Gå til innhold

Vis meg din tinder-statistikk!

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hvem er de minst attraktive damene for menn? Er det alle damene som ikke ser ut som modeller?

Anonymkode: ae00d...f58

Overhodet ikke. Jeg har i flere år sveipet de peneste til venstre, men tørkeperioden har blitt lang nå og jeg har egentlig ingen andre arenaer, så nå har jeg startet med å sveipe de pene til høyre.

Føler at jeg tenker ganske realistisk, kjenner min egen hylle osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
someone_here skrev (13 timer siden):

Wow, bor du i Oslo?

Trondheim

Anonymkode: c9479...2bd

Skrevet (endret)
norw skrev (8 timer siden):

En kompis sveipa over fire hundre på rad til høyre, noe som resulterte i 2-3 matcher. Han var ikke særlig blid, men så brutalt er det. Jeg kommer ikke til å gjøre det samme selv.

Det er tøft for oss gutta, ja.

Endret av StripeteM
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dette burde være en øyeåpner for dete kvinner som klager over resultat på tinder. Dere kan ikke forestille dere om hvordan det er å være mann der. 1007 swipes - 24 matcher. Selvtilliten deres hadde fått seg en knekk. Vær glad dere ikke dater dere selv. En kvinne prøvde livet som mann på tinder og ble straks demotivert og deprimert. Gjør noen Googlesøk og sjekk YouTube.

Det verste er at dette  sikkert er en normalt hyggelig og oppegående fyr også:) 

Jeg tror vi kan konkludere med at online dating er tøffere og hardere for menn. Dere kvinner har dating på easy mode. 

Anonymkode: 1bef0...909

Joda, det kan vi. Min tinderstatistikk i singelperioden var 450 right swipes og 10 matcher. 5 av dem ønsket å chatte, 2 stk var egentlig uinteressert fra dag 1 og chattet med damer som tidsfordriv fordi de kjedet seg. 1 ønsket sex og at jeg skulle reise til ham for å møte ham (tvers over landet) - da måtte jeg faktisk svare at helvete skal fryse over før jeg begynner å betale for k*k. 1 var desperat og ville hooke opp med noen bare for å få sex og ikke være alene, var ikke interessert i meg som person. Den siste giftet jeg meg med. Han var også slik som fikk lite respons, men så var den ene riktige responsen helt riktig :) 

Anonymkode: 357bf...ff8

• Liker 2
Skrevet
StripeteM skrev (29 minutter siden):

Det er tøft for oss gutta, ja.

Kan være tøft for damer også, hvis vi ikke er pene nok.

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror du at det jevnt over er like tøft for damer som menn på tinder?

Tror du det er like mange damer som menn som ikke har sjans på tinder?

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Min tinderstatistikk i singelperioden var 450 right swipes og 10 matcher.

Hvor mange venstresveip tok du da? "Problemet" med tinder er jo at de samme mennene blir likt av alle. Og at veldig mange menn får ingen likes. Hvis du hadde sveipa flere til høyre ville du jo fått masse matcher, menn får jo ingen likes. Forskjellen er jo enorm

Anonymkode: 203af...318

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har slettet Tinder. Men jeg må jo si at å få et Forhold ut av 41 dager på Tinder er mye bedre statistikk enn jeg som kvinne har hatt. Har vært av og på Tinder i 1,5 år, sikkert møtt rundt 10-15 stk til første date (kanskje chattet med dobbelt så mange, og like mange har jeg aldri fått svar fra etter match), datet over en stund og hatt sex med 2, ingen forhold. Og ja, det er jeg som har avvist de jeg datet en stund, da det viste seg at vi ikke passet sammen. Etter første date var det like ofte mennene som ikke var interessert (eller som regel var ingen av oss interessert)

Har dog møtt en på Sukker nå. Det tok 1 uke.

Det er mye tilfeldigheter. Man må treffe på en som er ritkig for deg. 

Endret av Engel
Skrevet
norw skrev (4 timer siden):

Overhodet ikke. Jeg har i flere år sveipet de peneste til venstre, men tørkeperioden har blitt lang nå og jeg har egentlig ingen andre arenaer, så nå har jeg startet med å sveipe de pene til høyre.

Føler at jeg tenker ganske realistisk, kjenner min egen hylle osv.

Nå har vel mange forskere bevist at de fleste menn har for høye tanker om seg selv og ofte bedømmer seg selv som mer attraktive  enn det resten av samfunnet synes. Så ja, de fleste menn kjenner ikke sin egen hylle. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dette burde være en øyeåpner for dete kvinner som klager over resultat på tinder. Dere kan ikke forestille dere om hvordan det er å være mann der. 1007 swipes - 24 matcher. Selvtilliten deres hadde fått seg en knekk. Vær glad dere ikke dater dere selv. En kvinne prøvde livet som mann på tinder og ble straks demotivert og deprimert. Gjør noen Googlesøk og sjekk YouTube.

Det verste er at dette  sikkert er en normalt hyggelig og oppegående fyr også:) 

Jeg tror vi kan konkludere med at online dating er tøffere og hardere for menn. Dere kvinner har dating på easy mode. 

Han sveiper sikkert på absolutt alle kvinner. Er det overraskende at han ikke får mange matcher? 

