AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Del Skrevet 4. september 2021 Jeg har fått positive EL-tester i tre dager nå, er dette normalt?? Betyr det at egget har problemer med å slippe? Har ikke PCOS eller andre ting som skal være til hinder for eggløsning, men syns dette er litt rart. Anonymkode: 345a5...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 4. september 2021 #2 Del Skrevet 4. september 2021 Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #3 Del Skrevet 4. september 2021 Laura80 skrev (8 minutter siden): Bilde? Hadde to sånne i går, og en i dag. Den på torsdag tok jeg ikke bilde av. Anonymkode: 345a5...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Del Skrevet 4. september 2021 Enkelte kan ha lang og slak kurve. Tester du på morgenurin? Den er ofte for konsentrert. Anonymkode: ba3fc...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #5 Del Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Enkelte kan ha lang og slak kurve. Tester du på morgenurin? Den er ofte for konsentrert. Anonymkode: ba3fc...949 Nei, testet kl 17 torsdag, 14 og 18 i går, og kl 11 i dag (ikke første urinen). Anonymkode: 345a5...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 4. september 2021 #6 Del Skrevet 4. september 2021 Kan du være gravid, før du begynte å el-teste? Graviditet kan gi positive tester. Eller kan du ha pco uten at du vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelur1 Skrevet 4. september 2021 #7 Del Skrevet 4. september 2021 Jeg hadde positiv el-test først to dager på rad, så sank det i 4-5 dager før jeg brått fikk tre nye dager med positive tester. Deretter ble de klart negative med en gang, og jeg endte med å bli gravid den syklusen 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #8 Del Skrevet 4. september 2021 Laura80 skrev (2 timer siden): Kan du være gravid, før du begynte å el-teste? Graviditet kan gi positive tester. Eller kan du ha pco uten at du vet det? Tror ikke det altså, for jeg hadde mensen for 14 dager siden. Og tok g-tester før det som var negative. Har blitt grundig sjekket, og har ingen tegn til pco eller noe annet, så det er i utgangspunktet ikke noe galt.🤷🏼♀️Blir ikke helt klok på dette😆 Anonymkode: 345a5...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #9 Del Skrevet 4. september 2021 Snuppelur1 skrev (1 time siden): Jeg hadde positiv el-test først to dager på rad, så sank det i 4-5 dager før jeg brått fikk tre nye dager med positive tester. Deretter ble de klart negative med en gang, og jeg endte med å bli gravid den syklusen 🙂 Oi, det var rart! Men så bra at du ble gravid da☺️☺️ Anonymkode: 345a5...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelur1 Skrevet 5. september 2021 #10 Del Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Oi, det var rart! Men så bra at du ble gravid da☺️☺️ Anonymkode: 345a5...dc6 Men, kan hende det var hcg som slo ut på det som ble tolket som den andre LH-økningen også da.. Har hørt om flere som får feilaktig positiv EL-test når en allerede er gravid da molekylet til LH visstnok er så likt hcg at noen tester ikke helt klarer skille det 🙂 Er absolutt ikke ekspert på området, gjengir bare det jeg selv har blitt fortalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #11 Del Skrevet 5. september 2021 Snuppelur1 skrev (14 minutter siden): Men, kan hende det var hcg som slo ut på det som ble tolket som den andre LH-økningen også da.. Har hørt om flere som får feilaktig positiv EL-test når en allerede er gravid da molekylet til LH visstnok er så likt hcg at noen tester ikke helt klarer skille det 🙂 Er absolutt ikke ekspert på området, gjengir bare det jeg selv har blitt fortalt Ja, det har jeg også lest om😊 Men tror ikke det er tilfellet for min del, jeg hadde mensen når jeg skulle og alt sånn. Men EL-testen er søren meg positiv i dag også, så nå er jeg på fjerde dagen med positive EL-tester. Det har ALDRI skjedd før. Skjønner ingenting😳 Klarer ikke kroppen å slippe egget, liksom? Anonymkode: 345a5...