Gå til innhold

Vis meg din tinder-statistikk!

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 hour ago, Poision-Ivy said:

Hvis målet er å få flest mulig likes så har gjennomsnittsmannen det vanskeligere enn gjennomsnittskvinnen.

Men hvorfor skal jeg matche med menn som åpenbart ikke passer sammen med meg? Kvinnene må ta hele sorteringsjobben fordi en "like" ikke betyr noen ting - kun at mannen ikke synes du er komplett frastøtende og trolig ville gått med på å ha sex med deg om du lot ham. Hipp hurra? 

Hvis jeg "liker" en mann så betyr det at jeg allerede har vurdert avstand, utseende og den info jeg får om livsstil og interesser utfra profilen som kompatibelt med meg og jeg vil være villig til å bruke tid på å møte vedkommende og bli bedre kjent.

Det blir mange "bomturer" om man går rundt og venter på en perfekt match men om man bare snur på det og tenker over den spennende opplevelsen det er å plutselig hoppe rett inn i livet til en fremmed for noen timer, så er det i seg selv bra nok! Har angret på ett av ca. tjue slike første møter/dates siste året. Har blitt noen bra samtaler 👍 

Samme her. Har likt 65 av 11053, men har da til gjengjeld møtt hele 16 av dem, og flere av disse har jeg fremdeles god kontakt med og møter 

Anonymkode: 0262d...e40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er meg, ganske brutale tal :)

my-tinder-insights-swipes-and-matches.png

my-tinder-insights-women-vs-men.png

Anonymkode: ea10b...ac7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 19.30):

Dette burde være en øyeåpner for dete kvinner som klager over resultat på tinder. Dere kan ikke forestille dere om hvordan det er å være mann der. 1007 swipes - 24 matcher. Selvtilliten deres hadde fått seg en knekk. Vær glad dere ikke dater dere selv. En kvinne prøvde livet som mann på tinder og ble straks demotivert og deprimert. Gjør noen Googlesøk og sjekk YouTube.

Det verste er at dette  sikkert er en normalt hyggelig og oppegående fyr også:) 

Jeg tror vi kan konkludere med at online dating er tøffere og hardere for menn. Dere kvinner har dating på easy mode. 

Anonymkode: 1bef0...909

Kan du forestille deg hvordan det er å være kvinne da som får x antall likes der 99% uansett bare vil ligge? Hvorfor skal jeg være glad og fornøyd over at xxx menn vil knulle meg? Hvem av dem er seriøse og hvordan vite det? Og ikke server noe piss om at 20% menn går på rundgang for det er en ren løgn. Du kan også se at menn sveiper de fleste kvinner til venstre og modelldamene til høyre. Aner du hvor mange kvinner det er som ikke er på Tinder feks? Hvis menn skal få bedre respons så må de slutte å bare være ute etter sex for det er vel kanskje 1% som vil noe mer.

Anonymkode: 9e5e3...98c

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-9-2 den 19.30):

Dette burde være en øyeåpner for dete kvinner som klager over resultat på tinder. Dere kan ikke forestille dere om hvordan det er å være mann der. 1007 swipes - 24 matcher. Selvtilliten deres hadde fått seg en knekk. Vær glad dere ikke dater dere selv. En kvinne prøvde livet som mann på tinder og ble straks demotivert og deprimert. Gjør noen Googlesøk og sjekk YouTube.

Jeg tror vi kan konkludere med at online dating er tøffere og hardere for menn. Dere kvinner har dating på easy mode. 

Har swipet mer enn ham i syv år og har bare blitt brukt av menn jeg elsker. 

Anonymkode: 5c579...877

Skrevet

Ingen stor overraskelse akkurat, men flere av dere som virker veldig selektive. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-9-3 den 14.29):

Tror du at det jevnt over er like tøft for damer som menn på tinder?

Tror du det er like mange damer som menn som ikke har sjans på tinder?

Hvor mange venstresveip tok du da? "Problemet" med tinder er jo at de samme mennene blir likt av alle. Og at veldig mange menn får ingen likes. Hvis du hadde sveipa flere til høyre ville du jo fått masse matcher, menn får jo ingen likes. Forskjellen er jo enorm

Anonymkode: 203af...318

Jeg tok ca 150 venstresveiper. Og jeg sveipet helt vanlige, normale menn til høyre - med vanlig utseende, vanlig jobb og så videre. De jeg sveipet til venstre var enten alt for unge for meg, eller hadde andre preferanser/livsplaner enn meg - for eksempel, de ville ikke date noen med barn. Så hvis jeg hadde sveipet flere til høyre, ville jeg mest sannsynlig ikke ha fått noen flere matcher, siden disse mennene var ute etter noe annet enn jeg kunne tilby.

Anonymkode: 357bf...ff8

Skrevet

Jeg kunne fått matchraten til 100%,  hvis jeg ville ha det til å se bra ut på papiret. Det er bare å kjøpe gold, bruke passport til en større by, og vente på at likesene triller inn. Vet ikke hva dette gjør med min plass i bunken?  

Anonymkode: c4c72...c2d

Skrevet

Spørsmål om denne nettsida:

1. Hvor lang tid tar det å få tilsendt disse «stats»-a?

2. Tar den med all aktivitet ever? Sånn som jeg som har vært ut og inn av tinder i mange år - tar den med aktivitet helt siden tidenes morgen? Eller kun fra siste gang man lagde konto?

Anonymkode: 871b7...995

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Spørsmål om denne nettsida:

1. Hvor lang tid tar det å få tilsendt disse «stats»-a?

2. Tar den med all aktivitet ever? Sånn som jeg som har vært ut og inn av tinder i mange år - tar den med aktivitet helt siden tidenes morgen? Eller kun fra siste gang man lagde konto?

1. Et døgn kanskje.  

2. I mitt tilfelle, bare fra siste gang jeg lagde konto. Desverre.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

1. Et døgn kanskje.  

2. I mitt tilfelle, bare fra siste gang jeg lagde konto. Desverre.  

Ah. Kjipt. 
Takk for svar😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 19.30):

Ok. Det er veldig trist at det er så vanskelig for menn på datemarkedet og jeg har inntrykk av at mange kvinner har høye standarder og forventninger, men hva tenker du er løsningen?  

Tinder er jo en app der man dømmer etter utseende.  Attraktiv - Not.  Menn synes mange flere er attraktive enn kvinner synes. Om man bare skal se på utseende og er på en app som Tinder, så blir det jo som å se i en katalog fra H&M, man blar jo forbi det meste, og velger de flotteste alternativene. Utvalget er stort, men det er bare et fåtall som passer til/kler meg. Om du virkelig vil få likes, må du være venn med kvinner og de må bli kjent med deg, og like deg for den du er, da kan du lettere få deg dame/date på tross av skavanker her og der, akkurat som kvinner. Gode venninner har venninner de kan ønske å matche deg med, om de mener at du er en bra fyr. På Tinder bruker man 5 sekunder på å vurdere utseende til en fyr, men det sier jo ingenting om han som person.

Skjønner ikke at folk fortsatt gidder det Tindergreiene? Det er for folk i 20-årene, som vil pule! 

Anonymkode: b9154...cd7

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Kan du forestille deg hvordan det er å være kvinne da som får x antall likes der 99% uansett bare vil ligge? Hvorfor skal jeg være glad og fornøyd over at xxx menn vil knulle meg? Hvem av dem er seriøse og hvordan vite det? Og ikke server noe piss om at 20% menn går på rundgang for det er en ren løgn. Du kan også se at menn sveiper de fleste kvinner til venstre og modelldamene til høyre. Aner du hvor mange kvinner det er som ikke er på Tinder feks? Hvis menn skal få bedre respons så må de slutte å bare være ute etter sex for det er vel kanskje 1% som vil noe mer.

Ikke meg som ble sitert, til info. Man kan jo aldri vite sikkert, men en kombinasjon av tekst og bilder bør kunne gi en god pekepinn på hvor seriøs man er. Dette med 20% eller deromkring har det vel blitt forska på. Menn flest har faktisk ikke så mange hakk i sengestolpen. En mindre gruppe menn står for nesten all tilfeldig/følelsesløs sex. Resten er stort sett i et forhold eller ser etter det.

Personlig er jeg tydelig på hvem jeg er og hva jeg vil, men det slår ikke godt ut på Tinder. Får nesten ikke reelle likes, men stort sett noen få falske profiler samt noen 12000 kilometer unna. Høyst 1-2 matcher før profilen ikke genererer noe som helst. På eksempelvis Sukker lønner det seg derimot å skrive godt og fremstå seriøs, det funker etter min erfaring.

Anonymkode: 0ab2c...0d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.9.2021 den 9.49):

De er de som er ti år eldre enn deg, førti kilo tyngre enn deg, uføre pga. psykisk sykdom og har fem katter.

Anonymkode: 937b2...b57

Om jeg er 8 år eldre, 25 kg tyngre enn deg, ufør pga fysisk sykdom og bare har to katter, funker jeg da? 🤞😇

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Skjønner ikke at folk fortsatt gidder det Tindergreiene? Det er for folk i 20-årene, som vil pule! 

Hva gjør folk i 20 årene, som ønsker seg en kjæreste da? Og hva skal de på 30-100 som vil pule, gjøre? 

Jeg spør nå bare, siden du tydeligvis er sjef Tinder. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva gjør folk i 20 årene, som ønsker seg en kjæreste da? Og hva skal de på 30-100 som vil pule, gjøre? 

Jeg spør nå bare, siden du tydeligvis er sjef Tinder. 

Hahahaha, ja, god kommentar. 👌😁

Tinder er bare for de som vil pule da, uansett alder. 

(*Men for å være ærlig, har jeg ikke peiling på Tinder, har aldri vært der selv. 🤫😉)

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tinder er bare for de som vil pule da, uansett alder. 

(*Men for å være ærlig, har jeg ikke peiling på Tinder, har aldri vært der selv. 🤫😉)

Til å ikke ha peiling, så uttaler du deg temmelig sikkert.  Hvis 90% av kvinnene bare er ute etter et fast forhold, og 90% av mennene bare vil pule, blir det automatisk en puleapp da? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Neida, legg ut en seriøs profil og sveip på tilsvarende seriøse profiler så handler det plutselig ikke bare om puling lengre.

Hilsen mann 49 som fant kjæresten sin på tinder. Vi har det veldig hyggelig utenom pulingen også. 

Anonymkode: fb5da...3c4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Og ikke server noe piss om at 20% menn går på rundgang for det er en ren løgn.

Statistikken forteller vel at det ikke er løgn. 

Faktisk langt færre enn 20 % også. 5-10 % kanskje.

Anonymkode: 66990...e2e

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er ikke en myte om at kvinner ønsker topp 10% på tinder. Menn med høy status, god jobb og utseende. Men dette regnestykket går ikke opp. Disse mennene kan velge og vrake blant kvinner, og gjør mest sannsynlig det. 

Resten av mennene blir frustrerte. Og kvinnene som ikke får noe mer enn litt sengehygge blir skuffa over at Chad ikke vil binde seg, og velger andre. Slik går datingen i en evig karusell. 

• Liker 1
Skrevet

Var litt artig å se statistikken! Greit å se hvor mange man sveipet som man ikke fikk! Glemmer jo slikt.

7C6FC7E0-922B-450D-B263-FD66A3871EB9.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...