Anonymkode: 6d583...748

• Liker 1
Skrevet

Jeg betalte for et halvt års abonnement på Tinder i mai (idiot, jeg vet). Har ikke giddet å logge inn enda. Orker ikke. Psyken min er ikke sterk nok. Jeg vet hvordan det er der inne. Tror heller jeg skal sjekke opp jenter i butikken. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Han sveiper sikkert på absolutt alle kvinner. Er det overraskende at han ikke får mange matcher? 

Anonymkode: 6d583...748

Ts her, som du ser av grafikken sveipet jeg ca 20% til høyre.

Anonymkode: fb5da...3c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvordan skal kvinner utifra et bilde på tinder vite at fyren er hyggelig og oppegående? Kanskje det er menn som sveiper kun til høyre på damer de ikke har sjans på og dermed ender de opp med få matches? 

Det er kan godt være at mange menn sveiper på damer de ikke har kjangs på, men føler likevel den overveldende statistikken og tallenes tale er ganske klar her. 

• Liker 1
Skrevet
DeLorean skrev (30 minutter siden):

Jeg betalte for et halvt års abonnement på Tinder i mai (idiot, jeg vet). Har ikke giddet å logge inn enda. Orker ikke. Psyken min er ikke sterk nok. Jeg vet hvordan det er der inne. Tror heller jeg skal sjekke opp jenter i butikken. 

Jeg vil hevde at det er mer modig å sjekke damer i butikken enn å sveipe på ansikt i komforten av egen sofa. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis du tror det er "tøft" for damer så kan du trøste deg med at all statistikk sier at det er ufattelig mye verre for menn....

Det sier seg selv at det ikke går veldig bra når "markedet" er som det er for noen av kjønnene, menn som ikke er blant de 10% mest attraktive har ikke sjans og kvinner som sikter seg inn mot menn som er langt over deres liga blir skuffet gang på gang når de bare får et ligg.

En brutalt ærlig app som forteller deg hvor i "prosent" (percentile) du ligger selv, f.eks. at du gjør det bedre enn 50% av menn/kvinner og er helt midt på treet og samtidig viser deg folk i omtrent samme klasse ville kanskje vært bedre, men den hadde bare ødelagt selvtillitten til alle. Ingen vil høre at de er 3/10, åpenbart.

Til syvende og sist er begge kjønn skyldige (menn fordi de gir "like" til jenter som er langt under dem og lager inflasjon i likes, og kvinner fordi de nekter å ha noe å gjøre med de på sitt nivå), men resultatet blir jo det samme.

Det er mange ting man kunne gjort for å lage en app som hadde bedre resultater for alle, men de er jo først og fremst ute etter å tjene penger, ikke å skape lykkelige par.

Anonymkode: 3ae44...3c1

• Liker 2
Skrevet

Da fikk jeg min :) 

image.thumb.jpeg.64d33bbc5d73b7326ce4dd069bb6e2da.jpeg

Anonymkode: 0262d...e40

• Liker 1
Skrevet

Kvinner og menn i gjennomsnitt var ikke SÅ ulikt som enkelte skal ha det til 🤔

image.thumb.jpeg.39c10e94e8952aabf341d76d400a9750.jpeg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner og menn i gjennomsnitt var ikke SÅ ulikt som enkelte skal ha det til 🤔

image.thumb.jpeg.39c10e94e8952aabf341d76d400a9750.jpeg

Da snakker jeg om kresenhet og ikke antall matcher så klart, der er det enorm forskjell som de fleste vet.

Skrevet

Trodde ikke jeg hadde swipet så mye. Har den dag i dag 70 matcher, så det tallet er helt feil.. har nok slettet noen og så vet jeg at rundt 30-40 har slettet meg.. Må jo være mange flere som jeg har slettet og folk som har slettet meg da, kan nesten ikke forstå at det er over 100 til jeg har matchet med tidligere.. 

3575BAA3-C35E-4038-860A-6D90C920BF7F.jpeg

6DF8EFE7-CB82-4245-A00C-D1CDD9AF2BC1.jpeg

Anonymkode: f9d48...9c0

• Liker 1
Skrevet

Dette er 13 måneder med sveiping av kjedsomhet.  

my-tinder-insights-swipes-and-matches.png

Anonymkode: c4c72...c2d

Skrevet

Hvis målet er å få flest mulig likes så har gjennomsnittsmannen det vanskeligere enn gjennomsnittskvinnen.

Men hvorfor skal jeg matche med menn som åpenbart ikke passer sammen med meg? Kvinnene må ta hele sorteringsjobben fordi en "like" ikke betyr noen ting - kun at mannen ikke synes du er komplett frastøtende og trolig ville gått med på å ha sex med deg om du lot ham. Hipp hurra? 

Hvis jeg "liker" en mann så betyr det at jeg allerede har vurdert avstand, utseende og den info jeg får om livsstil og interesser utfra profilen som kompatibelt med meg og jeg vil være villig til å bruke tid på å møte vedkommende og bli bedre kjent.

Det blir mange "bomturer" om man går rundt og venter på en perfekt match men om man bare snur på det og tenker over den spennende opplevelsen det er å plutselig hoppe rett inn i livet til en fremmed for noen timer, så er det i seg selv bra nok! Har angret på ett av ca. tjue slike første møter/dates siste året. Har blitt noen bra samtaler 👍 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...