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonnis Skrevet 5. september 2021 #12 Del Skrevet 5. september 2021 Vanlig. Noen har lang lh topp mens andre har kort.. Jeg har bestandig 3 dager med posiitiv el test☺️ Første dagen er den vanlig positiv, andre dagen knall positiv, tredje dagen er den akkurat positiv for så å være negativ den 4 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. september 2021 #13 Del Skrevet 6. september 2021 Jeg hadde en syklus med positiv EL-test fire dager på rad tidligere i år. Frustrerende når man bare vil at testen skal bli negativ igjen, men var ingenting galt. Bare lang LH-topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #14 Del Skrevet 6. september 2021 I dag ser strimmelsamlingen min sånn ut. 5. dag på rad med positive tester. Jeg skjønner absolutt ingenting!! Har ikke PCO og er ikke gravid. Er riktignok forkjølet, og begynner nå å lure på om det kan være grunnen til at egget sliter med å slippe? At kroppen er opptatt med å få forkjølelsen ut av kroppen og prioriterer dette foran eggslipp? Anonymkode: 345a5...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. september 2021 #15 Del Skrevet 6. september 2021 Når tok du g-test sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #16 Del Skrevet 6. september 2021 Amatariel skrev (13 minutter siden): Jeg hadde en syklus med positiv EL-test fire dager på rad tidligere i år. Frustrerende når man bare vil at testen skal bli negativ igjen, men var ingenting galt. Bare lang LH-topp. Ja, veldig frustrerende. Merkelig at noen LH-topper er så lange! Jeg er på 5. dagen nå.. Anonymkode: 345a5...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #17 Del Skrevet 6. september 2021 Amatariel skrev (Akkurat nå): Når tok du g-test sist? Før jeg fikk mensen sist, det er ca 2,5 uke siden nå. De var blendahvite, og mensen kom når den skulle og var helt vanlig. Har ikke hatt et eneste graviditetssymptom, så kan ikke skjønne at det kan være det. Anonymkode: 345a5...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. september 2021 #18 Del Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Før jeg fikk mensen sist, det er ca 2,5 uke siden nå. De var blendahvite, og mensen kom når den skulle og var helt vanlig. Har ikke hatt et eneste graviditetssymptom, så kan ikke skjønne at det kan være det. Anonymkode: 345a5...dc6 Det kan ha vært for tidlig da. Jeg har opplevd nøyaktig det samme - fikk mensen og var jo derfor sikker på at jeg ikke var gravid. Fikk dermed sjokk når jeg to uker senere begynte med EL-testing og fikk etter mine beregninger overraskende tidlig positiv EL-test. Kastet meg derfor over en g-test, og den ble positiv den! Så du må forsøke å ta en på nytt igjen nå. Jeg hadde temmelig normal mensen med myye blødning over flere dager. Legene fant aldri ut hvorfor det skjedde, de bare avskrev det som tidlig svangerskapsblødning. For gravid var jeg, og alt var bra med spiren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #19 Del Skrevet 6. september 2021 Amatariel skrev (2 minutter siden): Det kan ha vært for tidlig da. Jeg har opplevd nøyaktig det samme - fikk mensen og var jo derfor sikker på at jeg ikke var gravid. Fikk dermed sjokk når jeg to uker senere begynte med EL-testing og fikk etter mine beregninger overraskende tidlig positiv EL-test. Kastet meg derfor over en g-test, og den ble positiv den! Så du må forsøke å ta en på nytt igjen nå. Jeg hadde temmelig normal mensen med myye blødning over flere dager. Legene fant aldri ut hvorfor det skjedde, de bare avskrev det som tidlig svangerskapsblødning. For gravid var jeg, og alt var bra med spiren. I alle dager.. Det har ikke falt meg inn engang!😱 Så utrolig merkelig at det går an når mensen kommer som vanlig og er normal. Ja, da skal jeg ta en test senere i dag, bare for å se! Tusen takk! Anonymkode: 345a5...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #20 Del Skrevet 6. september 2021 Oppdatering: Tok graviditetstest i stad, og den var negativ. Så da er det noe annet som gjør at jeg fortsatt har høy LH.🙄 Anonymkode: 345a5...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå