Amatariel Skrevet 6. september 2021 #21 Del Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Oppdatering: Tok graviditetstest i stad, og den var negativ. Så da er det noe annet som gjør at jeg fortsatt har høy LH.🙄 Anonymkode: 345a5...dc6 Greit å få det utelukket i alle fall. Er ikke annet å gjøre enn å fortsette med testingen. Om testen aldri blir negativ så ville jeg nok kontaktet en gynekolog for litt oppfølging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #22 Del Skrevet 6. september 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Greit å få det utelukket i alle fall. Er ikke annet å gjøre enn å fortsette med testingen. Om testen aldri blir negativ så ville jeg nok kontaktet en gynekolog for litt oppfølging. Ja, det var godt at du tipset meg om det! Får teste igjen i morgen og krysse fingrene for negativ test da🤞🏻 Anonymkode: 345a5...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #23 Del Skrevet 8. september 2021 Hei! TS her igjen. Hvordan vil dere tolke denne serien? Er de fire siste testene negative? Eller er det nå jeg bør ringe gynekologen? Jeg har fortsatt en forkjølelse i kroppen, som jeg lurer på om kan ha tuklet med eggløsningen denne gangen. Tempingen har vært helt på styr pga forkjølelsen hvert fall, så den kan jeg ikke stole på. Har tatt tester hver syklus siden mars, men aldri opplevd dette, så jeg er både forvirret og litt stresset.😳 Anonymkode: 345a5...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 8. september 2021 #24 Del Skrevet 8. september 2021 Dei siste er svakare enn teststreken så eg ville sjølv ha tolka dei som negative ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #25 Del Skrevet 8. september 2021 Miss_pancake skrev (15 minutter siden): Dei siste er svakare enn teststreken så eg ville sjølv ha tolka dei som negative ja Blir jo helt blind når man stirrer på disse flere ganger om dagen😅 Men det er det jeg har syntes selv også, så da stoler jeg på det.😇 Anonymkode: 345a5...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. september 2021 #26 Del Skrevet 8. september 2021 Ja enig, de fire siste ville jeg ha tolket som negativ. Tips til en annen gang: jeg tok egentlig alltid strimler jeg også, men når jeg ble svært usikker så dobbeltsjekket jeg med en clearblue digital test - da sa den klart i fra om det var positivt eller negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #27 Del Skrevet 8. september 2021 Amatariel skrev (4 minutter siden): Ja enig, de fire siste ville jeg ha tolket som negativ. Tips til en annen gang: jeg tok egentlig alltid strimler jeg også, men når jeg ble svært usikker så dobbeltsjekket jeg med en clearblue digital test - da sa den klart i fra om det var positivt eller negativt. Puh, godt å høre! Da skal jeg ikke teste mer nå! Ja, jeg pleier alltid å gjøre det jeg også, og tok en sammen med den siste strimmeltesten den 6., og da ble begge negative. Så hadde egentlig slått meg til ro med det, men så testet jeg på nytt den 7., og da de var sterkere enn dagen før ble jeg usikker igjen. Men da var jeg tom for de digitale testene!😅 Anonymkode: 345a5...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #28 Del Skrevet 9. september 2021 Et kjapt spørsmål til i denne tråden: Når det går så mange dager med høy LH uten at eggløsningen faktisk skjer, er det ikke da en fare for at egget kan ha fått forringet kvalitet når det til slutt slipper? Hvis det ikke slipper når det er modent blir det vel dårligere? Noen som vet? Anonymkode: 345a5...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå