AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Skilt mann, 50, her. Hadde vært kult å se stat's fra dere andre. tinderinsights.com er et nettsted som tar data du laster opp fra tinder og visualiserer det (noen tekstbokser fyller du ut selv, tinder kan jo ikke vite hvor mange av datene du har hatt sex med...) Anonymkode: fb5da...3c4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Hvem gidder bruke tid på dette? Anonymkode: d8324...177 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem gidder bruke tid på dette? Anonymkode: d8324...177 På å henge på KG, mener du? Eller tinder? Anonymkode: fb5da...3c4 7
FunnyBoy123 Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 Swipet til høyre: 481 damer. Matcher: 311. Chats: 137. Dates: 55. Sex: Sier jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 Gidder ikke hente ned info, men etter drøye to måneder på Tinder har jeg 50 likes, derav 33 har blitt matches. Fire har enten sendt meg melding, eller svart på min. Har ikke møtt noen. Anonymkode: 937b2...b57
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 Er jente. Etter et par dager på tinder har jeg over 3000 likes og bare matchet med 2-3 stk, er kresen. Anonymkode: ee0b4...308 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #7 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skilt mann, 50, her. Hadde vært kult å se stat's fra dere andre. tinderinsights.com er et nettsted som tar data du laster opp fra tinder og visualiserer det (noen tekstbokser fyller du ut selv, tinder kan jo ikke vite hvor mange av datene du har hatt sex med...) Anonymkode: fb5da...3c4 Dette burde være en øyeåpner for dete kvinner som klager over resultat på tinder. Dere kan ikke forestille dere om hvordan det er å være mann der. 1007 swipes - 24 matcher. Selvtilliten deres hadde fått seg en knekk. Vær glad dere ikke dater dere selv. En kvinne prøvde livet som mann på tinder og ble straks demotivert og deprimert. Gjør noen Googlesøk og sjekk YouTube. Det verste er at dette sikkert er en normalt hyggelig og oppegående fyr også:) Jeg tror vi kan konkludere med at online dating er tøffere og hardere for menn. Dere kvinner har dating på easy mode. Anonymkode: 1bef0...909 11
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #8 Skrevet 2. september 2021 Har søkt om data nå. Så skal jeg oppdatere når jeg får den Anonymkode: 0262d...e40
Gjest someone_here Skrevet 2. september 2021 #9 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skilt mann, 50, her. Hadde vært kult å se stat's fra dere andre. tinderinsights.com er et nettsted som tar data du laster opp fra tinder og visualiserer det (noen tekstbokser fyller du ut selv, tinder kan jo ikke vite hvor mange av datene du har hatt sex med...) Anonymkode: fb5da...3c4 Utrolig dårlig statistikk, vil jeg si. Jeg tror at det har gått for langt.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #10 Skrevet 2. september 2021 0,1% sjanse for å finne noen ja. Menn burde vel heller prøve å komme inn på Harvard. Det er faktisk 46 ganger mer sannsynlig. Anonymkode: 20b75...59f 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #11 Skrevet 2. september 2021 Nå swiper ikke jeg selv, ser på de som har likt meg og vurderer nøye, blir så match med de jeg liker tilbake. 42 341 likes 42 matcher 14 møter 9 har jeg hatt sex med K28 Anonymkode: c9479...2bd
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #12 Skrevet 2. september 2021 Ganske sykt å registrere hvor skeivt og dårlig fungerende datingmarkedet er på Tinder. Jenter har tusenvis av likes og velger ut kanskje 1 av 1000. Bokstavelig talt. Men det er selvfølgelig akkurat de menn samme som alle andre jenter også velger. Resultatet blir at et overveldende flertall av menn ikke får matcher, mens jenter ender opp med overfladiske sexforhold gang på gang. Anonymkode: 66990...e2e 8
Gjest someone_here Skrevet 2. september 2021 #13 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå swiper ikke jeg selv, ser på de som har likt meg og vurderer nøye, blir så match med de jeg liker tilbake. 42 341 likes 42 matcher 14 møter 9 har jeg hatt sex med K28 Anonymkode: c9479...2bd Wow, bor du i Oslo?
