør på synes ikke jeg noe om, nesten sånn at hun forventer å få. Det er dyrt, å det er ikke noe hun trenger. Barnet på 1 år trenger det for å ha varierte måltid ut over dagen. Nå har barnet også vært syk, å har dårlig matlyst 

Skrevet

Er skyr dyrt?

Anonymkode: fe264...641

• Liker 17
Skrevet

Hva er problemet, ut over at du tydeligvis ikke liker 12-åringen og synes hun skal få kjip mat mens gullungen din koser seg med den gode maten?

Er det noe galt med skyr? Jeg spiser også skyr.

Anonymkode: 88b42...d9d

• Liker 28
Skrevet

Herregud, la barna få seg en skyr i ny og ned 😄 

Anonymkode: eac58...2c3

• Liker 8
Skrevet

Hadde virkelig ikke brydd meg om et av barna spurte om en kan kjøpe med skyr eller noe annet fra butikken som manglet hjemme. Hadde kjøpt med uten å mukke.

Anonymkode: b559f...d7b

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har tatt det opp med han flere ganger, at ungen hans er ganske bortkjemt. I går fikk ungen på 12 skyr, siden vårt barn på 1 får skyr. I dag sier hun «jeg skal ha skyr på butikken, kan du kjøpe det?» så sier faren «hvorfor det?» så sier hun «fordi det er tomt» så sier han «jada» 

Jeg irriterer meg mye over at hun nesten forventer å få ja, å når jeg ser på han etterpå så sier han bare «hva er det?». Hun får alt hun peker på, å skjeldent sier takk. Hun er dritsur for å hjelpe til i huset, å gjør som hun vil. 

Så problemet er egentlig ikke skyren. Dessverre har kg hang til henge seg opp ting, og nå tror jeg tråden kommer kun å handle om det.

Jeg skjønner det er frustrende at hun blir dritsur og gidder ikke hjelpe til i huset, hun er 12, jeg skjønner også at du reagere på at hun krever ting og heller ikke takker nei.

Og at far ikke setter grenser.

Jeg hadde fortsatt å tatt det opp, men velg kampene omhud. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så problemet er egentlig ikke skyren. Dessverre har kg hang til henge seg opp ting, og nå tror jeg tråden kommer kun å handle om det.

Jeg skjønner det er frustrende at hun blir dritsur og gidder ikke hjelpe til i huset, hun er 12, jeg skjønner også at du reagere på at hun krever ting og heller ikke takker.

Og at far ikke setter grenser. 

Jeg hadde fortsatt å tatt det opp, men velg kampene omhud. 

Skrevet

Han er far til begge og vil vel være rettferdig mot dem.

At du valgte ham som allerede var far og ettergivende som far til ditt barn, er jo litt seint å gjøre noe med nå.

Anonymkode: cec14...208

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Å herregud. Ta deg sammen ts! 

Anonymkode: 05022...6d1

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Forskjellen er jo at hun har fått mye skyr, og måten hun spør på synes ikke jeg noe om, nesten sånn at hun forventer å få. Det er dyrt, å det er ikke noe hun trenger. Barnet på 1 år trenger det for å ha varierte måltid ut over dagen. Nå har barnet også vært syk, å har dårlig matlyst 

Skyr koster 12kr! Har du ikke råd til det? Det er da virkelig ikke dyrt! Skjerp deg! Ærlig talt! Det er viktig med variert mat til 12-åringen også. Stemonster.

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skyr koster 12kr! Har du ikke råd til det? Det er da virkelig ikke dyrt! Skjerp deg! Ærlig talt! Det er viktig med variert mat til 12-åringen også. Stemonster.

Pussig, om jeg hadde skrevet at mitt eget barn var bortskjemt og svarte, så hadde jeg fått empati og forståelse her på kg. Men siden dette handler om mitt stebarn da er det jeg som er troll. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

12 kr kan bli 24. Om man skal kjøpe 5 skyr så blir det 60 kr. I tillegg til 2 ekstra blir det 84 kr. Så jo, det kan bli dyrt i lengden. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Pussig, om jeg hadde skrevet at mitt eget barn var bortskjemt og svarte, så hadde jeg fått empati og forståelse her på kg. Men siden dette handler om mitt stebarn da er det jeg som er troll. 

Skjerp deg. Du er virkelig ikke sann. La 12-åringen spise skyr. Hva er problemet ditt? 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

12 kr kan bli 24. Om man skal kjøpe 5 skyr så blir det 60 kr. I tillegg til 2 ekstra blir det 84 kr. Så jo, det kan bli dyrt i lengden. 

Det er virkelig ikke dyrt nei. Dere har vel et matbudsjett? For to vokse og to barn er det vel regnet at man bruker 5-6000 kr i måneden på det. Yoghurt av ulike slag er da en helt naturlig post å ha i det budsjettet. Hva mener du 12-åringen skal spise siden disse skyrene ruinerer deg? Det er ofte tilbud på skyr osv. Ta deg sammen. Så dårlig råd har du ikke når du har valgt å få et barn med denne mannen. 

• Liker 11
Skrevet

Jeg har vokst opp med to søsken.

Var den ene syk fikk den jo litt ekstra. Men da fikk alltid de to andre litt av det samme. 

Det er aldri ok at et barn sitter og ser på at et søsken får ekstra god mat, uten at de får tilsvarende. 

Anonymkode: ea52c...c7d

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...