norw Skrevet 3. september 2021 #14 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dette burde være en øyeåpner for dete kvinner som klager over resultat på tinder. Dere kan ikke forestille dere om hvordan det er å være mann der. 1007 swipes - 24 matcher. Selvtilliten deres hadde fått seg en knekk. Vær glad dere ikke dater dere selv. En kvinne prøvde livet som mann på tinder og ble straks demotivert og deprimert. Gjør noen Googlesøk og sjekk YouTube. Det verste er at dette sikkert er en normalt hyggelig og oppegående fyr også:) Jeg tror vi kan konkludere med at online dating er tøffere og hardere for menn. Dere kvinner har dating på easy mode. Anonymkode: 1bef0...909 Jepp. Og man vet at det er sånn det er, og da går det i hvert fall bra for meg. Jeg har ingen tro på at min "suksessrate" på Tinder sier stort om hvor attraktiv jeg er, men heller hvor ødelagt Tinder-markedet er. Hvis man er middels attraktiv, så blir det knusktørt på Tinder om man ikke sikter seg inn på de minst attraktive damene. Jeg smører meg bare med tålmodighet og tenker at det plutselig kan dukke opp en middels attraktiv dame som liker meg. Det kan gå måneder eller år før man kanskje får noe håndfast ut av dette. En kompis sveipa over fire hundre på rad til høyre, noe som resulterte i 2-3 matcher. Han var ikke særlig blid, men så brutalt er det. Jeg kommer ikke til å gjøre det samme selv. 3
norw Skrevet 3. september 2021 #15 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå swiper ikke jeg selv, ser på de som har likt meg og vurderer nøye, blir så match med de jeg liker tilbake. 42 341 likes 42 matcher 14 møter 9 har jeg hatt sex med K28 Anonymkode: c9479...2bd Jøss 😄
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #16 Skrevet 3. september 2021 Herregud nok en grunn til å ikke kaste bort en krone som mann på nettdateing. Anonymkode: 45ef0...805 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #17 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Dette burde være en øyeåpner for dete kvinner som klager over resultat på tinder. Dere kan ikke forestille dere om hvordan det er å være mann der. 1007 swipes - 24 matcher. Selvtilliten deres hadde fått seg en knekk. Vær glad dere ikke dater dere selv. En kvinne prøvde livet som mann på tinder og ble straks demotivert og deprimert. Gjør noen Googlesøk og sjekk YouTube. Det verste er at dette sikkert er en normalt hyggelig og oppegående fyr også:) Jeg tror vi kan konkludere med at online dating er tøffere og hardere for menn. Dere kvinner har dating på easy mode. Anonymkode: 1bef0...909 Hvordan skal kvinner utifra et bilde på tinder vite at fyren er hyggelig og oppegående? Kanskje det er menn som sveiper kun til høyre på damer de ikke har sjans på og dermed ender de opp med få matches? Anonymkode: ae00d...f58 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #18 Skrevet 3. september 2021 norw skrev (4 timer siden): Jepp. Og man vet at det er sånn det er, og da går det i hvert fall bra for meg. Jeg har ingen tro på at min "suksessrate" på Tinder sier stort om hvor attraktiv jeg er, men heller hvor ødelagt Tinder-markedet er. Hvis man er middels attraktiv, så blir det knusktørt på Tinder om man ikke sikter seg inn på de minst attraktive damene. Jeg smører meg bare med tålmodighet og tenker at det plutselig kan dukke opp en middels attraktiv dame som liker meg. Det kan gå måneder eller år før man kanskje får noe håndfast ut av dette. En kompis sveipa over fire hundre på rad til høyre, noe som resulterte i 2-3 matcher. Han var ikke særlig blid, men så brutalt er det. Jeg kommer ikke til å gjøre det samme selv. Men hvem er de minst attraktive damene for menn? Er det alle damene som ikke ser ut som modeller? Anonymkode: ae00d...f58 2
Hr. Aktiv Skrevet 3. september 2021 #19 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men hvem er de minst attraktive damene for menn? Er det alle damene som ikke ser ut som modeller? Anonymkode: ae00d...f58 De minst attraktive er de som ikke prøver og bare er sure og bitre fordi de ikke får tusen likes samt de som fremstår som bimboer. 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #20 Skrevet 3. september 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Men hvem er de minst attraktive damene for menn? Er det alle damene som ikke ser ut som modeller? Anonymkode: ae00d...f58 De er de som er ti år eldre enn deg, førti kilo tyngre enn deg, uføre pga. psykisk sykdom og har fem katter. Anonymkode: 937b2...b57 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå